וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבים: Humanz מגייסת עובדים

11.5.2022 / 12:05

החברה שהוקמה לפני ארבע שנים על ידי חמישה יוצאי 8200 ופיתחה מערכת המחברת בין יוצרי תוכן ומותגים מתרחבת ומגייסת עובדים

חברת הסטארט-אפ Humanz, אשר פיתחה מערכת המחברת בין יוצרי תוכן ומותגים באמצעות דאטה מבוסס AI מגייסת לשורותיה כ-30 עובדים למגוון רחב של תפקידים כגון מנהלי מוצר, מתכנתים, מעצבי UI\UX, כותבי תוכן, מנהלי שיווק, פיתוח עסקי, מנהל לקוחות ועוד.

החברה אשר יושבת בתל-אביב, גייסה עד היום 12 מיליון דולר ופועלת כיום בשש מדינות: ישראל, ארה"ב, אנגליה, טורקיה, דרום אפריקה וברזיל ומעסיקה למעלה מ-80 עובדים ועובדות בכל העולם, כ-30 מהם בישראל. בין המפרסמים שעובדים עם החברה ניתן למנות את יונילבר, אדידס, קימברלי קלארק, מקדונלדס וקבוצת שסטוביץ בישראל.

יומנז. תום חוליגנוב,
עובדי יומנז/תום חוליגנוב

הטכנולוגיה של Humanz מבוססת על AI אשר סורק את הפרופיל של כל יוצרי התוכן ברשתות החברתיות, יודעת לאפיין כל פרופיל, את הפעילות שלו, איכות העוקבים שלו, את המעורבות, את התחומי העניין ומגוון פרמטרים נוספים ועל בסיס הניתוח מבצעת התאמה מדויקת ומיטבית בין המפרסם למשפיען הרלוונטי. באמצעות הטכנולוגיה הלקוח יכול להגדיר בדיוק מה הוא רוצה להפיק מהמשפיען, מי קהל היעד שלו ולקבל את כל המידע על המשפיען ואת מידת ההתאמה עבורו.

בתחילת השנה השיקה החברה את ה-Humanz Pixel, פתרון מדידה יחיד מסוגו ברמה הטכנולוגית, המאפשר בין היתר לאתרי סחר לנטר ולמדוד פעילויות מכר עם יוצרי תוכן, ולהבין בזמן אמת אם הרוכשים נחשפו לתכנים של המשפיענים במהלך תהליך הרכישה שלהם ולאו דווקא רכשו ישירות דרך הלינק שהועלה ע"י המשפיען.

עדי צור מנהלת משאבי אנוש ב- HUMANZ: "הפלטפורמה והטכנולוגיה אותה מפתחים עובדי HUMANZ מובילה את עולמות ה- Social Commerce אל השלב הבא, מדובר בהזדמנות מדהימה להשתלב בחברה המאפשרת לעובדיה להנות מעשייה מאתגרת ומספקת, ולהתעסק בתחום חדשני ומרענן. בשנה האחרונה אנו חווים גדילה משמעותית בפעילות שלנו בזכות הכניסה שלנו לשוק האמריקאי ובעקבות כך נפתחו תקנים מגוונים בעולמות הפיתוח, ניהול לקוח, שיווק ופיתוח עסקי ולהצטרף לנבחרת האיכותית שלנו".

לאתר החברה
דוא"ל לשליחת קו"ח- careers@humanz.ai

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully