וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל הניצחון של גודס: מכר במיליונים 50% מחברה שבבעלותו

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 13:56

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס ושותפו אלעד גרגיר מכרו 50% מחברת ARCDB שהקימו לפני כ-6 שנים, לקבוצת ניר דובדבני, לפי שווי של 11 מיליון שקל. החברה פיתחה טכנולוגית לקהילת הבנייה, האדריכלות והשיפוצים

לגיא גודס יש בקריירה שלו כשחקן כדורסל וכמאמן לא מעט סלי ניצחון, אבל הפעם מדובר באקזיט: המאמן הלאומי ושותפו, שהקימו חברה העוסקת בחדשנות עסקית ונותנת מענה טכנולוגי לעשרות אלפי עסקים מענף העיצוב והבניה, חוברים לקבוצת ניר דובדבני ויפעילו יחד את חברת ARCDB שנולדה לפני כ-6 שנים. 50% מהפלטפורמה נרכשה על ידי קבוצת דובדבני לפי שווי של - 11 מיליון שקל.

ARCDB היא פלטפורמה טכנולוגית ראשונה מסוגה בעולם שיצרה מעגל שיתופי פעולה נרחב בין בעלי מקצוע החברים בקהילה בפרויקטים של שיפוץ ובניה ולמעשה מייצרת מדי חודש עסקאות במילוני שקלים לחברים הרשומים.

קבוצת ניר דובדבני אשר נרכשה לאחרונה (50 אחוז) על ידי היזם ואיש העסקים אבי פרץ, מתמחה ביעוץ עסקי עם התמחות בביצועים בשיווק ובמכירות.

גיא גודס. אבישי פינקלשטיין,
גיא גודס, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל - אקזיט לפי שווי של 11 מיליון שקל/אבישי פינקלשטיין

קהילה דינאמית תחת קורת גג אחת

ARCDB הוקמה לפני כמעט 6 שנים, על ידי אלעד גרגיר וגיא גודס מאמן נבחרת ישראל בכדורסל והפועל חולון. הפלטפורמה הטכנולוגית הוקמה במטרה לייצר קהילה דינאמית ואינטנסיבית בשוק מעצבי הפנים, האדריכלים, המשפצים ואנשי הבניה ולייצר להם הזדמנויות עסקיות בין חברי הקהילה ובין הקהל הפרטי הבונה והמשפץ, הכל תחת קורת גג אחת ובאמצעות פלטפורמה מתקדמת וקלה לתפעול.

בקהילת ARCDB חברים למעלה מ-1000 אנשי מקצוע, ובמהלך השנים בוצעו באמצעותה אלפי עסקאות בהיקף מאות מיליוני שקלים.

"מאז תחילת הקורונה שוק הבניה, האדריכלות והעיצוב פרח ואנשים השקיעו את מיטב כספם בהגשמת חלום הדירה ובמיוחד במבנה האדריכלי-עיצובי שלה. הרכישה הנוכחית תאיץ את הפעילות שלנו בשוק זה ותביא בשורה גם לצרכני קצה וגם לבעלי העסקים החברים בפלטפורמה, שייהנו ממגוון שרותי הקבוצה מהם נהנים מאות אלפי בעלי עסקים בישראל", אמר ניר דובדבני, מייסד ומנכ"ל משותף בקבוצת דובדבני.

ניר דובדבני. יח"צ,
ניר דובדבני, מייסד ומנכ"ל משותף בקבוצת דובדבני/יח"צ

מהפכה בתחום הבנייה והשיפוצים

"ARCDB יצרה מהפכה של ממש ב-6 השנים האחרונות בתחום של בעלי מקצוע מענף העיצוב והאדריכלות, ומסייעת לבעלי עסקים בתחום, לייצר עוד הכנסות, חיבורים והזדמנויות עסקיות בעזרת טכנולוגיה ושיתופי פעולה", אומר אלעד גרגיר, מייסד ומנכל החברה.

"לקחנו תחום low tech והלבשנו עליו סיסטם לשיתופי פעולה ע"ב קבוע לצד חשיפה נרחבת מול קהל פרטי בונה ומשפץ", הוסיף גרגיר, "אנו נרגשים לשלב את אלפי המומחים שלנו בתחום, לשותפות עם הקבוצה הפרטית המובילה בישראל למקסום מכירות ומשוכנעים שהעבודה המשותפת תוביל להמשך הצמיחה שלהם".

אלעד גרגיר, שותפו של גיא גודס. אבישי פינקלשטיין,
אלעד גרגיר, מייסד ומנכ"ל חברת Arcdb/אבישי פינקלשטיין

גודס: "עלינו לשלב הבא"

גיא גודס, שותף-מייסד ARCDB: "זהו צעד מרגש שהתחלנו אותו לפני 6 שנים ועולה היום לשלב הבא. חיבור עם קבוצת דובדבני היווה בשנים האחרונות עבור חברת arcdb יעד אסטרטגי שנועד להרחיב את שרותי החברה ולספק לאלפי לקוחותינו מעטפת שרותים אפקטיביים להעצמה אישית ועסקית".

"מדובר בבשורה אמיתית לשוק העסקי שייהנה כעת מבית אחד שיש בו הכל, גם את השירותים המקצועיים שקבוצת דובדבני מספקת לכ-100 אלף לקוחות במהלך השנים וגם את הפתרונות הטכנולוגיים שלנו שהובילו לעשרות אלפי עסקאות בהיקף מאות מיליוני שקלים", הוסיף גודס.

המערכת של ARCDB מבוססת מיקום, וכוללת מנוע חיפוש מתקדם לצד גלריית פרויקטים נרחבת ואזור סביבה אישי, כך שתוך מספר שניות המשתמשים יכולים לאתר אנשי מקצוע רלוונטיים הממוקמים פיזית בקרבת מקום כולל הפרופיל שלהם. למשתמשים ניתנת אפשרות להתכתב עם איש המקצוע בפלטפורמה בדיסקרטיות או לקבל פרטי קשר אישיים שלו לצפות בפרויקטים שונים ולקבל את כל המידע אודות בעלי המקצוע. לקהל המקצועי ישנו אזור סביבה אישי ליצירת שיתופי פעולה בפרויקטים נבחרים.

שיפוץ שיפוצים עיצוב הבית נדלן נדל"ן. ShutterStock
ARCDB - מענה לקהילת אנשי המקצוע בתחומי בנייה, שיפוצים, עיצוב ואדריכלות/ShutterStock

שוויה של קבוצת דובדבני, 37 מיליון שקל

'קבוצת דובדבני' היא הקבוצה הגדולה בישראל למתן שירותי ייעוץ עסקי, מקסום מכירות והעצמה לעסקים קטנים ובינוניים, החל בשלבי הקמת העסק והן בהתנהלות השוטפת עבור עסקים פעילים.

באחרונה מכר ניר דובדבני 50 אחוז ממניות הקבוצה ליזם אבי פרץ לפי שווי חברה של 37 מיליון שקל כשמטרת המהלך להביא כל עסק לביצועי שיא על ידי אספקת כלל השירותים העסקיים במקום אחד, החל מתחום הפיננסיים, NLP, אסטרטגיה, נדל"ן, מכירות אונליין ועוד. על פי הודעת הקבוצה, השתלבותו של פרץ, תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה לשירותים נוספים ההכרחיים לפעילותם של העסקים בישראל.

את העסקה ליווה עורך הדין ירון איילון ומשרד רו"ח משה כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully