וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרקארד תקיים כנס סייבר קריפטו ראשון מסוגו בישראל

10.5.2022 / 13:06

לאחרונה הכריזה החברה שתאפשר רכישת NFT בשקלים באמצעות כרטיס האשראי. 6 חברות סטארטאפ יציגו בפני קהילת המשקיעים והקריפטו

מאסטרקארד בשיתוף מעבדת FinSec Innovation, יערכו כנס קריפטו ראשון בישראל בעולמות הסייבר והפינטק ובו יוצגו בין היתר את ההזדמנויות והסיכונים העומדים בפני השחקנים השונים בשוק ובכדי לאפשר ליזמים להתחבר עם בכירים של מאסטרקארד ולסייע לצמיחה של סטארט-אפים מקומיים.

למאסטרקארד, שחקן משמעותי בעולמות אלה, פתרונות חדשניים בתחום ולאחרונה הכריזה החברה שתאפשר רכישת NFT בשקלים באמצעות כרטיס האשראי. השתתפות בכנס הקריפטו תאפשר למשתתפים לגשת לאקוסיסטם המוצרים, השותפים והלקוחות של החברה ותעניק הזדמנויות להשתלב עם תוכניות החדשנות של מאסטרקארד.

כנס מאסטרקארד. יחצ,
בניית גשר לשיתופי פעולה, השקעות והסכמים/יחצ

במסגרת הכנס בו ישתתפו בכירים רבים בעולמות הקריפטו, NFT, סייבר, שוק ההון והון סיכון יציגו גם 6 חברות סטארטאפ שנמצאות בשלב של אחרי גיוס פוסט סיד או סבב A או B ועם התאמה מוכחת של מוצר לשווקים המתמקדים בנכסים דיגיטליים, ארנקים, מטארוורס, NFT ובלוקצ'יין את הטכנולוגיות בפני בכירי החברה על מנת לבנות גשר לשיתופי פעולה, השקעות והסכמים.

בכנס שיערך ביוני ישתתפו בין היתר חברות פינטק, סייבר, בתי עסק, מומחי קריפטו מישראל ומהעולם, אנשי ממשל ורגולצויה, חברות הבנקים וכרטיסי האשראי, רשויות אכיפת החוק, רשות המיסים וקהילת המשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully