וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מבו סטוק שווה כבר 125 מיליון שקל. מוכרת 15% לקרן מינהל

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 13:14

רועי ונונו, מייסד ומנכ"ל ג'מבו סטוק מוכר כ-15% ממניות הקבוצה לפי שווי של 125 מיליון שקל. קרן מינהל, קרן השתלמות לפקידים עובדי המינהל והשירותים, תרכוש את מניות הקבוצה

קרן מינהל, קרן השתלמות לפקידים עובדי המינהל והשירותים, תרכוש מידי רועי ונונו, הבעלים והמנכ"ל של רשת ג'מבו סטוק, 15% ממניות החברה, בעסקה שמשקפת לג'מבו סטוק שווי של 125 מיליון שקל.

התשלום יתבצע בשתי פעימות: החצי הראשון של העסקה יתבצע באופן מידי ואילו החצי השני של העסקה יתבצע בחודש יוני הקרוב בהתאם ליעדים שסוכמו בין הצדדים. החברה צופה כי עד לשנת 2023 הרשת תמנה כ-25 סניפים. רועי ונונו יישאר בעל השליטה בקבוצה עם 85% בבעלותו.

כאמור, התשלום יבוצע בשתי פעימות: תשלום מידי של כ-7.5% מניות ובסוף חודש יוני, לאחר עמידה ביעד של כמות פתיחת סניפים מצד קבוצת ג'מבו סטוק ויעד אחוזי רווחיות, תושלם העסקה במלואה.

יש לציין כי לפי דוחות פנימיים של רשת ג'מבו סטוק, הרי שהיא עומדת כבר עכשיו ביעדים שהוצבו להשלמת העסקה.

רועי ונונו בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק. איגור אוסדצ'י,
רועי ונונו, הבעלים והמנכ"ל של רשת ג'מבו סטוק/איגור אוסדצ'י

"צעד משמעותי לקראת המוסדיים ושוק ההון"

קבוצת ג'מבו סטוק מונה כיום 16 סניפים ברחבי הארץ ובנוסף סניף אונליין עם מערך משלוחים לכל הארץ, כאשר בימים אלה מצטרפים עוד שלושה סניפים חדשים בירושלים, באילת ובפתח תקוה. החברה מתעדת שעד לשנת 2023 הרשת תמנה כ-25 סניפים.

קבוצת ג'מבו סטוק מגלגלת מעל לכ-100 מיליון שקל מחזור שנתי, כששיעור הרווח הגולמי הוא כ-50%.

רועי ונונו אמר היום: "מכירת המניות של קבוצת ג'מבו סטוק מהווה צעד משמעותי לקראת המוסדיים ושוק ההון אליו אנו מכוונים. הקבוצה בוחנת בכל רגע נתון שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים. הקבוצה הגדילה לאחרונה את המרלו"ג ושידרגה את מערך משלוחי הרשת ללקוחותיה, כאשר הצבנו לעצמנו יעד לפתוח עד לשנת 2023 עוד תשעה סניפים חדשים, בנוסף ל-16 הקיימים".

.קבוצת ג'מבו סטוק יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד שבתאי מיכאלי, זיו פרייז ומור שרייבר ממשרד ליפא מאיר, וקרן מינהל יוצגה על ידי עוה"ד גלעד בכר וטל קורצ'ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully