וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

19.5.2022 / 0:19

סמנכ"ל פריסייל במיה אנליטיקס, סמנכ"לית שיווק בקו מנחה ועוד. היו הרבה מינויים ותזוזות השבוע במגזר העסקי. הנה הם לפניכם

חגי גולדמן, 43, מונה לתפקיד סמנכ"ל פריסייל במיה אנליטיקס נציגת SAS בישראל. בתפקידו אמון גולדמן על תמיכה בתהליכי המכירה של פתרונות SAS וכן בסיוע ללקוחות החברה למקסם את התועלות העסקיות באמצעות פתרונות SAS שכבר ברשותם.

גולדמן עובד במיה אנליטיקס (SAS Israel) למעלה מ- 15 שנים בתפקיד יועץ SAS בכיר. במסגרת תפקידיו הקודמים ניהל את פעילות ה - SAS בחברת תקשורת, כולל אפיון הקמה והטמעה של תשתיות נתונים ומידע בעולמות שבליבת העשייה של הארגון.

בנוסף, גולדמן הוביל וימשיך להוביל, את תחום פתרונות החיזוי והאופטימיזציה, במסגרתו ניהל וביצע פרויקטים בחברות אנרגיה כגון חברת חשמל, דוראד ו IPM, בנק מזרחי-טפחות, בנק ישראל וחברות נוספות.

בהשכלתו גולדמן הוא מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון ובוגר MBA מהטכניון. בשרותו הצבאי כיהן בשרות חובה וקבע כקצין אקדמאי בענף המחקר של אגף כוח האדם.

חגי גולדמן. אלנה מלצר,
חגי גולדמן/אלנה מלצר

מילה זילברמן מונתה לסמנכלית השיווק בקבוצת קו מנחה. הקבוצה מובילה במתן פתרונות ושירותים לשוק העסקי בתחום השירותים הפיננסים, מוצרים משפטיים, מערכות שוק ההון, My Business - מערכת CRM בענן ומוצרים נוספים.

כחלק מהרחבת הפעילות של "קו מנחה" תוביל זילברמן את האסטרטגיה החדשה של כלל החברות בקבוצה, תהיה אחראית על הרחבת הפעילות הקיימות וחדירה לשווקים חדשים, תיצור אפשרויות מכירה ושיווק חדשים, תיזום שיתופי פעולה ותהיה אחראית על התהליך המיתוגי החדש שהקבוצה עוברת.

צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה: "הקבוצה נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות משמעותי המהווה נדבך הכרחי במהלך ההתפתחות לתחומים נוספים ולשווקים חדשים. תהליך זה דורש מיקוד שיווקי מקצועי ואני מאמין כי הניסיון שמילה מביאה לתפקיד יסייע לקבוצה באתגרים השיווקיים אשר עומדים לפיתחה"

מילה זילברמן בעלת 20 שנות ניסיון בתחום השיווק, הדיגיטל והמוצרים, בשווקים משתנים, הן בשוק הפרטי והן בשוק העסקי B)2B). לאורך השנים עבדה במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברות המובילות במשק: בנק מזרחי טפחות, חברת פלאפון, חברת הוט. היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר- MBA עם התמחות בשיווק מהקריה האנדמית אונו

מילה זילברמן. יחצ,
מילה זילברמן/יחצ

סנטריקל (Centrical) חברת תוכנה כשירות ענן מבוסס AI, שבנתה פלטפורמה חלוצית ממוקדת בהצלחת העובד (Employee-Centric Success Platform) והגברת מעורבותו המשרתת כיום מעל ל-150 ארגונים מרשימת פורצ'ן 2000 בכ-156 מדינות בעולם, הודיעה כי מינתה את לינת פולק מרט לסמנכ"לית מוצר (VP Product). בעקבות המינויים החדשים הגיע שיעור הנשים בהנהלת החברה ל-50%.

לינת צברה במשך יותר מ-15 שנה ניסיון עשיר בתפקידי ניהול מוצר בחברות נייס ולייבפרסון. בחברת נייס שימשה במשך 9 שנים כמנהלת מוצר, דירקטורית לניהול מוצר ולבסוף דירקטורית לניהול סל מוצרי החברה. לפני שהצטרפה לסנטריקל מילאה במשך 7 שנים מספר תפקידים בישראל ובארה"ב בחברת לייבפרסון, בתחום המוצר לרבות הובלת קבוצות מוצר וניהול אסטרטגיית מוצר. בתפקידה האחרון בלייבפרסון ניהלה צוות גלובלי שעובד על חוויית המוצר, חוויית המשתמש ושיווק המוצר. לינת הובילה חידושים רבים בפלטפורמת ה-Conversational Cloud של לייבפרסון ותרמה לצמיחת מצבת הלקוחות. ללינת תואר ראשון במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהצטיינות יתרה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות יתרה.

גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל: "בשנתיים האחרונות פלטפורמת סנטריקל אפשרה לחברות גלובליות לבנות פתרונות עסקיים מוכווני עובדים, שתרמו לחברות להתאים את עצמן לתנאים החדשים של השוק ולצמוח על אף אי הוודאות והמשבר הכלכלי המאפיינים את התקופה. סנטריקל צמחה אף היא עקב כך, והשימוש בפלטפורמה גדל ב-700%, ובעזרת הידע והניסיון העשירים של לינת נוכל להיערך למימוש חידושים שונים של המוצר שעונים על צרכים חדשים של ארגונים ברחבי העולם. בין השאר לינת תוביל את המוצרים החדשים שלנו כמו Manager Insights שיאפשר למנהלים לנבא ביצועי עובדים, מערכת חדשה לניבוי נטישה של עובדים ועוד. אני גאה על כך שבעקבות המינויים הגיע שיעור הנשים בהנהלת החברה ל-50%".

לינט פולאר מארק. יחצ,
לינת פולק מרט/יחצ

האדמירל מייק רוג'רס, לשעבר ראש הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי NSA ומי שהיה מפקד פיקוד הסייבר של ארה"ב, מצטרף ל- Talon Cyber Security ויכהן כיו"ר בורד היועצים של החברה. טאלון פיתחה את הדפדפן המאובטח לארגונים TalonWork, המספק סביבת עבודה בטוחה לכוח עבודה היברידי ומבוזר.

מייק רוג'רס, אדמירל צי ארצות הברית בדימוס, שימש כמפקד השני של פיקוד הסייבר של ארצות הברית, מנהל הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) וראש שירות הביטחון המרכזי (CSS), והוביל למעלה מ-30 אלף מאנשי המקצוע הטובים בעולם בתחום האבטחה. הוא כיהן בממשלים של אובמה וטראמפ, עבד בשיתוף פעולה הדוק עם כל השלוחות של ממשלת ארצות הברית, משרד ההגנה וקהילת המודיעין, וסייע בפיתוח מדיניות לאומית ובינלאומית הקשורה לאבטחת סייבר, מודיעין וטכנולוגיה.
טאלון סייבר סקיוריטי הוקמה על ידי עופר בן-נון, המשמש מנכ"ל, ואוהד בוברוב, מנהל טכנולוגי.

החברה השיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח הראשון המיועד לארגונים וגייסה סכום כולל של 43.5 מיליון דולר מקרנות ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר העולמית. הדפדפן TalonWork , המבוסס על כרומיום, מאפשר לחברות להגן ביעילות על כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הפתרון של טאלון מאפשר להקים סביבת עבודה מאובטחת על כל מכשיר ובכל מקום, המדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר. המוצר של טאלון מגן מפני שניים מהסיכונים המדאיגים ביותר לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי היום: מתקפות כופרה ואיומים פנימיים, שגורמים לדליפת מידע מהארגון, וזאת באמצעות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת למניעת דלף מידע יחד עם הגנה על הדפדפן שמהווה את מרחב העבודה.

בטאלון מועסקים כיום למעלה מ-50 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל וצוות קטן בארה"ב והיא נמצאת במהלך של הכפלת כוח האדם. החברה נבחרה לאחרונה להשתתף בגמר תחרות Innovation Sandbox של RSA, תחרות יוקרתית שבה עשר חברות מובילות בתעשייה מתמודדות על תואר הסטארטאפ החדשני ביותר.

."אנחנו נרגשים לקבל את פני האדמירל מייק רוג'רס למשפחת טאלון", אומר עופר בן נון, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "מייק הוא האדם בעל הניסיון והראייה הרחבה ביותר בהיסטוריה בתחום הסייבר, לאחר שהוביל את הגופים הגדולים והמתוחכמים ביותר בעולם בתחום זה. זהו כבוד עבורנו שהוא בחר לעבוד איתנו וביטוי לאמון שלו בטכנולוגיה שאנחנו מפתחים. הניסיון, המנהיגות שלו יחד עם ההיכרות העמוקה עם תחום הסייבר העולמי, יהוו עבורנו נכס חשוב מאין כמוהו, במיוחד בשלב המשמעותי של צמיחה מהירה וחדירה לשוק האמריקאי תוך מתן מענה לבעיות שאנחנו שומעים מהשטח".

"ארגונים שמשתמשים בטכנולוגיות מדור קודם כדי להתחבר ליישומים ומערכות מודרניים חושפים את עצמם לסיכוני אבטחה גבוהים ביותר," אומר מייק רוג'רס. "הדרכים המסורתיות להגנה על מערכות הארגון מורכבות מדי, מאיטות ומסרבלות את העבודה, מה שיוצר אתגר הולך וגובר בפני כל הארגונים היום. לטאלון יש את הצוות, הטכנולוגיה והחזון הנכון ביותר לפתור בעיה קריטית זו עבור הארגונים. אני מצפה לעבוד עם עופר, אוהד והצוות בשיתוף פעולה הדוק במשימתם להפוך את הדפדפן המאובטח הארגוני לסטנדרט בתעשייה בעידן העבודה מרחוק".

אדמירל מייק רוג'רס. יחצ,
אדמירל מייק רוג'רס/יחצ

יעקב קולר מונה למנהל מחלקת הייעוץ באקסלרטור WeCcelerate. לקולר תואר ראשון במנהל עסקים והשכלה רחבה בעולם הפיננסי ושוק ההון. קולר הינו בעל ניסיון רב ביעוץ וליווי לחברות וסטארטאפים. בשנים האחרונות עסק רבות בעולם היזמות, הוביל מיזמים בתחומים שונים במסגרות שונות ביניהן באקסלרטורים כגון Merage Future 45 בשיתוף פייסבוק ותכנית האקסלרציה של AtoBe
במסגרת תפקידו קולקר ינהל את כלל תהליך בניית החומרים העסקיים למיזמים השונים המנוהלים באקסלרטור יחד עם תהליך החשיבה האסטרטגית על קידום ופיתוח היזמים וליווי של המיזמים לאחר שלב ההקמה.

יעקב קולר. יחצ,
יעקב קולר/יחצ

ניב טוביאס מונה למנהל מוצר בכיר בחברת הסטארטאפ EasySend המפתחת פלטפורמה המאפשרת לחברות בנקאות, ביטוח ופיננסים להעביר טפסים ותהליכים ידניים במהירות וביעילות לסביבה דיגיטלית.

ניב שימש בשנים האחרונות כמנהל מוצר אפליקציות CXone Recording בחברת ההייטק NICE ולפני כן מנהל פיתוח מערכות עסקיות בפרטנר. הוא הוביל בפרטנר את פיתוח החשבוניות. בתחילת דרכו היה מהנדס בחברת סלקום.

חברת EasySend הוקמה ב-2016 על ידי טל דסקל (מנכ"ל), עומר שיראזי (סמנכ"ל תפעול), וערן שיראזי (סמנכ"ל טכנולוגיה). הפלטפורמה עוזרת לארגונים ועסקים קטנים ליצור תהליכים דיגיטליים תוך ימים בודדים, וזאת במטרה לספק ללקוחות חוויה נעימה ויוצאת דופן באמצעות no code. החברה גייסה עד היום 71.5 מיליון דולר ורשמה בתקופת הקורונה צמיחה חדה בפעילות בעקבות מגפת הקורונה שחייבה ארגונים לעבור במהירות וביעילות לדיגיטל. בין לקוחותיה בישראל מרבית חברות הביטוח והבנקים הגדולים, בהם הראל, מנורה, אלטשולר שחם, בנק לאומי ואחרים שמפחיתים באמצעותה את עלויות התפעול. החברה מונה כיום 140 עובדים במרכז פיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב, אירופה, יפן ואוסטרליה ונמצאת במהלך של הכפלת מספר העובדים.

דליה מודלין VP HR בחברת איזיסנד: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את ניב, שהוא בעל ניסיון של שני עשורים בתחומי הפיתוח וניהול מוצר הן בחברות תקשורת ישראליות מובילות והן בפלטפורמת חווית הלקוח של נייס. הוא מכיר היטב את האתגרים שיש לחברות בניהול מערכת המסמכים מול לקוחותיהם ולכן האדם המתאים לניהול הפתרונות שאנחנו מציעים, אשר שמים קץ לערימות הניירת ומסמכי הפי.די.אף המסורבלים."

ניב טוביאס. יחצ,
ניב טוביאס/יחצ

חברת פולאר סקיוריטי (Polar Security) הודיעה על מינויו של אסף מירון למנהל (Director) המוצר הראשי של החברה.

מירון (בן 37, נשוי + 4) שירת בממרם וב-8200. לאחר שחרורו עשה תואר ראשון במדעי המחשב במכללה האקדמית תל אביב. לפני שהצטרף לפולאר שימש במשך כ-9 שנים כמנהל מוצר ואחר כך כמנהל מוצר בכיר בחברת אבטחת הסייבר CyberArk. הוא ניהל שני מוצרים של החברה, כולל מוצר הדגל אשר הכנסותיו הגיעו בתקופתו ל-120 מיליון דולר בשנה ורשם צמיחה של 200%. אסף הוביל את הקמת פלטפורמת הענן של CyberArk שעתידה לאחד תחת ממשק אחד את כלל פתרונות הסייבר של החברה ונחשב למהלך אסטרטגי בתולדותיה.

פולאר סקיוריטי פיתחה פתרון סייבר המאפשר לחברות המנהלות את הדאטה שלהן בענן לראות, לאפיין ולהגן על המידע הרגיש שלהן באופן אוטומטי, תוך מעקב אחר התנועה שלו בזמן אמת. מירון, יחד עם צוות הפיתוח, יוביל בחודשים הקרובים את השלמת פיתוח הפלטפורמה, תהליך הכולל שיחות משוב עם לקוחות, הטמעת שינויים ותוספות שהציעו ובדיקה מתמשכת של התאמת המוצר לשוק.

גיא שני, מייסד משותף ומנכ"ל פולאר סקיוריטי: "הניסיון של אסף בבניית מוצרי סייבר בענן הוא קריטי לחברה כמו פולאר שהפתרון שלה הוא יעודי לענן ומשרת חברות cloud first שנולדו ופועלות בסביבה זו. התהליכים שהוא מוביל ימצבו את פולאר כחלוצה בקטגוריה חדשה שאנו בונים - DSPM - שמתמקדת באבטחת המידע הרגיש בענן".

פולאר סקיוריטי הוקמה בשנת 2021 על ידי גיא שני (מנכ"ל), רועי יעקבי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ודוב יורן (יו"ר). פולאר גייסה עד כה 8.5 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת גלילות קפיטל, בהשתתפות IBI Tech Fund ושורת בכירים מתעשיית הסייבר העולמית. החברה מעסיקה כיום יותר מ-20 עובדים במרכז המו"פ בתל אביב ובסן חוזה, קליפורניה, ומתעתדת להכפיל את מצבת העובדים ללמעלה מ-40 עד סוף שנת 2022.

פלטפורמת ה DSPM של פולאר (Data Security Posture Management) מאתרת ומאפיינת את המידע הרגיש של החברות המבוזר בבסיסי נתונים רבים בענן ועונה על השאלות: מי נוגע בו, למי יש גישה אליו, ולאן הוא זז: האם בין חשבונות שונים, בין מדינות וגיאוגרפיות שונות ועוד. לאחר שלב המיפוי, הפלטפורמה מזהה חולשות ואי ציות לרגולציה (כמו GDPR) ומספקת המלצות בזמן אמת לתיקונם.

אסף מירון. לירון ויצמן,
אסף מירון/לירון ויצמן

חברת Pai Pay פיננסים בע"מ המפעילה שירותי תשלום מתקדמים מבוססי ארנק דיגיטלי וכרטיסי חיוב בשיתוף מאסטרכארד המנוהלים ע"י אפליקציית ייעודית, מודיעה על מינויו של ג'יל גמון לתפקיד דירקטור בחברה.

ג'יל גמון מכהן כמנכ"ל שותפות הפודטק הציבורית ביומיט והנו מנהל מוערך בתעשיית המזון הבינ"ל. בעל ניסיון ניהולי עשיר בתעשייה בתחומי השיווק, המכירות, פיתוח מוצרים ומותגים, פיננסים וקשרים עסקיים ענפים בישראל ובחו"ל. גמון כיהן כיו"ר ומנכ"ל חברת המזון סוגת לתקופה של כ-11 שנים ובסה"כ מילא תפקידי ניהול שונים בחברה כ-25 שנים. לגמון תואר שלישי בכלכלה מאוניברסיטת Pantheon Sorbonne Paris מצרפת.

Pai Pay מפעילה שירותי פתרונות של העברת כספים בארץ ובעולם, בכללם משכורות ומתנות ממעסיקים לעובדים, כרטיס ייחודי למטיילים בחו"ל בעמלות המרה נמוכות וללא עמלות רכישה, כרטיס להעברת כספים בין הורה לילד, כרטיסים לעובדים זרים להעברת כספים למשפחה במדינת המוצא וכרטיס להוצאות עסקיות וניהול כספי גני ילדים. בין לקוחות החברה העסקיים: הראל ביטוח, מגדל, תנובה, עיריית ירושלים, החברה הכלכלית י-ם, סאפ, סנמינה ואחרות.

מנכ"ל Pai Pay הראל שקד: "אנו שמחים על הצטרפותו של ג'יל גמון לדירקטוריון החברה. לג'יל היכרות של שנים רבות עם הנהלת החברה והוא מביא מגוון יכולות, ידע רב וקשרים עסקיים אשר יתרמו רבות לקידום פעילותה של פאי פיי ולחיזוק מיצובה כחברה חדשנית המעניקה שירותים פיננסיים מתקדמים ללקוחותיה."

ג'יל גמון. עופר חג'יוב,
ג'יל גמון/עופר חג'יוב

מליו, פלטפורמה מובילה לתשלומים בין עסקים קטנים, הודיעה היום על מינויה של סיוון גולדפרב כסמנכ"ל מוצרי ניהול סיכונים, אשראי ודאטה. זהו המינוי האחרון בשורה של מינויי בכירים במליו, שמגדילה את היצע המוצרים שלה כחלק מתנופת צמיחה אדירה.

גולדפרב מביאה איתה למליו ניסיון של מעל עשור בפיתוח מוצר, פינטק וניהול סיכונים. בתפקידה האחרון היא כיהנה כדירקטור ניהול סיכונים במטא פינטק, יחידת התשלומים של מטא. לפני-כן, גולדפרב כיהנה כדירקטור ניהול סיכונים בפייפאל.

אילן אטיאס, מייסד שותף וCTO של מליו ומתן בר, מייסד שותף ומנכ"ל: "אנו נרגשים מהצטרפותה של מנהיגת מוצר ברמה עולמית להנהלה הבכירה של מליו. אנו ברי-מזל שחלק מהאנשים הטובים ביותר בתחום המחקר והפיתוח בישראל הצטרפו למשרדינו בתל אביב".

"בפייפאל הובלתי צוות שהתמקד במוצר לעסקים קטנים, כך שהחזון של מליו לתמוך בעסקים קטנים קרוב ללבי", אמרה גולדפרב. "אחד הדברים שאני אוהבת בשירותים פיננסיים הוא שאם עובדים על המוצרים הנכונים, אפשר ממש לשנות את חייהם של אנשים. אני באמת מאמינה שמליו משנה את חייהם של בעלי עסקים קטנים ואני מאוד מתרשמת מהחברה".

מינויה של גולדפרב ממשיך סדרה של מינויי בכירים שהצטרפו למליו בחודשים האחרונים, ביניהם תומר בראל כ-COO וגיא ציפורי כסמנכ"ל מחקר ופיתוח.

סיון גולדפרב. מליו,
סיוון גולדפרב/מליו

לשכת התיירות של אזרבייג'ן, שחנכה את הנציגות הרשמית שלה בישראל לפני מספר שבועות, מינתה את ג'מילה טליבזיידה לעמוד בראש הסניף בישראל.

הלשכה הישראלית, הממוקמת ברציף הרברט סמואל (רחוב הירקון), תעסוק בהזדמנויות התיירותיות של העת הזו, ומזמינה את הישראליים לבוא ולבקר באזרבייג'ן כיעד תיירותי ססגוני, מגוון ומפתיע שיש לו הרבה מה להציע לכל סוגי התיירים מישראל.

ג'מילה טליבזיידה אמרה: "המשימה הראשית של הסניף החדש הינה העלאת המודעות לאזרבייג'ן בקרב ישראליים ומימוש הפוטנציאל התיירותי הגלום בה באמצעות קידום מכירות, להפגיש בין שתי המדינות ולעקוב באופן מחקרי אחרי השוק והתפתחותו".

המשרד החדש יעבוד עם כל סוכני הנסיעות הגדולים, קמעונאי התיירות וחברות התעופה אשר רק לאחרונה חידשו את טיסותיהן הישירות לעיר הבירה באקו, רק שלוש שעות מתל אביב.

ג'מילה הצטרפה ללשכת התיירות האזארית בשנת 2017 ושנה לאחר מכן נתמנתה לראש מחלקת היחסים הבינלאומיים של הסוכנות הלאומית.

ג'מילה טליבזאיידה, מנכ"לית לשכת התיירות של אזרבייג'ן בישראל. יחצ,
ג'מילה טליבזאיידה, מנכ"לית לשכת התיירות של אזרבייג'ן בישראל/יחצ

ענת זלצר מונתה לתפקיד ראש התכנית לתואר השני בקולנוע - הפקה ותיאוריה בבית בספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר ותחליף את פרופ' אורי סיוון.

זלצר גרה בתל אביב, מרצה ומלמדת בספיר בימוי ותחקיר דוקומנטרי משנת 2001, בימאית ועורכת תכניות טלוויזיה וסדרות דוקומנטריות עטורות פרסים. גוף היצירה שלה כולל סדרות שהפכו לאבן דרך בקולנוע ובטלוויזיה הישראליים ביניהם "הכל אנשים", "מדינת היהודים" תל אביב-יפו", "שישים", "גיבורי תרבות", הקיבוץ", "כביש 90", "עוד סיפור אחד ודי" ו"שיעור מולדת" .

לדברי זלצר: "החוג לקולנוע במכללת ספיר היה לי לבית ב- 21 השנים האחרונות בהן הרציתי ולימדתי בקורסים רבים. לאורך הדרך גיליתי שהמפגש עם הסטודנטים איננו חד כיווני. זה מפגש הדדי, שבו אני מביאה את הניסיון המקצועי שלי בו בזמן שהסטודנטים מלמדים אותי על עולמם ומה שקורה בשיעורים הוא תולדה של צירוף הדברים יחד. במחלקה לתואר שני אנחנו מתכוונים להעמיק את המגמה הזו. הלימודים יעסקו בחברה הישראלית דרך האספקלריה של הקולנוע בכלל ושל הקולנוע התיעודי בפרט. זה יהיה תואר מתקדם בקולנוע, אבל לא פחות מזה הוא יעסוק בסיפור של המקום הזה, בתהליכים שעיצבו אותו ובאלה שאנחנו אנחנו עוברים כיום. אני רוצה להודות לאלה שנתנו בי אמון ובחרו בי לתפקיד, ולהודות גם לקודמיי בתפקיד. על כתפי הישגיהם אני מתייצבת כדי להוביל את המחלקה לאתגרים הבאים".

ענת זלצר. יחצ,
ענת זלצר/יחצ

עו"ד רחלי ברלינר ועו"ד גלית שגב הצרפו באחרונה למחלקת מכרזים ועו"ד יהונתן מונרוב הצטרף למחלקת תכנון ובניה במשרד.

משרד עורכי הדין פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות' הינו משרד מוביל המעניק שירותים משפטיים מקיפים בקשת תחומי השלטון המקומי. במשרד 40 עורכי דין ושותפים וכן צוות של כ-20 עובדים הכולל מתמחים, סטודנטים/ות למשפטים, צוותי סיוע ומזכירות. המשרד עוסק בליווי שוטף של רשויות מקומיות רבות, גדולות וקטנות במגוון רחב של תחומים, בין היתר - תכנון ובניה, מיסוי מוניציפאלי, מכרזים, עבודה, נכסים, ביטוח, מקרקעין, תביעות ייצוגיות, חוקי עזר ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully