וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

850 אלף שקל: הקמפיין החדש של דנית גרינברג

10.5.2022 / 14:15

גרינברג תככב בקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה Sloggi, שמשיק את קולקצית אביב קיץ 2022

מותג ההלבשה התחתונה Sloggi משיק את קולקצית אביב קיץ 2022 בקמפיין חדש ולוהט בשווי כ - 850,000 שקל עם פרזנטורית נוצצת במיוחד.

דנית גרינברג, מי שנחשבת לאחת ממשפיעניות הרשת החזקות בישראל, היא הפרזנטורית החדשה של המותג לקולקצית קיץ הקרובה. עבור גרינברג זהו קמפיין ראשון להלבשה תחתונה, הצילומים נערכו בדירת יוקרה לחופי הים של תל אביב באווירת קיץ חופש וירח דבש. הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בשווי של כ-850,000 שקל, צפוי לעלות בחודשי הקיץ הקרובים בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה.

דנית גרינברג. יחצ,
דנית גרינברג/יחצ

רשת ההלבשה התחתונה סלוגי מציגה קולקציית קיץ צעירה, קיצית, אופנתית וטרנדית ואת רוב הדגמים ניתן ללבוש גם מתחת לג'קט או עם ג'ינס. הקולקציה כולה עשויה מבדים נושמים גמישים ואיכותיים בשימת דגש על נוחות מירבית. בקולקציה אפשר למצוא דגמים נבחרים של המותג בצבעוניות המתאימה לעונה בהשראת טרנדים אופנתיים עולמיים, מלאים בסטייל.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה ניתן לראות תחתונים וטופים במגוון גזרות ומידות, עם שילובי תחרה, מבדים נמתחים, גמישים, נושמים שיתאימו לגוף בצורה מושלמת לתחושת נוחות אולטימטיבית. בנוסף מגוון דגמי המעוצבים בטכנולוגיית ZERO FEEL הייחודית למותג כשהמטרה היא לא להרגיש את הבד על הגוף.

  • טווח מחירים בקולקציה : 69.90-249.90 שקל
  • טווח מידות נשים תחתונים: 26-52
  • טווח נשים מידות טופים: S-XL
  • טווח מידות גברים: M-XXL
  • את דגמי המותג ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו'), חנויות להלבשה תחתונה ואונליין
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully