וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את ה-NFT החדש של עומר אדם כבר ראית?

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 12:46

עומר אדם חובר לטקטונה: החברה לנכסים דיגיטליים והזמר המפורסם חתמו על הסכם הבנות לייצור, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרים ונכסים דיגיטליים מבוססי בלוקצ'יין

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona) מדווחת הבוקר על מזכר הבנות ראשון מסוגו בארץ עם האמן המצליח עומר אדם. במסגרת ההסכם טקטונה והזמר עומר אדם, באמצעות חברה פרטית המחזיקה בזכויות הקניין על יצירתו, יפעלו לייצור, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרים ונכסים דיגיטליים מבוססי בלוקצ'יין, כאשר כעת הצדדים ממשיכים במשא ומתן מתקדם לקראת חתימה על הסכם התקשרות.

תהליך פיתוח המוצרים השונים יתבסס על היכולת הטכנולוגית והמומחיות של טקטונה לצורך יצירת כלל הנכסים הדיגיטליים, וזאת בהמשך להצלחת פרויקט הדגל של טקטונה, bored-ai.

שיתוף הפעולה בין טקטונה לעומר אדם הוא הראשון מסוגו בישראל. בזירה הבינ"ל, אמנים מובילים כגון סנופ-דוג השיקו קולקציות של נכסים דיגיטליים הכוללות בין השאר פריטי אספנות אייקוניים, כרטיסים להופעות, שירים חדשים, קטעי ווידיאו, מוזיקה שלא פורסמה ועוד. בנוסף, לאחרונה העמיד הבמאי קוונטין טרנטינו סצנות שנותרו בחדר העריכה מסרטו 'ספרות זולה' כ-NFT בפלטפורמת המסחר OpenSea.

עומר אדם. שי פרנקו,
עומר אדם. רוצים להיות בעלים של שיר שלו ב-NFT?/שי פרנקו

להביא את הנכסים הדיגיטליים לכל בית בישראל

יו"ר טקטונה יריב גילת: "טקטונה עושה צעד חשוב להנגשת עולם הנכסים הדיגיטליים לציבור הישראלי הרחב. אנו מודים לעומר אדם על שיתוף הפעולה, שיוצר חיבור טכנולוגי ותרבותי יוצא דופן".
מנכ"ל טקטונה,

מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "שיתוף הפעולה עם עומר אדם יביא את עולם הנכסים הדיגיטליים לכל בית בישראל, עם פוטנציאל לשיתופי פעולה יצירתיים במגוון תחומים. אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם עומר אדם, הזמר המוביל בישראל".

מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע. יח"צ,
מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע/יח"צ

טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגטליים והבלוקצ'יין. בין הדמויות המובילות את טקטונה ניתן למצוא את יריב גילת, ממשקיעי ההייטק המוכרים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר, חלוצה בתחום המסחר האלגורתימי, גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו, בני חקאק (COO) מבכירי תעשיית הקריפטו ויזם טכנולוגי וטל מוסקל (CTO), מהדמויות המובילות של תעשיית הנכסים הדיגיטליים הישראלית.

מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully