וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ראשון בישראל למותג משקפי השמש היוקרתי Oliver Peoples

10.5.2022 / 12:21

רשת חנויות האופטיקה I - OPTIC ומותג משקפי השמש היוקרתי והמוביל OLIVER PEOPLES משיקים את קולקציית קיץ 2022 ועולים לראשונה בקמפיין פרסומי משותף בישראל שערכו מוערך בשווי של כ-250,000 שקל. הקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים

מותג משקפי השמש האקסלוסיבי והמוביל OLIVER PEOPLES משיק את קולקציית קיץ 2022 ועולה בקמפיין פרסומי חדש בשיתוף רשת חנויות i-optic לרגל השקת הקולקציה החדשה.
את הקמפיין מובילים הדוגמן והמוזיקאי בלו סמית' ( שיש לו לא פחות מ2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם) ואישתו נארה עזיזה פלמן עם בתם ראמבל האני.

הקמפיין מתאר סיפור אהבה רומנטי בין גבר לאשה, על רקע הסביבה הנועזת. הקמפיין אשר צולם בבית דוליטל האייקוני נותן ביטוי למאפיינים האורגניים של הבית ואורח החיים המשפחתי, הקמפיין צולם בתוך הבית ולאורך המרפסות החיצוניות הרחבות כדי לתפוס רגעים מהחיים ואת המצולמים כמשפחה. הקמפיין צולם על ידי הצלם הידוע מת'יו ברוקס בטכניקה מיוחדות וציוד צילום שהוזמן במיוחד עבור הקמפיין המקנה לפריים מראה מעושן וחמים במיוחד.

קמפיין אוליבר פיפול. יחצ,
הקמפיין החדש - סיפור אהבה מהחיים האמיתיים/יחצ

קמפיין הקיץ של OLIVER PEOPLES הוא סיפור אהבה מהחיים האמיתיים ונותן ביטוי לאהבה וההרמוניה של משפחת סמית' לצד הארכיטקטורה הייחודית והבלתי נשכחת של הבית. המושג של בית הוא האנשים במימד האנושי ובית במונח הפיזי של המילה.

הקונספט של הקמפיין משלב ערכים ורגשות של אהבה ויש דגש על רוך עדינות ורומנטיקה. הדגמים מתאפיינים בעיצובים מודרניים, עם אמירה מעט ספורטיבית אך מלאת שיק ואלגנטיות. מרבית הדגמים מתכתיים בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית Carbon Fiber ועדשות אמידות מסוג פוליקרבונט.
קולקציית הקיץ של OLIVER PEOPLES מתמקדת בכמה דגמים עיקריים משקפי שמש בעיצוב וינטאג' , טרנד הקאמבק עם משקפיים אייקוניות שמקבלות אינטרפנטציה עכשווית. כמו כן גם השנה ממשיך שיתוף הפעולה המותג אוליבר לבין המותג האיטלקי היוקרתי Brunello Cucinelli קולקציית משקפי שמש בעבודת יד שמיוצרת באיטליה, בעיצוב אומנותי ויוקרתי התואם את הסגנון של Brunello Cucinelli.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully