וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם ברשת: קמפיין משפיענים חדש

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 17:34

לראשונה נבחרו משפיעני רשת להוביל סדרת פרסומות חדשה והומוריסטית לרשת סופר-פארם. בין השמות המוכרים: עדן דניאל, מיה דגן, והזוג ליהי ואלעד לוי. דלית רצ'סטר תקריין את הפרסומות

סופר-פארם תעלה בימים הקרובים עם סדרת פרסומות חדשה למותג הפרטי שלה, Life, בכיכובם של משפיענים ויוצרי תוכן מובילים ברשת וביניהם עדן דניאל גבאי ומיה דגן ובליווי הקריינות והייעוץ המוזיקלי של דלית רצ'סטר

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, משיקה סדרת פרסומות חדשה למותג הפרטי שלה, Life, בהובלת משפיענים ויוצרי תוכן בולטים ברשת. סדרת הפרסומות מבוססת על סיטואציות שונות מהחיים, בהשתתפות כוכבי רשת מוכרים כמו עדן דניאל גבאי, מיה דגן, ליהי ואלעד לוי, עידן ברוילא, שפי מרציאנו ואור סולטני.

הפרסומת הראשונה שעתידה לעלות לטלוויזיה בימים הקרובים מציגה את כוכבי הרשת נערכים לקראת חגיגת ה-Life Party, כשכל אחד ואחת מזוהה עם קטגוריה של מותג הפרטי Life כחלק משגרת היומיום שלהם.ן. מדובר בפרסומת ראשונה מתוך סדרת פרסומות שעתידה לעלות בפלטפורמות השונות בחודשים הקרובים שתלווה בסלוגן " Lifeזה החיים".

פרסומת לסופר פארם עם משפיעני רשת/צלם וידיאו: מנו קדוש, בימוי רם ברוך

בסדרת הפרסומות החדשה של Life ישתתפו כאמור כוכבי רשת מובילים, ביניהם:

עדן דניאל גבאי, (24) אושיית הטיק טוק עם כ-205 אלף עוקבים, שמזוהה עם תוכן הומוריסטים וחיקויים.

מיה דגן, (25) יוצרת תוכן בנושא דימוי גוף, אהבה ובטחון עצמי המתחזקת חשבון המונה כ-185 אלף עוקבים בטיק טוק.

הזוג ליהי (25) ואלעד לוי (33) המפעילים ערוץ יוטיוב משותף בנושא הורות עם מעל 180 אלף מנויים, לצד חשבון אינסטגרם שמפעילה ליהי עם למעלה מ-330 אלף עוקבים.

את הפרסומות נבחרה לקריין לא אחרת מאשר דלית רצ'סטר, שלוותה את סופר-פארם בייעוץ המוזיקלי והתאמת התסריט הקריאטיבי לפרסומות, והביאה את נקודת המבט הייחודית והסוחפת שלה.

רונה אוחיון ליכטן, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם: "המותג לייף לא מפסיק להתרחב, להתחדש, ולהתפתח לעולמות חדשים, וסדרת הפרסומות החדשה מביאה את החוויה הזו למסך לראשונה יחד עם נבחרת יוצרי תוכן מובילים ברשת".

Life (לייף) הוא המותג הפרטי של סופר-פארם שנולד כחלוץ המותגים הפרטיים בישראל המציע אלטרנטיבה איכותית במחירים משתלמים. המותג Life מהווה כחמישית מהמכירות ברשת ותחתיו נמכרים מוצרים בשורה ארוכה של קטגוריות בראשן מוצרי תינוקות, מזון, טואלטיקה ועוד. סופר-פארם היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה מעל 270 סניפים המופעלים על ידי זכיינים בפריסה ארצית, לצד פעילות אתר סופר-פארם אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully