וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: תוכנית היערכות מקיפה לקראת פרישה

10.5.2022 / 13:14

gold, מעטפת פתרונות ייחודית מקבוצת goola, מציעה למשפחות ויחידים בתקופת הפרישה מענה מורחב ומקצועי, הכולל סימולציות לפרישה, טיפול בטפסים, ניהול מקורות הכנסה, שמירה על רצף ביטוחי והכוונה תעסוקתית

תהליך הפרישה לגמלאות הוא אחד הצמתים המרכזיים בחיינו. יותר מ-70 אלף ישראלים נפרדים מדי שנה מחיי העבודה. זוהי תקופה מאתגרת מבחינה פסיכולוגית, חברתית ופיננסית, הכרוכה בשינויים כלכליים, בירוקרטיה וכניסה לשגרת חיים חדשה ולא מוכרת.

בניגוד לתקופות אחרות בחיינו, כמו כניסה לשוק העבודה - שלקראתה אנחנו מקדישים שנים של לימודים והכשרה תעסוקתית כדי להגיע מוכנים - ישראלים רבים מגיעים אל גיל הפרישה ללא תכנון או הכנה מוקדמת. מי שבכל זאת פונים לייעוץ, עושים זאת באופן נקודתי בתחום הסדרת קבלת הפנסיה מחברות הביטוח וטיפול בניירת מול מס הכנסה.

ביציאה לגמלאות, כל ההתנהלות שהתרגלנו אליה במשך עשרות שנים משתנה: החל מסדר היום ועד המבנה החברתי. מחקרים מלמדים על ירידה קוגניטיבית בקרב פורשים שמפסיקים להיות פעילים וממעטים לתקשר עם הסביבה.

גולה גולד. יחצ,
הכול במקום אחד/יחצ

חבילת gold - בהובלת קובי דהאן, מייסד שותף של goola - יוצרת בפעם הראשונה מעטפת מלאה לפורשים ובני משפחתם. בעידן בו תוחלת החיים רק הולכת וגדלה, מצפים לפורשים עשרות שנים של חיים. gold מאפשרת לייצר תהליך הכנה נכון לפרישה, כולל שנת היערכות לכל התחומים הרלוונטיים עבור הפורשים בבית אחד. לכל פורש מוצמד מנהל תיק אישי, שמלווה אותו לאורך כל התחנות אצל בעלי המקצוע השונים בקבוצה.

התהליך כולל מפגשים עם מומחה לניהול תקציב, שיסייע לנהל את מקורות ההכנסה וההוצאות ויספק שקט נפשי כלכלי; בתחום התעסוקה, gold מציעה ליווי מקצועי שיאפשר לפורשים לשמור על פעילות המתאימה לסגנון חייהם - בין אם במשרה מלאה, חלקית, בהתנדבות או בטיפוח תחביב משמעותי; תחום נוסף שלו מעניקה gold מענה הוא טיפול בתוכניות הביטוח, הפנסיה ובסוגיות מיסוי חשובות שהם חלק מתכנון הפרישה הכולל.

גם בתחום התמחור gold מביאה בשורה אמיתית לשוק. החבילה כוללת את כל שירותי הייעוץ במחיר השקה מיוחד של 7,990 שקלים. המצטרפים לתוכנית יזכו להטבת הצטרפות עשירה, הכוללת מיפוי מוצרים פנסיוניים (בשווי 499 שקלים) וקורס דיגיטלי להתנהלות פנסיונית נכונה (בשווי 999 שקלים).

בנוסף, 50 המצטרפים הראשונים יזכו להנחה חד פעמית בסך 1,000 ש"ח. מדובר במוצר ייחודי בשוק, שלא הציע עד היום מעטפת מלאה לפורשים. אם נסכום את עלות כל השירותים של gold בנפרד, נגלה שהמוצר זול באופן משמעותי וחוסך לפחות כ- 7,000 שקלים בעלות הכוללת.

מנכ"ל ומייסד goola, אייל קליין: "אנחנו גאים להציג, לראשונה בישראל, מעטפת שירותים מקיפה וכוללת למטרות וליעדים של הפורשים - וכל זאת במחיר מצוין. גיל הפרישה במאה ה-21 הוא מורכב ודורש ראייה רחבה ואחראית של הצרכים והאתגרים. זהו שילוב יכולות בלעדי לקבוצת goola, הכולל פתרונות, מומחים וטכנולוגיה, שמאפשרים את החיים האופטימליים ביותר עבורנו".

קבוצת goola היא חלוצה בתחום ה-lifetech, ופועלת בתחומי הפיננסים והביטוח, משכנתאות, אשראי, תעסוקה ופרישה. הקבוצה מפתחת פלטפורמה ייחודית מבוססת בינה מלאכותית, שמעניקה פתרון מקיף להתנהלות פיננסית של משפחות ויחידים. לצד הפלטפורמה, תשלב הקבוצה ליווי מקצועי של כלכלנים התנהגותיים, ליצירת תכנית עסקית לחיים. בין החזקותיה העיקריות של goola נמצאות החברות: Futuring Up, FINANCIER ו-U360.

להרשמה ולפרטים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully