וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיד מתרחבת, מגייסת ומשקיעה באיחוד האמירויות

12.5.2022 / 12:06

חברת הפינטק הישראלית ראפיד (Rapyd) הודיעה על פתיחת משרדיה בדובאי, באיחוד האמירויות. זוהי אבן דרך משמעותית בתולדות החברה שמשיקה רשמית את משרדיה, הממוקמים בלב המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי

חברת הפינטק הישראלית ראפיד (Rapyd) מודיעה היום על פתיחת משרדיה בדובאי, באיחוד האמירויות. זוהי אבן דרך משמעותית בתולדות החברה שמשיקה רשמית את משרדיה, הממוקמים בלב המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי (Dubai international Financial Center - DIFC), ב-11 במאי 2022, ועתידה לגייס מעל 120 עובדים למרכז הפיתוח ובמגוון מחלקות בשנה הקרובה. עד כה כבר גויסו עשרות עובדים ממספר מדינות בעולם וכן הוצע למספר עובדי חברה בעולם לבצע רילוקיישן למשרדים החדשים. העובדים החדשים יקבלו ליווי מלא על ידי החברה על מנת להיקלט במדינה החדשה בקלות.

מהלך מסוג זה מהווה סימן נוסף לחיזוק היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות ומהווה עוד שיתוף פעולה כלכלי חשוב. עם פתיחת המשרדים, Rapyd מביאה איתה את עתיד הטכנולוגיה הפיננסית לדובאי באמצעות הפלטפורמה שפיתחה המאפשרת העברת כספים אלקטרונית בין מדינות. המהלך יאפשר לבעלי העסקים המקומיים לשפר את אופן העברת התשלומים, בצורה חוצת גבולות ולהגדיל את תזרימי העסקים שלהם בעולם. בעבור Rapyd, המהלך יסייע בקידום היעד שלה לאפשר לעסקים בכל גודל להעביר תשלומים מקומיים מכל מקום בעולם.

שילוט ראפיד. יחצ,
ראפיד/יחצ

המהלך של פתיחת המשרדים בדובאי מגיע כחלק מההתרחבות הגלובלית לאחר השלמת סבב גיוס E על סך 300 מיליון דולר, סבב הרכישות הגלובליות והשקת Rapyd Ventures, זרוע השקעות של ראפיד שכבר הספיקה להשקיע במספר חברות. הצעדים האלו ממצבים את המוניטין של Rapyd לא רק כחלוצה בתעשיית הפינטק, אלא בכל תעשיית ההייטק העולמית. כיום לחברה משרדים הממוקמים בלונדון, אמסטרדם, איסלנד, קליפורניה, מיאמי, סינגפור, הונג קונג, דובאי ותל אביב.

חברת Rapyd נמצאת בתהליך רישוי רשמי במרכז הפיננסי הבין-לאומי של דובאי (DIFC), שמוגדר כמרכז הפיננסי העולמי המוביל באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA), וקיבלה אישור עקרוני (IPA) על ידי הרשות לשירותים הפיננסיים של דובאי (DFSA) המהווה רשות רגולטורית עצמאית של שירותים פיננסיים ב-DIFC.

אריק שטילמן. ענבל מרמרי,
אריק שטילמן/ענבל מרמרי

"המזרח התיכון היה האזור היחיד שבו לא היו לנו משרדים. כיוונו להיכנס לאיזור, וכשביקרנו בדובאי בשנה שעברה, מצאנו מרכז טכנולוגי משמעותי ופורח. היום, אנחנו ממשיכים בשבירת המוסכמות ונוקטים בצעד חסר תקדים שבסופו נהפוך לחברה הישראלית הראשונה שקיבלה אישור רגולטורי לפעול בדובאי" אמר אריק שטילמן, מייסד שותף ומנכ"ל Rapyd. "עם צמיחת תעשיית הפינטק כולה, Rapyd ממשיכה למצב עצמה כמובילה, ועל ידי הקמת מרכז הפיתוח בדובאי היא מציגה את ההזדמנויות הבלתי נגמרות שמצפות לה ברחבי איחוד האמירויות ומחוצה לה", הוסיף.

זאת ועוד, לקראת פתיחת המשרדים, השיקה Rapyd קמפיין מקדים שמטרתו הייתה להפיץ את בשורת הגעתה של החברה לדובאי וכחלק ממהלך שיווקי להזניק את גיוס העובדים הרחב למשרד החדש. הקמפיין כלל שני שלבים מרכזיים: השלב הראשון כלל קמפיין דיגיטלי ברחבי מזרח אירופה, ומטרתו הייתה ליידע על פתיחת המשרדים ולהציע רילוקיישן למשרות הפתוחות. מהלך שגרם להגשת אלפי קורות חיים. בהמשך, כחודש לפני פתיחת המשרדים, השיקה החברה קמפיין שילוט חוצות ענק בהיקפו וראשון מסוגו על ידי חברה ישראלית, שנפרס על פני כל הצירים המרכזיים בדובאי.

רונה סוסל. ענבל מרמרי,
רונה סוסל/ענבל מרמרי

רונה סוסל, Head of Global Marketing Programs: "החלטנו על קמפיין נרחב ובולט, שנמצא בכל הצירים המרכזיים בעיר, וכלל גם קמפיין דיגיטלי בכל מדינות מזרח אירופה. המטרה שלו הייתה לקבל קורות חיים רלוונטיים לרילוקיישן למשרות הפתוחות, ליצור מודעות למותג ולהפיץ את הבשורה על ההגעה של Rapyd לאמירויות. מדובר במהלך שיווקי ראשון מסוגו ובגודלו באיחוד האמירויות, שמטרתו ליצור אימפקט גדול שאי אפשר יהיה לפספס. הקמפיין הוא רק יריית הפתיחה שלנו בדובאי, ואני מבטיחה שיש עוד למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully