וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הגיימינג SciPlay מגייסת 60 עובדים

12.5.2022 / 0:53

חברת הגיימינג SciPlay, מהמובילות בעולם, מתרחבת ומגייסת 60 עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידי פיתוח, שיווק ועיצוב. החברה שנסחרת בנאסד"ק, מעסיקה מעל 700 עובדים ברחבי העולם

חברת הגיימינג SciPlay, מהמובילות בעולם, מתרחבת ומגייסת 60 עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידי פיתוח, שיווק ועיצוב. החברה שנסחרת בנאסד"ק, מעסיקה מעל 700 עובדים ברחבי העולם, כשליש מהם בישראל במשרדים הפועלים במתחם הבורסה ברמת גן, במגדל אמות אטריום.

הסניף הישראלי של סיפליי אחראי על הפיתוח והשיווק של כמה מהמשחקים המובילים של החברה: Hot Shot Casino, Quick Hit Slots, 88 Fortunes, Solitaire pets Adventure, Backgammon Live. כל משחקי החברה מתאימים למספר פלטפורמות: אפל, גוגל, פייסבוק ואמזון. הצלחתה של החברה בקרב שחקניה נובעת מכך שהמשחקים שלה מספקים למשתמשים חווית משחק אותנטית המדמה את החוויה בלאס וגאס.

סיפליי נבחרה ברשימת מאה מקומות העבודה הטובים בישראל בסקר שערכה CofaceBdi בקרב 300 אלף מועסקים. ההשתלבות בסיפליי היא שער כניסה לעולם הגיימינג שנמצא בשנים האחרונות בצמיחה חדה.

משרדי סייפליי. יחצ,
משרדי סייפליי/יחצ

בין המשרות היחודיות שפתוחות כעת בישראל לנשים ולגברים

  • כלכלן/כלכלנית משחק (Game Economist) - לכלכלני משחק יש מטרה עיקרית אחת - ליצור את חווית המשחק הכי טובה שאפשר באמצעות תכנון וניהול המספרים שמאחורי הקלעים. הם אחראים על הפקת תובנות כלכליות והתנהגותיות על ידי ניתוח נתונים, סימולציות ובניית מודלים מתמטיים על מנת לנהל בצורה מיטבית את רמת הקושי, התגמולים, תמחור, הבונוסים ועוד. כלכלני המשחק עובדים בצמוד לצוותי ניהול המוצר והמונטיזציה ומעורבים בכל שינוי מהותי במשחק. התפקיד דורש בראש ובראשונה תשוקה לגיימיניג. כמו כן, נדרש תואר בכלכלה/ סטטיסטיקה/ מתמטיקה/ פיזיקה, מנהל עסקים או כל תחום כמותי אחר. ניסיון במודלים פיננסיים - חובה, ידע בסטטיסטיקה ותורת ההסתברות, שליטה מצוינת ב- Excel ו- -SQL. ניסיון במשחקי F2P מקוונים / מובייל - יתרון גדול. ניסיון מעשי ב-Python/R - יתרון משמעותי.
  • אנליסט מוצר (Product Analyst) - האנליסט מהווה חלק אינטגרלי וקריטי בקבלת ההחלטות במשחק, באמצעות דאטה מורכב ושימוש בכלים וטכניקות אנליטיות וסטטיסטיות חותר לשיפור חוויית השחקנים והשגת מטרות המשחק. האתגר בתפקיד הוא להסתכל על כל אחד מהחלקים בפאזל, לנתח אותם, להרכיב את התמונה הגדולה ולייצר תובנות משמעותיות. מהן הדרישות? ניסיון של 1-2 שנים כאנליסט בארגונים מבוססי דאטה, ניסיון בתעשיית המשחקים מהווה יתרון גדול אך לא הכרחי. נדרש ניסיון רב ב- SQL , בכלי BI ובסביבות ביג דאטה. הבנה של מודלים וכלים סטטיסטיים וניסיון ב Python/R- מהווים יתרון
  • מנהל ערוצי צמיחה בסושיאל (Social Growth Lead) - אחראי על ניהול כל הנכסים הדיגיטלים של כלל פורטפוליו המשחקים של החברה בפלטפורמות הסושיאל השונות והקמת נכסים חדשים במטרה ליצור ערוצי צמיחה יצירתיים וחדשניים.
  • תפקידים נוספים שפתוחים כעת בישראל הם: Senior Product Manager , Manager Of Brand partnerships, Senior Backend Developer ועוד. כל המשרות פתוחות בפני נשים וגברים כאחד.

מעין אייזנר רוזנמן, סמנכ"לית משאבי אנוש, SciPlay: "לעבוד בסייפליי זה לעבוד עם הטאלנטים המובילים והמוכשרים ביותר בתעשיה העולמית. תעשיית הגיימינג צומחת ומתפתחת בקצב אדיר, וכך גם העבודה בסייפליי המשלבת דינמיות ואתגר לצד השפעה אמיתית על המשחקים ועל החברה. בנוסף להשקעה המקצועית והאישית בכל עובד, אנו מקיימים לאורך כל השנה ימי גיבוש מרוכזים אשר יוצרים חיבור בין העובדים בכל הצוותים והמשחקים ומחזקים את הקהילתיות של החברה".

לעמוד המשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully