וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מהדורה למלכת אנגליה וההכנות לקיץ הישראלי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 2:33

בסמאשבוקס משיקים נבחרת פריימרים, מונקלייר מתחדש עם ניחוחות חדשים, בגולברי חוגגים את הקיץ, וברשת בנא משקאות חוגגים פסטיבל וויסקי עולמי, בני הנוער זוכים לתשומת לב בעצמל'ה, Hairstetics זוכה להכרה בינלאומית וב"אנדרארמור" מפתחים טכנולוגיות מחווה למלכה

מלכת אנגליה אליזבט השנייה, זכתה למחווה מאתר האופנה הבריטי NEXT שבחר לחגוג את 70 שנות מלכותה עם מהדורה מוגבלת לרגל חגיגות הפלטינה.

בקולקציה בגדים לנשים ולילדים, פריטי אירוח ואביזרים לבית בצבעי הדגל הבריטי, עם סמלי המלוכה והדפסים המזוהים עימה. בקולקציית הנשים חולצות, מכנסיים, שמלות וחצאיות בהדפסים שונים, כולל הדפס הדגל בכחול אדום ולבן, הדפסים פרחוניים ואקססוריז כמו מטריה עם איורי כלבי הקורגי של המלכה, כתרים לשיער ועוד.

בקולקציית הילדים מגוון חולצות פולו, פיג'מות, שמלות לילדות, חולצות פולו לילדים עם הדפסים כמו שומרי הראש של המלכה, אוטובוסים אדומים, איורים בצבעי כחול אדום ולבן, אביזרי שיער, כתרים לראש ועוד. בקולקציית העיצוב לבית מפות שולחן, מעמדים לעוגה, קנקני תה, צנצנות לעוגיות, כריות עם דיוקן המלכה או כתר, אביזרים לאירועים וימי הולדת כמו בלונים ודגלונים לקישוט בצבעי הדגל.

למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות בעולם, באמצעות האתר המותג משרת למעלה מ- 70 מדינות. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה.

מחווה למלכה אתר next מצדיע למלכה אליזבט. יח"צ,
מחווה למלכת אנגליה/יח"צ

נבחרת הכוכבים

יודעת כל חובבת איפור כי הבסיס לכל שגרת איפור הוא הפריימר-מוצר המכין את העור לאיפור, סמאשבוקס, מותג האיפור והטיפוח מלוס אנג'לס הראשון בעולם שיצר את קטגוריית הפריימרים באולפן צילום והפך את הפריימר למוצר אייקוני של המותג.

מאז זרם הרבה פריימר בסמאשבוקס, ולפריימר הראשון והמהפכני הצטרפו מוצרים רבים אבל הוא נשאר הכוכב המאיר את גוון העור ומעניק לו מראה מושלם בכל תאורה, והפך לאבטיפוס שחולל מהפכה. כיאה למותג שנולד בעיר החלומות, אמני סמאשבוקס המשיכו לחלום, ליצור, לערוך ניסיונות משותפים ולחולל קסמים, והנה, 24 שנים אחרי, נולדה קולקציית Photo Finish Silkscreen- 4 פריימרים שהם הדור הבא, מלטשים את המייקאפ ושומרים שהאיפור יישאר מושלם לאורך כל היום, מגנים על העור הודות לקומפלקס חדש וקליל בשם Silkscreen הכולל תערובת נוגדי חימצון בהם חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית, ויטמינים ואצות שמרגיעים, מזינים ומאזנים את העור, ומגנים עליו מפני נזקים סביבתיים.

הקומפלקס יוצר מחסום נושם המלטש את העור, מחליק ומחזק אותו מפני נזקים סביבתיים כמו זיהום אוויר וקרינת אור כחול. Photo Finish Correct Anti-Redness Primer -פריימר בגוון ירוק, מטשטש אדמומיות ופגמים, מחליק ומצמצם נקבוביות ומעניק גימור חלק; Photo Finish Primerizer and Hydrating Primer עם כמות משולשת של חומצה היאלורונית+ניאצינמיד לעור סופר לחותי, יוצר מחסום נושם קל משקל המגן על העור מפני נזקים סביבתיים, מספק לחות מידית ל-72 שעות ומסייע לחדש את מאגר הלחות למראה זוהר וחלק; Photo Finish Illuminate Glow Primer-יוצר מחסום קל משקל ונושם, עשיר בוויטמין C ותמצית פסיפלורה.

המוצר מכיל פנינים דחוסות דק המסייעות בהארה הבהרה ומראה זוהר; Photo Finish Control Mattifying Primer-פריימר לעור נטול ברק בגימור מאט פריימר ג'ל היוצר מחסום נושם מכיל חומצה סליצילית, תמצית הממליס ואבץ, שמסייעים לשלוט על ייצור השומן העודף בעור מבלי לייבש אותו, שומר על מראה מוקפד לאורך זמן. להשיג בחנויות סמאשבוקס, ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו- BE ובאתר האונליין של סמאשבוקס.

נבחרת הכוכבים של סמאשבוקס photo finish silkcreen. יח"צ,
נבחרת הכוכבים של סמאשבוקס photo finish silkcreen/יח"צ

אוויר הרים

מותג האופנה האיטלקי ממוצא צרפתי MONCLER, הידוע בעיקר בבגדי הסקי שלו, הפך לשם נרדף שסטיל ויוקרה, שמו הוא קיצור שמה של עיירה אלפינית בסמוך לגרנובל שבצרפת, מעילי הפוך של המותג התחבבו גם על מי שלא עושים סקי.

עם השנים המותג נפתח לאפיקים חדשים, והשיק גם בשמים, בימים אלה מושקים שני ניחוחות חדשים:Moncler Pour Femme ו-Moncler Pour Homme שהם מחווה להרים מושלגים, לניחוח אוויר הפסגות, השלג והעצים שמתעוררים לחיים בשילובים מרגשים. הבקבוקים הייחודים עטופים באריזה וכובע כסופים-מחווה למטפסי ההרים של מונקלר ולמבנה המרובד האייקוני של מעילי מונקלר.

לבקבוק ה-150ML יש פאנל הודעות בתאורת LED, הניתן להתאמה אישית באמצעות אפליקציית סמארטפון המופעלת באמצעות Bluetooth. ומאפשר לכתוב הודעה באותיות אדומות הרצה על-פני חזית המראה של הבקבוק בהפעלת לחצן. בקבוקי הבושם ארוזים באריזת מאט פרימיום עם הלוגו האייקוני של Moncler, וחותמת בד אייקונית של המותג.

הניחוח הנשי הוא ניחוח מאסק, עצי פרחוני של הבשמים ניסרין גרילייה וקוונטין ביש, עם תווי ברגמוט איטלקי, זר פרחי יסמין סמבק והליוטרופ ותמצית ענבר, עץ ארז ואלגום המתמזגים עם וניל טבעי. על הניחוח הגברי שהוא עצי ארומטי, הבשמים אנטואן מייסונדו וכריסטוף ריינו, שיצרו ניחוח עוטף של יער אלפיני ותווים עציים, תו אלפיני ירוק בלעדי ל-Moncler, בשילוב רעננות של מרווה, עלי אורן, ארז עטוף בעץ אלגום, ווטיבר עם אלמנטים של הדרים.

הבשמים משלבים מרכיבים טבעיים עם טכנולוגיות חדשניות ועיצוב תעשייתי רדיקלי. כל ניחוח ייחודי נועז, אלגנטי ומפתיע הוא חוויה הרפתקנית, חושית המזמינה לעולם של מונקלר. להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם, אפריל ומשביר.

אוויר הרים ניחוחות חדשים לגבר ולאישה של  moncler. יח"צ,
אוויר הרים ניחוחות חדשים לגבר ולאישה של moncler/יח"צ

קיץ ישראלי

בבית האופנה GOLBARY מוכנים לקיץ עם קולקציית אביזרי חוף לנשים, קו המוצרים המשלים עוצב עד הפרטים הקטנים, הם איכותיים, נוחים ושימושיים.

בקולקציה מגוון רחב של מוצרים לים, לבריכה ולחופשה: כפכפי אצבע מתוכשטים, בקבוקי שתייה תרמיים צבעוניים, תיקי חוף מקש עם רוכסן, כובעי קש וכובעי מצחיה כולם בהשראת חופשה במיקונוס ובשלל צבעים.

קיץ ישראלי  בגולברי. יניב אדרי,
קיץ ישראלי בגולברי/יניב אדרי

מתחשבים בספורטאים

מותג "אנדר ארמור" משיק את קולקציית RUSH smartform עם בד אקסטרה גמיש המשלב מספר טכנולוגיות ביניהן טכנולוגיית Rush הלוכדת את אנרגיית החום שהגוף משחרר, ממחזרת אותו לאנרגיה ומחזירה אותה לגוף.

חידוש נוסף, 13 מינרלים שנטחנו לאבקה ופותחו לסיבים ארוגים בבגד, שממירים את אנרגיית הגוף לגלי אינפרא אדום השולחים את הגלים בחזרה לגוף. הקולקציה החדשה של RUSH SMARTFORM נשים נמכרת בחנויות UNDER ARMOUR בלבד בגוני שחור-אדום-כחול.

קולקציית UA RUSH™ smartform משלבת מספר טכנולוגיות בד UA SmartForm™ שמסייע לבגדים להסתגל לתנועת הגוף וצורתו, מה שמונע מהם להחליק או לזוז במהלך האימון. בבד ה-UA SmartForm™ נעשה שימוש בצורות AUXETIC המוטבעות בבד, הן נמתחות עם הבד והוא שומר על המבנה שלו ומתאים עצמו לצורת הגוף-טכנולוגיה זהה שנעשית בשימוש בהנעלה.

באזורים המועדים להזעה, נעשה שימוש ברשת מיוחדת. חברת גרונדמן ושות'-היבואן הרשמי של מותג אנדר ארמור בישראל מפעילה את רשת חנויות הספורט GET PRO המונה 6 סניפים בנוסף ל-7 חנויות המותג UNDER ARMOUR.

מתחשבים בספורטאים קולקציית אנדר ארמור. יח"צ,
מתחשבים בספורטאים קולקציית אנדר ארמור/יח"צ

שמש שמש

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת מוצרי השמש קפיטל סוליי ומשיק תחליב עם הגנה רחבת טווח SPF50 המסייע בטיפול בהזדקנות מראה העור הנגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש וטיפוח עור הפנים. התחליב משלב רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים, הגנה רחבה כנגד קרני UVA ו-UVB בשילוב רכיבים פעילים המומלצים על-ידי דרמטולוגים: פפטידים וניאצינאמיד ומים וולקנים ממעיינות וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור. תחליב UV-AGE DAILY מגן על העור ומסייע בהפחתת הופעת קמטים וסימנים הנגרמים מקרני UV, משפר את אלסטיות וגוון העור. התחליב מבוסס על טכנולוגית פטנט ייחודית (NETLOCK) המכילה שכבה דקה של מסננים לגימור שקוף שאינו שומני, מרקם קליל ולא דביק, אינו משאיר סימנים לבנים על העור. פורמולה בטוחה והיפואלרגנית. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.

ליראק פריז משיק את סדרת SUNISSIME להגנה מהשמש המעניקה טיפול אנטי אייג'ינג. לגוף-תחליבי הגנה 30SPF ו-50SPF בתרסיס, מצמצמים את נזקי השמש ומטפלים בכתמים, פיגמנטציה, קמטים וסימני הזדקנות מוקדמת של העור, מגנים על העור מכל סוגי קרני שמש ואור בלתי נראה. לפנים-קרם הגנה (עם או בלי גוון): 30SPF ו- 50 SPF-הגנה מלאה ואופטימלית ואנטיאייג'ינג המעניקה זריקת לחות ואנרגיה, מניעת פיגמנטציה וקמטים. מוצע כ-BB עם גוון מוזהב לאפקט גלואו וללא גוון. מרקם קליל ולא דביק, אינו מותיר לובן, אינו שומני, בניחוח נעים, מעניק מראה מאט ומסתיר פגמי עור. סטיק הגנה לעיניים להגנה מרבית מהשמש- 50SPF ומניעת הזדקנות העור, בגוון נייטרלי המטשטש כהויות מתחת לעיניים, נטול בושם ועמיד בחום עד 55 מעלות צלזיוס. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

מורז- קבוצת מורז צמחי מרפא המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים קוסמטיים ופרא-רפואיים, מרחיבה את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לכל המשפחה, ומשיקה את X-דוזה תרסיס הגנה מהשמש ומצריבת מדוזה, עם הגנה גבוהה SPF50 עמיד במים ל-80 דקות, מבוסס על צמח הפוליגונום, ויטמין E ומינרלים מים המלח המסייעים לשמירה על חיוניות העור. ללא אוקסיבנזון ופארבנים ,היפו אלרגי ומתאים לילדים ומבוגרים. המוצר היפואלרגני, ללא מסנני קרינה כימיים, מבוסס על מינרליים, תמציות צמחים.

ד"ר פישר מציעה את סדרת אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי SPF50+ לעוסקים בפעילות ימית, מעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרני UVA ו-UVB ומסייע בהגנה קרינת ה-IR, עמיד במים ובעל מסנני קרינה מינרליים, מעניק לחות ל-24 שעות, מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ומועשר בפרו ויטמין B5 ללחות וריכוך העור. אולטרסול שמני הגנה SPF20, למראה עור זוהר ומלא ברק ולחות ל-24 שעות והגנה מהשמש. למוצרים פורמולה מתקדמת להגנה מקרני UVA ו-UVB, מועשרים בוויטמין E, אנטי אוקסידנט, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ושמירה על מראה עור בריא. בסדרה: שמן קוקוס, שמן אגוזים ושמן גזר שעברו בדיקות דרמטולוגית וסנסיטיב בהתאמה לעור רגיש, להשיג בבקבוקי ספריי. סדרת אולטרסול MED לעור רגיש, להגנה יומיומית משלימה (24/7) מפני נזקי השמש משלבת מוצרים לעור רגיש להגנה גבוהה SPF50+, וקרם פנים משקם המסייע בהגנה הטבעית של העור ובטיפול בנזקים מצטברים לאחר החשיפה לשמש. בסדרה תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות וקרם פנים עם מסנני קרינה מינרליים והגנה מקרני UVA ו-UVB, וקומפלקס ייחודי של רכיבים אקטיביים להרגעת העור. המוצרים היפואלרגנים, סנסיטיב, נבדקו דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון.

פולה בליק משיקה מקדם הגנה בטכנולוגיית פנינים המשלב לחות, הגנה, מיצוק העור וגוון טבעי המעניק כיסוי קליל. הקרם מיוצר בטכנולוגיית מיקרוקפסולציה של מסנני קרינה כימיים-פיתוח מתקדם המאפשר "לכלוא" מסנני קרינה כימיים בתוך מיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים המתיישבות על פני העור, נצמדות ופעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס. להשיג : במרכז לרפואה טבעית פולה בליק ובאתר האונליין, בדיוטי פרי ומטוסי אל על

הגנה מהשמש. יח"צ,
שמש שמש/יח"צ

שימו שמן

מותג הטיפוח הבינלאומי Moroccanoil, מרחיב את קולקציית מוצרי המכילים שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון-המרכיב הייחודי של המותג, וחומצה היאלורונית.

בקולקציה:Fragrance Originale-הניחוח האהוב והאייקוני של סדרת מוצרי Moroccanoil-ניחוח ענבר פרחוני. בניחוחות החדשים Ambiance de Plage-ניחוח עלי כותרת של גרדניה וקוקוס; Ambre Noir-ניחוח עשיר ומפתה חם ומתובל המשלב ענבר, יסמין והל לבן; Bergamote Fraîche-ניחוח ממריץ ומרענן איזון מושלם בין ברגמוט תוסס למנטה מרגיעה; Oud Minéral-ניחוח ים תיכוני ממריץ עם מינרליות רעננה של מלח ים בשילוב עץ ארז מעושן; Spa du Maroc-ניחוח אקזוטי ומשכר בהשראת ספא מרוקאי המשלב תמצית דומדמניות שחורות, פצ'ולי פראי וציפורן זנזיבר.

מוצרים ארוזים באריזות הניתנות למחזור. בין המוצרים החדשים: סבון נוזלי לידיים Moroccanoil מכיל שמן ארגן, עשיר בנוגדי חמצון, וחומצה היאלורונית המנקה ומזינה את העור; קרם גוף בפורמולה קלילה הנספגת במהירות, מכילה תערובת שמן ארגן, שמן נר הלילה ותמצית עלי אלוורה מרגיעים; ג'ל רחצה בפורמולה עדינה ומרוכזת, מכילה שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון כולם זמינים בששת הניחוחות של Moroccanoil. להשיג באתר החברה

שימו שמן. באדיבות moroccanoil,
שימו שמן/באדיבות moroccanoil

מחוללת שערה

Hairstetics-חברה המתמחה בשיטת הזרקת שיער סינתטי לנשים הסובלות מדלילות שיער, זכתה לעוד הכרב עולמית כש TF1-ערוץ הטלוויזיה הצרפתי, מתחנות הטלוויזיה הוותיקות בעולם ומהנצפים באירופה, הציג את השיטה המהפכנית והמסקרנת של Hairstetics, כ"סטארט־אפ ישראלי מהפכני.

אין זו הפעם הראשונה לה זוכה שיטת Hairstetics להוקרה. במסגרת התחרות היוקרתית של הכנס הבינלאומי - IMCAS INNOVATION TANK, הכריז צוות שופטים בראשות בכירי רופאים וראשי התעשייה, על הפיתוח הייחודי כזוכה במקום הראשון בקטגוריית חדשנות.

הטכנולוגיה של Hairstetics מספקת פתרון פשוט, מהיר וזעיר פולשני להתמודדות עם אובדן שיער. השיטה מיושמת באמצעות מזרק עם שתי מחסניות, בכל אחת מהן 12 או 25 שערות סינתטיות המחוברות למחטים חלולות, השערות עשויות מחוטי תפירה כירורגיים, ובקצה כל שערה יש סטנט מיניאטורי העשוי מניטינול (סגסוגת שחוללה מהפכה בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית ומשולבת בין השאר בסטנטים שמושתלים בחולי לב).

הסטנט מקבע אותה לקרקפת. השתלים של Hairstetics עוצבו תוך מחשבה על צרכי נשים הסובלות מדלילות שיער, והם מתהדרים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. העיצוב שלהם שואב השראה ישירה מהאנטומיה הטבעית של השיער וההליך מאפשר בתוך פחות משעה, לצאת מהטיפול עם שתלי שיער חדשים ולשוב לפעילויות יומיומיות שגרתיות.

מחוללת שערה מחסנית הזרקת שיער היירסטטיקס. יח"צ,
מחוללת שערה מחסנית הזרקת שיער היירסטטיקס/יח"צ

וויסקי עולמי

רשת 'בנא משקאות' משיקה בחנויות הרשת את Whisky Festival-פסטיבל הוויסקי השנתי שיתקיים בסניפי הרשת ויציע הפנינג סובב עולם, ממותגים מוכרים ומובילים ועד למזקקות פרטיות כולל השקה בלעדית לוויסקי יפני.

הפסטיבל יכלול טעימות וויסקי, מוזיקה, משאיות פוד טראק ומבצעים בלעדיים. לאחר שנים בהן הובילו ארבע מדינות סקוטלנד ואירלנד את תחום ייצור הוויסקי ועקב שינויי האקלים, מדינות נוספות הצטרפו לתהליך הייצור הראשונה יפן, ואחריה מדינות נוספות-בעיקר מאירופה שעד לפני כניסתן תהליך ייצור הוויסקי נעשה במדינות קרות עם תנאי אקלים קר וסוגי חיטה מיוחדים.

מזקקות העולם החדש ייצרו וויסקי בטעמים אחרים, בשונה מטעמי הוויסקי הקלאסיים שהגיעו ממדינות הוויסקי המסורתיות שהיו מחויבות לעבודה לפי תקני ייצור וויסקי שנקבעו לפני מאות שנים. המזקקות החדשות החלו את תהליך ייצור הוויסקי ללא כפיפות לחוקים, מה שאפשר להן לייצר וויסקי בטעמים ובגוונים ייחודיים שנגישים לקהלים גדולים יותר. אסיה הייתה מנוע הצמיחה של העולם החדש לייצור הוויסקי ואחריה בלגיה, ארגנטינה צרפת וישראל. שינוי המגמה בעולם הוויסקי מראה כי במקביל לייצור בתנאי מזג אויר קרים, בשיטה המסורתית בה תהליך הייצור ארך שנים רבות, התקצר תהליך ייצור הוויסקי במדינות בעלות מזג אויר שמשי, חם וטרופי והחום שעוזר בזירוז התהליך. גם סוגי הדגנים בהם השתמשו משתנים בכל מדינה, ביפן לדוגמא משתמשים באורז, בישראל בשעורה וחיטה.

מכיוון שתהליכי הייצור הופכים לחדשניים יותר, השימוש הוא בסוגי דגן מגוונים ובסוגי חביות שונות המאפשרות להגיע לטעמים וארומה ייחודיים ומיוחדים במטרה להנגיש לקהל הרחב גוון וטעמים חדשים, כשגיל הוויסקי פחות רלבנטי. בנא משיקה: ויסקיKAMIKI בלנדד מאלט- וויסקי הדגל של המותג הראשון בעולם שעבר סיומת בחביות עץ ארז יפני, בלנדד המורכב מוויסקי מאלט יפני בשילוב ויסקי מאלט שנבחרו במיוחד מרחבי העולם, לוויסקי פרופיל טעמים חם ומתקתק, עשיר בפירות, עץ קלוי, דבש, טופי ועשן כבול מאוזן מיוצר בחביות קטנות ובכל ייצור נבחרות החביות ממגוון החביות המובחרות ביותר; וויסקי KAMIKI סאקורה בלנדד מאלט הוויסקי היחיד בעולם שיוצר בסיומת חביות עץ הסאקורה היפני, בלנדד המורכב מתערובת וויסקי מאלט שהתיישנו ב 3 חביות-עץ אלון, עץ ארז יפני ועץ סאקורה; וויסקי KAMIKI אינטנס בלנדד מאלט המבוסס על גרסת הדגל של המזקקה, הוויסקי עבר תהליך יישון ארוך בחביות עץ ארז יפני ומתאפיין בטעמים אדמתיים מאוזנים עם דגש של תבליני חורף; וויסקי UMIKI הוויסקי הראשון בעולם שנוצר מתערובת של סינגל מאלטים יפנים בשילוב מי ים טהורים ומסוננים ממלחים, בלנדד וויסקי יפני שהתיישן בחביות עץ אורן יפני ובעל אופי מלוח בשילוב גריין וויסקי ייחודי, בעזרת טכניקת הייצור הייחודית של הוויסקי, ניתן השם UMIKI המורכב מהמילה "UMI" שפירושה אוקיינוס ומהמילה "KI" שפירושה עץ ביפנית. במקביל לפסטיבל תתקיימנה סדנאות מקצועיות ללקוחות בשלושה פסטיבלים בהן יטעמו ביטויי וויסקי יוקרתיים של כל אחת מהמזקקות - ארדברג / אברלור / גלנאלאכי.

וויסקי עולמי פסטיבל וויסקי ברשת בנא. יח"צ,
וויסקי עולמי פסטיבל וויסקי ברשת בנא/יח"צ

טעם עולמי

וילי פוד משיקה סדרת מוצרים חדשה ללא גלוטן, מוצרים המיובאים מאיטליה, ויוצרים תחת סטנדרטים מחמירים ביותר שעברו בהצלחה מבחני טעימה, ומהווים פתרון לכל מי שנמנע מגלוטן או רגיש לו בשל מחלת הצליאק.

על-פי נתונים שפורסמו בשנה האחרונה, מספר הילדים הסובלים מרגישות לגלוטן הוכפל במהלך 25 השנים האחרונות והצפי הוא שבשנים הקרובות אחד מכל 50 ישראלים יאובחן עם מחלת הצליאק. המוצרים החדשים של "וילי פוד" מצטרפים למוצרים נוספים ללא גלוטן שיושקו בשבועות הקרובים ויציעו פתרון לחולים בצליאק ולכל מי שמבקש להימנע מגלוטן כחלק אורח חיים.

מוצרי הסדרה: ביסקוויטים ללא גלוטן, ביסקוויטים ללא גלוטן עם פירות הדר, קרקרים ללא גלוטן, קרקרים ללא גלוטן בטעם עגבניות ואורגנו , מיני גרסיני ללא גלוטן עם שמן זית. להשיג ברשתות השיווק.

טעם עולמי מוצרים ללא גלוטן של ויליפוד. סטודיו say,
טעם עולמי מוצרים ללא גלוטן של ויליפוד/סטודיו say

שבועות באיטליה

מותג ברילה משיק לכבוד חג השבועות, סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת הכוללת 5 סוגי פסטה איכותית: פסטה אורקייטה-פסטה בצורת צדף, חלקה מבפנים ומחורצת מבחוץ; פסטה פפירי-פסטה מחוספסת ומגולגלת שסופגת רטבים בצורה מושלמת; פסטה אמיליאנה טליאטלה-פסטת ביצים שטוחה ורחבה על-פי מסורת קלאסית מאזור אמיליה רומאנה שבצפון איטליה, מחיטה איכותית בייצור קפדני; פסטה פליה א פיינו-פסטה שטוחה ורחבה בשילוב תרד; פסטה קסטלאנה-פסטה בצורת קונכיה המאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים.

כל מוצרי הסדרה מצטיינים בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו גם לאחר הבישול, איכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית. וטיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, מומלץ לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את דקת הבישול בתוך הרוטב. להשיג ברשתות השיווק והמזון.

חגיגת שבועות ברילה במהדורת שבועות. יח"צ,
חגיגת שבועות ברילה במהדורת שבועות/יח"צ

השקות אורגניות

חברת אורגניקזון-יבואנית ומשווקת מוצרים ידידותיים לסביבה, משיקה שני מוצרים חדשניים נגד חרקים: תערובת ציטרונלה-דוחה יתושים ממקור צמחי, תערובת שמנים ממקור צמחי למריחה נגד עקיצות יתושים ברול און. המוצר ממקור צמחי על בסיס שמנים אתריים, ציטרונלה ואקליפטוס לימוני, מכיל גם לבנדר וקלנדולה, ללא SLS, ללא פרבנים ופרפין לשימוש חיצוני בלבד, מתאים לשימוש מגיל 3.

מוצר שני- נר ציטרונלה להרחקת יתושים-100% טבעי, עשוי משעווה צמחית בתוספת שמן ציטרונלה, דרך טבעית להרחקת יתושים וזבובים, מדליקים ונהנים מריח נעים ומרגיע. מקור שמן הציטראל בצמח עשב הלימון, והוא ידוע ברפואה העממית כדוחה יתושים וזבובים. לנר 30-40 שעות בערה. להשיג באתר 'בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה'.

המותג משיק גם 3 מוצרי היגיינה לנשים של המותג הבינלאומי Organ(y)c (אורגניק), נקיים מכימיקלים מזיקים, יעילים במניעת גירויים, מתאימים לעור רגיש, היפואלרגני ונבדקו דרמטולוגית. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, הם נושמים, בעלי PH נייטראלי ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. שטיפה אינטימית עם קמומיל המכילה קמומיל, תמציות ושמנים חיוניים, מרגיעה את העור בזכות סגולות פרח הקלנדולה, מנקה בעדינות, עשירה בתמציות אלוורה ודרדר כחול הידועות באפקט הקירור ותמציות צמחים ממקור אורגני. לשימוש; מגבונים לחים אינטימים לעור עדין ורגיש, מועשר באלוורה, קמומיל וקלנדולה אורגניים, אידיאלים לניקוי יומיומי עדין של האזור האינטימי. המגבונים עדינים, מרעננים ובעלי רכיבים טבעיים כמו שמני קמומיל ופרח הקלנדולה הידועים ביכולת ההרגעה שלהם; מגן תחתון באריזת חיסכון יעיל במניעת גירויים, מתאים לעור רגיש, היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, נושם, בעל PH ניטרלי ומספק נוחות ובטיחות מרביים. ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור.

ואחרון חביב מאורגניקזון, רדיד אלומיניום אקולוגי של המותג הבינלאומי If You Care, לצליית תפוחי אדמה במדורה על האש. הרדיד מגיע באורך 10 מטר, והוא עשוי מ100% אלומיניום ממוחזר, חזק ועמיד, נקי מחומרים רעילים. הרדיד בטוח במגע עם מזון לפי התקן האירופאי וה-FDA ומתאים גם לאריזת מזון, שומר על הערך התזונתי, איכות המזון, הטעם והוויטמינים. מתאים למיקרו-גל ולתנור לחום של עד 240 מעלות. אריזת הרדיד ידידותית לסביבה, היא עשויה מקרטון ממוחזר עם דבק לא רעיל, ללא הלבנה בכלור ודיו על בסיס ירקות. להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם. 'בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה.

ציטורלה. יח"צ,
השקות אורגניות/יח"צ

אמנות הבועות

סודהסטרים משיקה בישראל את הדור החדש של המכשירים להכנת סודה בבית, עם חוויית משתמש חדשה ועיצובים מתוחכמים. בסדרה 3 מכשירים אשר יחליפו את הליין הקיים. למכשירים החדשים טכנולוגיית Quick Connect-פטנט רשום של החברה המאפשרת חיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה.

דגמי הסדרה: ART בעיצוב רטרו עם ידית הגזה בלוק תעשייתי, בדומה לידיות במכונות למזיגת משקאות. זהו מכשיר פרימיום המשלב חומרים מובילים בטרנד העיצוב התעשייתי, בשילוב מתכת כסופה. קיים בצבע אדום-כתמתם וכחול ערפילי, שחור או לבן; TERRA-מכשיר בלוק אלגנטי מודרני המשלב מראה מט ומבריק, עם כפתור הגזה גדול יותר מבעבר, קיים בצבע שחור או לבן; DUO -עיצוב חדשני וקומפקטי, מכשיר חכם, המאפשר הכנת והגשת סודה גם בבקבוק קראף זכוכית וגם בבקבוק פלסטיק רב-פעמי שניתן לקחת לכל מקום, קיים בצבע שחור. להשיג באתר החברה ו/ או במוקד המכירות ו/או ברשתות השיווק הנבחרות.

בועות ואמנות. באדיבות סודהסטרים,
בועות ואמנות/באדיבות סודהסטרים

מתחדשים ומחדשים בעצמלה

רשת עצמל'ה המתמחה מעל 25 שנה בריהוט לחדרי ילדים ונוער, זיהתה את הצורך ההולך וגדל של בני נוער והוריהם בחדר שינה מפנק לבני הנוער, ומשיקה קולקציית מיטות נוער מתכווננות הכוללת 6 דגמים במגוון עיצובים וצבעים.

למיטות מנגנון כיוונון 4 מפרקים elite flex לכוונון הראש והרגליים באמצעות שלט אלחוטי נוח לשימוש, ומזרן ויסקו מובנה המתאים את עצמו למבנה הגוף לשינה נטולת לחצים. כל המיטות המתכווננות עומדות בבדיקות המחמירות של מכון התקנים הישראלי. GROOVE-מיטה מתכווננת בעיצוב נקי וקלאסי בצבעי אפור ושמנת; ROCKSTAR-מיטה מתכווננת עם ראש מולטימדיה ומערכת סאונד בחיבור Bluetoothבצבעי אפור ושמנת.

הרשת מוסיפה אופציית כוונון גם לדגמי המיטות המרופדות הפופולריות: מיטת אביב באפור ושמנת, מיטת דניאל באפור, מיטת עלמה בורוד, אפור ושמנת, מיטת אמה בורוד או שמנת. בנוסף משיקה הרשת קולקציית שטיחים מודפסים ובה 5 דגמים של שטיחים עגולים עם הדפסים בצבעוניות ואיורים משתנים, שטיחים רכים למגע במרקם פרוותי, וגם קולקציית מראות מעוצבות הכוללת 3 דגמי מראות בסגנון בוהו עם מסגרת במבוק מעוצבת לתליה עמידה, בצורה עגולה או מלבנ

מתחדשים ומחדשים בעצמל'ה. שחר פליישמן,
מתחדשים ומחדשים בעצמל'ה/שחר פליישמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully