וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון מחרז מונה לתפקיד מנכ"ל בראל

12.5.2022 / 14:16

מחרז מונה לתפקיד מנכ"ל זרוע היזמות של קבוצת הבנייה והייזום הותיקה בראל. נכנס לתפקידו אחרי 12 שנה בהן עבד כסמנכ"ל ההנדסה של אשדר מקבוצת אשטרום

אמנון מחרז (61, נשוי + 2) מונה לתפקיד מנכ"ל זרוע היזמות של קבוצת הבנייה והייזום הותיקה בראל. מחרז נכנס לתפקידו אחרי 12 שנה בהן עבד כסמנכ"ל ההנדסה של אשדר מקבוצת אשטרום. במהלך תקופת עבודתו בחברה , הגדילה אשדר את פעילותה פי 3.

מחרז בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית מהטכניון (B.Sc) 1987 ותואר שני במנהל עסקים (MBA) 1999 מאוניברסיטת אדינבורו. מוסמך כדירקטור בחברות ממשלתיות מאוניברסיטת חיפה 2006. עם סיום לימודיו עבד במשך 3 שנים במשרד תכנון קונס' של פרופ' אידלמן בחיפה. לאחר מכן, במשך 16 שנים עבד בחברת פבר, בהתחלה בתפקיד מהנדס ביצוע ובהמשך כמנהל פרויקטים, מנהל מחלקה ובסיום כסמנכ"ל יזמות. במהלך שנות עבודתו בחברה הוא גם הקים וניהל את המחלקה של החברה בלונדון. בשנת 2006 נרכשה פבר ע"י חברת משולם לוינשטיין, שם עבד במשך שנתיים כמנהל פיתוח עסקי.

אמנון מחרז. שלמה שהם,
אמנון מחרז/שלמה שהם

מחרז עבר בטבעיות לבראל, שהיתה "קבלן הבית" של אשדר וביצעה עבורה פרויקטים רבים בכ"ס, נתניה, גני תקווה, אור עקיבא, טירת הכרמל, כפר יונה ומודיעין. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות נולדה גם ההכרות בין מחרז עם הבעלים והמייסד של בראל, אריאל בבלי, והמעבר לבראל היה טבעי.

חברת בראל צמחה כקבלן מבצע החל משנת 2003. בשנת 2016 החלה החברה את דרכה בתחום היזמות, כשהיא מנצלת היטב את פרויקטי המחיר למשתכן שהתאימו לה כקבלן-יזם. היקפי הפעילות של החברה צמחו. בשנת 2019 היה היקף הפעילות 375 מיליון שקל, בשנת 2020 הוא כבר היה 690 מיליון שקל ובשנת 2021 הוא כבר הגיע ל-840 מיליון שקל.

מחרז הגיע לקבוצת בראל כדי להקים ולנהל את חברת היזמות של הקבוצה והקידום לתפקיד מנכ"ל יזמות התקבל באופן טבעי לאור 30 שנות ניסיון שמחרז מביא עימו בתחום ניהול יזמות לבניית מגורים ברחבי המדינה. בימים אלו עוסקת החברה היזמית בבנייה של כ-2,000 יח"ד כיזם (חלק החברה כ-1,000 יח"ד). הפרויקטים נמצאים בנהריה, עכו, קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין, מודיעין, ירושלים וגדרה. בנוסף, עוסקת החברה היזמית בהליכי תכנון ורישוי של כ-3,000 יח"ד (חלק החברה כ-1,500 יח"ד). פרויקטים נבחרים של החברה: בנייה של 1,500 יח"ד (עם שותפים) בשכונת אפקה בקריית ביאליק. בנייה של כ-900 יח"ד עם שותפים בנהריה, מתחם הגר"א-הרכבת בת"א לבניית 30,000 מ"ר בשני מגדלי מגורים, משרדים ומסחר (עם שותפים).

הפרויקט המתקדם ביותר בתחום ההתחדשות העירונית נמצא בנוף הגליל והוא הגיע לשלב הפקדה של התב"ע והצפי להתחלת השיווק והבניה הינו בסוף שנה זו. במסגרת הפרויקט בנוף הגליל, יפונו 120 יח"ד ויבנו 778 דירות ובנוסף יבנו שטחי מסחר ומשרדים. במהלך שנת 2021 הקימה החברה מחלקה חדשה לעבודות פיתוח ותשתיות.

מחרז אומר כי החזון שלו ושל החברה לשנים הקרובות, הינו "הרחבת כל תחומי היזמות והפיכתה של החברה לאחת החברות המובילות בתחום הבניה למגורים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully