וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובדת נחתכה ממסור חשמלי, יינות ביתן תפצה

15.5.2022 / 9:52

העובדת, שהועסקה כקצבית במפעל החברה, נפצעה בעת שעבדה עם המכונה לחיתוך בשר. היא הובהלה לבית החולים קפלן, שם נתפרו אצבעותיה. בכמה היא פוצתה?

בית משפט השלום ברמלה אישר הסכם פשרה לפיו יינות ביתן תפצה בסכום של 475,000 שקל עובדת במפעל החברה, שידה נחתכה ממסור חשמלי לחיתוך בשר.

העובדת, שהועסקה כקצבית במפעל החברה, נפצעה בעת שעבדה עם המכונה לחיתוך בשר. היא הובהלה לבית החולים קפלן, שם נתפרו אצבעותיה, ולאחר מספר ימים עברה ניתוח לתפירת גידים ועצבים בשתי אצבעות.

אטליז. ShutterStock
עבודה בחיתוך בשר יכולה להיות מאוד מסוכנת/ShutterStock

מתביעה שהגישה באמצעות עו"ד ניסים פרחי ממשרד פרויליך פרחי, נגד יינות ביתן, עולה כי לאחר הניתוח החלה התובעת לסבול מתסמונת הכאב הכרוני (CRPS) , טופלה בתרופות נוגדות כאב וידה הושמה בסד. רופא תעסוקתי קבע, כי היא אינה מסוגלת להמשיך בעבודתה כקצבית ובשום עבודת כפיים אחרת למשך חצי שנה לפחות.

לדברי התובעת, היא נותרה עם נכות קשה בידה ותזדקק במשך כל חייה לעזרה אישית, לעזרה בעבודות משק הבית ולניידות מוגברת. מומחה בתחום האורטופדיה שבדק את התובעת, קבע בחוות דעתו כי עקב הפציעה נותרה לה נכות בשיעור 30%, בגין תסמונת הכאב הכרוני והחתך בגידים.

בתביעה טענה העובדת, כי הפציעה הקשה נבעתה כתוצאה מרשלנות של יינות ביתן, שהעמידה לרשותה מכונה לניסור בשר לא בטיחותית ולא הדריכה אותה כיצד לנקוט באמצעי זהירות בעבודה.

בהמלצת השופט דב גוטליב, סיימו הצדדים את התביעה בהסכם פשרה במסגרתו תפצה יינות ביתן את העובדת בכחצי מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully