וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון זימן מונתה לשותפה בקרן ההון סיכון YL Ventures

10.5.2022 / 14:36

זימן מונתה לשותפה (Partner, Marketing) בקרן ההון סיכון YL Ventures, קרן אמריקאית-ישראלית המתמחה בהשקעות בשלבי סיד בסטארט-אפים ישראלים בתחום הסייבר

שרון זימן מונתה לשותפה (Partner, Marketing) בקרן ההון סיכון YL Ventures. שרון מובילה את תחום השיווק ב-YL Ventures החל מהצטרפותה לקרן בשנת 2016. לשרון תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. לאחר לימודיה, התמחתה בבית המשפט העליון ולאחר מכן עבדה במשך כארבע שנים במחלקת הליטיגציה המסחרית במשרד עורכי הדין ש. הורוביץ ושות'.

שרון סימן. אריק סולטן,
שרון זימן/אריק סולטן

זימן נחשפה לתעשיית ההון סיכון ולתחום הסייבר במסגרת שירותה הצבאי ביחידת 8200 בצה"ל, ובהמשך במהלך עבודתה בחברת IVC Research Center. לאחר מספר שנים כעורכת דין, החליטה שרון לשלב את יכולותיה המקצועיות והיכרותה עם תעשיית ההייטק וההון סיכון יחד עם תשוקתה לעולם השיווק, והצטרפה לקרן YL Ventures כדי להקים ולנהל את פעילות השיווק של הקרן. באותה עת, תחום השיווק בקרנות הון סיכון היה עדיין בחיתוליו. שרון הקימה ופיתחה את התחום וכיום, מונה צוות השיווק תחת הובלתה כחמישה אנשים, מומחי שיווק מדיסציפלינות שונות, אשר אחראים על קידום המותג של הקרן בישראל ובארה"ב, חיזוק קשריה של הקרן בתעשיית הסייבר הישראלית והאמריקאית ומהווים זרוע שיווקית מלאה עבור חברות הפורטפוליו הצעירות של הקרן.

עופר שרייבר, שותף בכיר ב-YL Ventures: "בזכות יכולות הניהול והאסטרטגיה שלה בתחום השיווק הפכה שרון במהרה לפונקציה מרכזית במיצוב שלנו כקרן מובילה בתעשיית הסייבר, ובקידום הנוכחות של חברות הפורטפוליו שלנו בשוק הגלובאלי. ההצלחות של שרון במסגרת הפעילות של צוות השיווק מבהירות עד כמה תחום זה מהווה אלמנט קריטי בקרנות הון סיכון, ואנו שמחים מאוד שהיא מביאה את הערך המשמעותי הזה לצוות השותפים של הקרן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully