וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק גולדשטיין יכהן כיו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה חריש

12.5.2022 / 15:33

יחליף את דוד מגן, המסיים את כהונתו בשבוע הבא, מכהן כיו"ר הוועדה החל משנת 2014, כאשר בתקופת כהונתו הפכה חריש ליישוב מתפתח עם 12.255 היתרי בנייה ולמעלה מ- 40.000 תושבים

ישיבת הוועדה המיוחדת לתכנון לבנייה חריש, התקיימה היום בראשות יו"ר הוועדה דוד מגן ובהשתתפות היו"ר הנכנס משה גולדשטיין וראש המועצה יצחק קשת. מגן המסיים את כהונתו בשבוע הבא, מכהן כיו"ר הוועדה החל משנת 2014, כאשר בתקופת כהונתו הפכה חריש ליישוב מתפתח עם 12.255 היתרי בנייה ולמעלה מ- 40.000 תושבים.

מגן ציין כי הוא בטוח שהמשולש של חריש הנשען על משרד הבינוי והשיכון, הרשות המקומית בראשות יצחק קשת והוועדה המיוחדת יפעלו יחד במטרה לממש את החזון של העיר חריש שתמנה בעתיד 60.000 תושבים. הוועדה המיוחדת אשרה בשנים האחרונות הנפקת 15.158 יחידות דיור, שטחי מסחר בהיקף של 550.000 מ"ר, 212 מבנה ציבור ו- 81 פארקים ירוקים.

הוועדה המיוחדת לתכנון ובנייה. יחצ,
הוועדה המיוחדת לתכנון ובנייה חריש/יחצ

היו"ר הנכנס מושיק גולדשטיין, בהשכלתו, בוגר מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, הוא בעל ניסיון ניהולי, תכנוני ומוניציפאלי רב וארוך שנים. גולדשטיין - יליד שנת 65 מכהן כמשנה לראש עירית גבעתיים ובעבר החזיק בתיק ההנדסה. הוא משמש כמ"מ יו"ר ועדת משנה לתכנון ולבנייה וכיו"ר החברה לפיתוח גבעתיים. במהלך השנים כיהן כמנכ"ל של רשת מזון עידן הטבע.

גולדשטיין: "אני מעמיד את כל הידע והיכולות שלי לקידום תנופת הפיתוח ובנייה של חריש. אמשיך בחזון של עיר מובילה ואטרקטיבית למשפחות צעירות ולכלל תושבי המדינה. הוועדה יחד עם הרשות המקומית תמשיך לפעול לחיזוק העיר ומשאביה הפיננסים. באמצעות ריכוז מאמץ ליצירת מקורות תעסוקה ושטחי מסחר. נמשיך במסורת התכנון והפיתוח של חריש כיישוב עם חזות מרהיבה המשתלבת בטבע ובנוף הטבעי של האזור".

ראש המועצה יצחק קשת ציין כי המעטים האנשים שנוצר קשר כל כך עמוק עם בעל תפקיד. מגן כשר לשעבר, חבר כנסת וראש עיר לשעבר הבין את כל התהליכים והפעולות הנדרשות לטובת בניית חריש.

לוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה - חריש סמכויות ייחודיות המשלבות סמכויות של וועדה מחוזית ומקומית והיא פועלת מתוקף החלטת ממשלה - לקידום ופיתוח העיר החדשה חריש, בלוחות זמנים קצרים ובהתאם לחוקי התכנון והבניה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully