וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראפיק פוינט מגייסת עשרות עובדים

12.5.2022 / 13:06

אחת מחברות ההייטק המובילות ומשפיעות בענף אתרי השוואות המוצרים והשירותים ממוקדי צרכן, מגייסת לשורותיה עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים בתחום המרקטינג, מוצר, מחקר ופיתוח, דאטה, פיתוח עסקי ועוד

טראפיק פוינט הישראלית, אחת מחברות ההייטק המובילות ומשפיעות בענף אתרי השוואות המוצרים והשירותים ממוקדי צרכן, מגייסת לשורותיה עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים בתחום המרקטינג, מוצר, מחקר ופיתוח, דאטה, פיתוח עסקי ועוד. באמצעות הנגשה יעילה, נוחה ומפורטת של המידע הרלוונטי ביותר, טראפיק פוינט יוצרת את החיבור האופטימלי בין צרכן המעוניין ברכישת מותג/קבלת שירות, לבין כלל האלטרנטיבות הקיימות עבורו. מטרת העל של החברה היא לאפשר לצרכנים לקבל את ההחלטה באופן מושכל, מיידי, נוח ואמין.

לאחר חיפוש אינטרנטי פשוט, צרכנים שעומדים בפני החלטה מגיעים לרשת אתרי ההשוואות של טראפיק פוינט. באותם אתרי השוואות, הצרכנים מקבלים אינפורמציה מדויקת וקלה להבנה לצד רשימות מתועדפות של מותגים מומלצים העונים לצורך שלהם ונמצאים בשותפות עסקית עם טראפיק פוינט. בחירת המותגים המומלצים שייכנסו לרשימות מבוססת, בין השאר, על ניתוחי עומק של השוק, ביקורות צרכנים ותובנות מקצועיות של מומחי החברה. בנוסף, טראפיק פוינט מובילת שוק בכל הנוגע לכלי ניתוח חדשניים המשלבים אלגוריתמים לאופטימיזציה של חווית הצרכן, מערכת המלצות מבוססת בינה מלאכותית, ודשבורד להצגת תובנות עסקיות ייחודיות.

טראפיק פוינט. יחצ,
טראפיק פוינט/יחצ

טראפיק פוינט נוסדה בשנת 2011 על ידי נדב סברוב, ממוקמת בפרויקט TAU-Towers שבמתחם יצחק שדה, ומונה כ-100 עובדים מוכשרים ומקצועיים, החולקים סביבת עבודה דינמית, מהנה ומשפחתית שמניעה אותם קדימה ומעודדת מצוינות בלתי מתפשרת. החברה בנויה על ערכים של יושרה, מנהיגות, תעוזה, ושיתוף פעולה. האופי ה-"בוטסראפי" של טראפיק פוינט, יוצר סיטואציה שבה כולם הכרחיים להצלחת המשימה והובלת החברה במעלה התעשייה והאקו סיסטם המקומי והגלובלי.

"בהתאם לאותו אופי 'בוטסטראפי' שלנו, כל עובד שמצטרף לחברה מעיד הלכה למעשה על הרחבת הפעילות העסקית שלנו" מעידה ענבל פאר, מנהלת תחום משאבי האנוש בטראפיק פוינט. "לכל עובד שנכנס לטראפיק פוינט יש את התחום שבו הוא המומחה בדבר מטעם החברה. הייחודיות הזו מאפשרת לי לומר לכל מועמד בלב שלם, שהתפקיד אליו הוא מתמיין הוא בעל מרחב השפעה אישי ייחודי, ומאפשרת לנו לשמור על תהליך גיוס אחראי ומחוייב כלפי העובדים שלנו".

אחד ממאפייניה הבולטים והייחודיים ביותר של טראפיק פוינט הוא שילוב בין התנהגות עסקית בוגרת לתרבות ארגונית ואוירה של סטרטאפ צעיר ורענן. מחד החברה מתנהלת באופן הדומה באופיו לחברה מבוססת, ומחזיקה בניסיון עשיר והבנה עמוקה של השווקים בהם פועלת ובפרט ענף השיווק והתנהגות צרכנית; ומאידך עובדיה נהנים מתנאי הייטק מעולים, חופש פעולה, אוירה משפחתית, ושותפות עשייה וקבלת החלטות אמיתית בגובה העיניים. כך למשל, מאז הקמתה, טראפיק פוינט שומרת על מגמת צמיחה חזקה ועקבית כבר למעלה מעשור.

לחצו כאן לראות את המשרות הפתוחותֿ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully