וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר וארקיע יפעילו קו השכר החדש לארה"ב במשך כל ימות השנה

זוהר בלומנקרנץ

17.2.2003 / 7:52

לדברי מנכ"ל ארקיע, ישראל בורוביץ, ההסכם החדש כולל אופציה להאריך את שיתוף הפעולה, אך המטרה היא להקים חברה בינלאומית משותפת



חברת ישראייר לא תחכור מארקיע את המטוס שישמש להפעלת קו תעופת השכר החדש מישראל לארה"ב, למרות הסכם שיתוף הפעולה שחתמו שתי חברות התעופה בשבוע שעבר; לארקיע אין מטוס פנוי מדגם בואינג 767-300 - הדגם אותו מתכוונת ישראייר להפעיל בשיתוף עמה - מאחר שכל מטוסיה מדגם זה מוחכרים כבר לחברות תעופה זרות.



ישראייר חתמה בראשי תיבות עם שתי חברות זרות על אופציה להחכרת המטוס ועדיין לא החליטה עם מי מהן תחתום על הסכם החכרה. על פי התוכנית, החכרת המטוס שיפעל בקו לניו יורק לא תכלול את אנשי הצוות.



בכוונת ישראייר וארקיע להפעיל את קו תעופת השכר החדש לארה"ב החל ב-1 באפריל 2003, ובמשך כל ימות השנה - ולא רק בעונות האביב והקיץ.



לוח הטיסות החדש, המשותף לשתי החברות, יהיה קבוע - היעדים, ימי הפעילות ושעות ההמראה והנחיתה. מנכ"לית ישראייר, סבינה בירן, אמרה כי עתה שוקדים בחברה על השלמת לוח הטיסות. "הלוח החדש יאחד את הטיסות ליעדים משותפים. הנוסעים יוכלו לבחור לטוס בחברת ארקיע או בחברת ישראייר", אמרה בירן. "תהיה אפשרות לטוס עם חברה אחת לחו"ל ולשוב עם חברת התעופה האחרת".



כמו כן יתבצע שיווק משותף של הטיסות. "השיווק המשותף ייעשה דרך סיטוני תיירות השכר. כגוף משותף נוכל להעמיד לרשות סיטוני השכר תנאים יותר נוחים. נוכל להציע מחירים טובים ואחידים", אמרה בירן.



לדברי מנכ"ל ארקיע, ישראל בורוביץ, ההסכם החדש כולל אופציה להאריך את שיתוף הפעולה, אך המטרה היא להקים חברה בינלאומית משותפת. היום כל חברה ממשיכה לשמור על עצמאות במקביל להסכם שיתוף הפעולה.



בורוביץ לא שלל אפשרות לחבור בהמשך עם בעלי ישראייר, נוחי דנקנר ואבי פישר מקבוצת גנדן, כדי לשתף פעולה ברכישת מניותיה של חברת אל על אם תופרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully