וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Chegg מתרחבת ומגייסת עובדים

12.5.2022 / 10:06

חברת Chegg Israel, המפתחת פתרונות למידה לסטודנטים ברחבי העולם, מתרחבת ומגייסת כ-15 עובדים למשרות טכנולוגיות. החברה מפתחת פתרונות למידה מגוונים לסטודנטים בכל העולם

חברת Chegg Israel, המפתחת פתרונות למידה לסטודנטים ברחבי העולם, מתרחבת ומגייסת כ-15 עובדים למשרות טכנולוגיות. המשרות החדשות נפתחו בתחומי הפיתוח - מפתחי iOS, android,Devops ו- Full Stackלצד משרות בתחומי ה-IT והאוטומציה.

Chegg Israel מהווה את מרכז הפיתוח הישראלי של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית Chegg, כאשר הוקמה בשנת 2005 ומהווה אחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום ה-Ed-Tech בארה"ב. החברה מפתחת פתרונות למידה מגוונים לסטודנטים בכל העולם ומוצריה למעלה מ-8 מיליון משתמשים. כיום בארה"ב בלבד, כל סטודנט רביעי משתמש בשירותים שהיא מציעה. Chegg נסחרת ב-NYSE, ומעסיקה כ-1,700 עובדים. מטה החברה נמצא בסנטה קלרה, קליפורניה, ולה משרדים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ופורטלנד, כמו גם בהודו ובישראל.

משרדי CHEGG. יחצ,
משרדי Chegg/יחצ

החברה מאמינה בתפיסה של "סטודנטים תחילה" ומפתחת עבורם כלים טכנולוגיים, שעוזרים להם להצטיין לא רק במהלך הלימודים אלא גם לאחר מכן, בלימוד כישורים נוספים הנחוצים למציאת עבודה. המשימה של החברה היא לעזור לסטודנטים ולכן שמה לה למטרה להפוך את החינוך לנגיש ובמחיר סביר לכולם. המוצרים ש-Chegg מציעה כוללים אפליקציות לסיוע בשיעורי בית, פתרון בעיות, שיפור הזיכרון בלימוד למבחנים וסיוע מרחוק של מומחי תוכן לנושאים מגוונים. לצד זה מאפשרת Chegg גם למידה של שפות וכישורים נוספים שיאפשרו לסטודנטים למצוא יותר בקלות את המשרה הבאה שלהם.

Chegg ישראל נוסדה בשנת 2011, בתחילת דרכה שימשה כמנהלת פרויקטים חיצונית שפיתחה טכנולוגיות עבור החברה העולמית. לאחר חודשיים, החברה נרכשה על ידי Chegg והפכה למרכז המו"פ המוביל שלה מאז. על ההצלחה הגדולה והחשיבות של האתר בישראל מעיד מספר העובדים, שהוכפל מ-50 עובדים ב-2019 לכ-100 ב-2021.

החברה מאמינה שעובדיה צריכים לבחור לעבוד בה בכל יום מחדש ובהתאם לכך ההשקעה שלה בעובדים ייחודית ושונה מחברות אחרות. תפיסה זו של החברה נובעת מגישת הפילוסופיה החיובית, המדגישה את הרווחה הנפשית של העובד: החברה מזהה את החוזקות של עובדיה, כולם מכירים את החוזקות של כל עובד אחר, וכתוצאה מכך - החברה יכולה להקצות בצורה מדויקת את המשימות הנכונות לכל עובד, בהתאם לחוזקותיו.

אביאל לזר, VP Engineering ומנהל Chegg Israel: "היום יותר מתמיד סטודנטים צריכים כלים שיעזרו להם ללמוד בצורה שמותאמת לקצב שלהם ונגישה עבורם מכל מקום. אנחנו מחפשים כעת את העובדות והעובדים הבאים שמחפשים במקום העבודה שלהם לצד אתגר טכנולוגי גם משמעות וערך אמיתי שמשפיע על החינוך בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully