וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרזנטורית של רכבי יוקרה: הג'וב החדש של מורן אטיאס

10.5.2022 / 14:33

חברת הרכב Buy&Drive המתמחה במכירת רכבי יוקרה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום Dsay, נאמד בהיקף של מאות אלפי שקלים

חברת הרכב Buy&Drive המתמחה במכירת רכבי יוקרה, מהמותגים הגדולים בישראל: מרצדס, BMW, אאודי ועוד, בחרה בשחקנית הבינלאומית, מורן אטיאס, להיות השגרירה הרשמית שלה.

אטיאס תוביל את הקמפיין החדש ורחב ההיקף של Buy&Drive שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין, שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום Dsay במרכזו אטיאס מספרת על החלומות וההצלחות שלה: "מאז שאני זוכרת את עצמי - חלמתי בגדול...והצלחתי", כשהיא עוברת בין רכבי היוקרה של Buy&Drive.

מורן אטיאס בקמפיין החדש של ביי אנד דרייב. אלון שפרנסקי,
מורן אטיאס/אלון שפרנסקי

הקמפיין נועד לחזק ולבסס את קטגוריית רכבי היוקרה בישראל כשהוא מעביר את המסר שמה שאפשרי בחו"ל, בעולם הגדול, אפשרי גם בישראל. הקמפיין החדש מגיע כהמשך ישיר להשקת מתחם התצוגה והמכירה החדש של Buy&Drive, שנחנך לפני כשנה באזור התעשיה פולג בנתניה בהשקעה של כ-60 מיליון שקל ונחשב לאחד הגדולים והמפוארים בישראל.

המתחם החדש הוא בן 3 קומות ומשתרע על 4,357 מ"ר כאשר 1,000 מ"ר מתוכם משמשים כאולם התצוגה. המבנה המרשים, שבנייתו ארכה כ-3 שנים כולל בית קפה מצויד לחלוטין ומאובזר במנות טריות מדי יום, בוטיק אקססוריז מקורית של מותגי רכב, פינת משחקים לילדים, בית כנסת וחדר תפילה מוסלמי שמשרתים את לקוחות ועובדי החברה, מגרש תצוגה חיצוני לרכבים, אזור שטיפה, הכנת רכבים ומבנה אבטחה.

"כמותג שעובד עם מותגי הרכב המובילים בעולם בחרנו במורן עקב ההצלחה הבינלאומית שלה והיותה שגרירה של ישראל מעבר לים .ערכים כמו יושרה, הגינות שקיפות ,אלגנטיות ,לייף סטייל ויוקרה המאפיינים את המותג מזוהים מאד עם השגרירה החדשה שלנו מורן אטיאס ואנחנו שמחים מאד על הצטרפותה למשפחת Buy&Drive"", מסביר בני ארמן, סמנכ"ל השיווק של Buy&Drive.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully