וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע של עמותת אפי: ליהיא לפיד ריגשה, אבי גרייניק הנחה

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 17:32

עמותת אפי, לקידום מבוגרים וילדים עם תסמונת אספרגר, ערכה אירוע התרמה. ליהיא לפיד, רעיית שר החוץ וראש הממשלה החליפי ריגשה בנאום - וכבוד מיוחד הוענק לאבי גרייניק שהוקפץ להנחות את האירוע בהתראה קצרה

אסנת הראל, מנכ"לית עמותת "אפי" - עמותה הפועלת למען רווחתם וקידום ענייניהם של ילדים ובוגרים עם אספרגר ומשפחותיהם ואיש העסקים דורון הלפרן המשמש כיו"ר והספונסר של עמותת "אפי" ערכו במתחם האירועים אקוסטא בפלורנטין ערב התרמה מצומצם למען אנשים עם תסמונת אספרגר ואוטיזם בתפקוד גבוה.

אורחי הכבוד של הערב היו ליהיא לפיד שריגשה את הקהל בנאום וד"ר מרדכי בן חמו מרצה מבוקש שריתק את הקהל בהרצאה על עולמם של האוטיסטים בתפקוד גבוה.

אירוע התרמה עמותת אפי במעמד רעיית ראש הממשלה החליפי, ליהי לפיד. ויקטור לוי,
אירוע ההתרמה של עמותת "אפי"/ויקטור לוי

אות המעשה הטוב שייך כולו לאבי גרייניק שהוקפץ מהרגע להרגע ע"י מפיקת האירוע חגית צדיק להחליף את המנחה אלי יצפאן, שנאלץ לבטל את השתתפותו מסיבות אישיות בלתי צפויות.

דורון הלפרן וליהי. יחצ,
דורון הלפרן וליהי לפיד/יחצ

נהנו מהאירוע ומשירתה של הזמרת חני דינור: מייסדות העמותה שמואלה וידברג וציפי עמיתי ופעיליה,רפי ערבות התעשיין והיזם. אבי זיתן מומחה השיווק והאסטרטגיה, עו"ד יואב הולצר מנכ"ל בית ההשקעות IKGAI ,נדב אמיתי מנהל סניף בנק הפועלים בו מתנהל חשבון העמותה. בכירים מהתעשייה הביטחונית לשעבר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully