וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת RapidAPI מכפילה את הפעילות בישראל

10.5.2022 / 13:38

החברה הפועלת מתל-אביב וסאן פרנסיסקו, השלימה לאחרונה גיוס נוסף של 150 מיליון דולר לפי שווי של יוניקורן ומתכננת להכפיל את פעילותה ואת כמות העובדים בישראל, במטרה לאפשר למפתחים לחדש ולבנות תוכנה מהירה יותר באמצעות ממשקי API

חברת RapidAPI ספקית ה-API Hub הגדול בעולם, המאפשר למיליוני מפתחים ועסקים לאתר, להתחבר ולנהל אלפי כלי API, מגייסת עשרות עובדים למשרות טכנולוגיות למרכז המחקר והפיתוח בישראל. בין המשרות אליהן מגייסת החברה: מהנדסי פיתוח, מהנדסי FULL STACK, מהנדסי נתונים, מנהלי פיתוח ומוצר, מגייסים ועוד.

החברה גייסה עד כה 272.5 מיליון דולר לפי שווי של יוניקורן (מיליארד דולר) ומעסיקה מעל ל- 150 עובדים בישראל, ארה"ב ואירופה. החברה, אשר הוקמה על ידי המנכ"ל אידו ג'ינו בשנת 2015, פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למפתחים ולעסקים לאתר, להתחבר ולנהל API בסביבות ענן מרובות. מיליוני מפתחים משתמשים ב-RapidAPI כדי להתחבר לעשרות אלפי API באמצעות חשבון אחד המאפשר להם לקדם פיתוחי תוכנה מודרניים על ידי שיפור שיתופי הפעולה ושיתוף הנתונים בין מספר יישומים שונים.

RAPIDAPI. ויקטור לוי,
עובדי RAPIDAPI/ויקטור לוי

עבור ארגוני אנטרפרייז, RapidAPI מציעה את שירות ה- RapidAPI Enterprise Hub - גרסה לא ממותגת (white lable) של המרקטפלייס, המאפשרת למפתחי החברה, לקוחותיה ושותפיה למצוא, לנהל ולהתחבר למאות ממשקי API פנימיים ולממשקי API חיצוניים. מרכז ה-R&D בישראל אחראי בין היתר על פיתוח התשתיות העיקריות של האנטרפרייז.

חברת RapidAPI משפיעה רבות על קהילת המפתחים ברחבי העולם ואף מפתחת קהילה אשר מתרחבת מידי שנה ומונה מעל ל- 4 מיליון מפתחים. כדי להכיר את צרכי קהילת המפתחים, אנו משקיעים במחקר הבוחן את הצרכים והרצונות שלהם, כדי לתת מענה מקצועי ולהתעדכן באופן שוטף במגמות. כך לדוגמא, מסקר של ממשקי API שערכנו עלה שרוב מפתחי תוכנה מסתמכים על ממשקי API , שיותר מ-68% מהמפתחים מצפים להגדיל את השימוש ב-API בשנת 2022 ו-56% מציינים את המחסור בכישרון מפתחים כדאגה מרכזית.

הילה רייך, מנהלת RapidAPI בישראל: "מה שמייחד את RapidAPI ביחס לחברות אחרות, הוא שהחברה שלנו מפתחת מוצר שמיועד למפתחים, דבר ייחודי הגורם לחיבור אמיתי למוצר והבנה עמוקה בקרב העובדים. בנוסף, המפתחים שלנו הם Fullstack במלוא מובן המילה. כלומר, מרחב הפיתוח שלהם מתחיל בפיתוח frontend ו-backend וממשיך במבנה נתונים, כתיבת טסטים, ומוניטורינג".

במשרדי החברה בתל-אביב הממוקמים במעלה מגדלי WeTLV במידטאון תל-אביב, עובדים כ-50 עובדים, כאשר השאיפה להכפיל את כמות העובדים בעתיד הקרוב. המשרדים מעוצבים בסגנון תעשייתי- מודרני בשילוב של הרבה צמחיה טבעית, כשלכל אורכו יש חלונות מהם נכנס המון אור טבעי וניתן לראות את הנוף העירוני ואפילו את הים. המשרד מאובזר, כיאה לחברת סטרטאפ, עם מטבח מפנק, כדורגל שולחן, לוח קליעה למטרה ומגוון פינות עבודה ומנוחה. העובדים נהנים מארוחות בוקר פעמיים בשבוע, שיעורי פילאטיס פעם בשבועיים וכמובן מהמון הטבות נוספות, כמו גם מסיבות ואירועים.

משרד RAPIDAPI. ויקטור לוי,
משרדי RAPIDAPI/ויקטור לוי

"אנחנו חברת סטרטאפ דינאמית שצומחת מאוד מהר והעובדים שלנו נהנים מהזדמנות להתקדם בחברה יחד איתנו. אנחנו משקיעים בבניית סולם התפתחות מאוד ברור לכל עובד ועובדת, בו למעשה ניתן לראות את אפשרויות הפיתוח האישי והמקצועי, מה הצעדים שעליו לקחת ואילו דברים הוא נדרש לפתח על מנת להתקדם בחברה" מסכמת הילה.

להגשת קורות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully