וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SQream מינתה את נעמה סער למנהלת תפעול ראשית

12.5.2022 / 16:54

נעמה תתרום ל-SQream מניסיונה העשיר בתעשייה בעת שהחברה מתרחבת ונערכת לספק את הביקוש לניתוח נתונים בהיקף של פטה בייטים

חברת הסטארט-אפ SQream Technologies, שפיתחה פלטפורמה מובילה לאנליזה של נתונים בהיקף של פטה בייטים, הודיעה על מינויה של נעמה סער למנהלת התפעול הראשית (COO). נעמה תהיה אחראית למימוש החזון והאסטרטגיה של החברה להוביל את שוק הפתרונות להאצת האנליזה של נתונים בהיקף של פטה בייטים. היא תוביל את צוותי המו"פ, המוצר ומסירת המוצר ברחבי העולם ותספק חוויית לקוח מעולה לשותפים וללקוחות.

נעמה רכשה ניסיון מעשי עשיר בהובלת צוותים של אלפי אנשים ברחבי העולם שהניבה צמיחה אקספוננציאלית של מוצרי IT, שירותי ענן, תפעול שירות ופתרונות מובילים.

נעמה סער. יוג'ין לוין,
נעמה סער/יוג'ין לוין

לפני SQream כיהנה נעמה כדירקטורית בקבוצת YNV והובילה את הרחבת פורטפוליו השירותים וצמיחת הכנסות החברה. כמנכ"לית Wize Solutions היא הובילה את צוותי הפיתוח והקשר עם הלקוחות שהפכו את הרעיון לפתרון מסחרי. כמנכ"לית Tek Experts היא הגדילה את מצבת העובדים מ-30 ל-5,000 מהנדסים שסיפקו תמיכה טכנית ליותר מ-50 פתרונות בתחומים: ענן, CRM, ERP, ואבטחה. היא הקימה וניהלה 8 אתרים תפעוליים במדינות: קוסטה ריקה, קולורדו (ארה"ב) בולגריה, ניגריה, רוואנדה, מלטה וייטנאם וסין.

"נעמה מצטרפת אלינהו בנקודת מפנה קריטית, בשעה ש-SQream מתרחבת בשוק העולמי ומאפשרת לחברות לנתח במהירות נתונים בהיקפים גדולים כדי להשיג יתרון תחרותי", מסר עמי גל, מנכ"ל SQream. "היצירתיות שלה, האנרגיה, הגישה מוכוונת לקוח והניסיון המוכח שלה בניהול תקציבים בהיקף של מיליוני דולרים יניעו את השלב הבא של צמיחתנו".

"הטכנולוגיה החדשנית והייחודית של SQream מספקת לארגונים נראות מלאה שמשפרת את חוויית הלקוח, את היעילות התפעולית ומספקת תובנות עסקיות שלא ניתן היה להשיגן עד עתה", מסרה נעמה סער, מנהלת התפעול החדשה. "אני מצפה לספק חוויות לקוח ללא תחרות ולהוביל צמיחה רחבת היקף בשעה שהתעשיה מתפתחת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully