וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובידאה ממנה סמנכ"לית משאבי אנוש חדשה

15.5.2022 / 13:45

מירב לוין-גדות מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת האינשורטק הישראלית, שגם מגייסת עובדים לעשרות משרות שונות

חברת ה- InsurTech נובידאה (Novidea) המובילה את המהפכה הדיגיטלית בשוק הביטוח, פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (Data Driven) במחשוב ענן המאפשרת צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית באמצעות כלים אנליטיים, ניתוחי מידע ייחודיים ותובנות עסקיות המונגשות בזמן אמת.
בעקבות הצמיחה המואצת של החברה וגיוסי כח האדם העתידיים בישראל ובעולם, חברת נובידאה מודיעה על מינויה של מירב לוין-גדות לסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה.

מירב מגיעה לנובידאה עם מעל ל-20 שנות ניסיון בעולמות משאבי אנוש ממגוון רחב של ארגונים גלובליים. היא ליוותה ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת, תהליכי שינוי והטמעת פרקטיקות, תפיסות ותהליכים ארגוניים שתמכו במימוש אסטרטגיות עסקיות מגוונות. כל אלה יתרמו לנובידאה להמשך הצמיחה כארגון גלובלי.

מרב לוין גדות. באדיבות המצולמים
מירב לוין-גדות/באדיבות המצולמים

בתפקידה האחרון מירב ניהלה את תחום משאבי אנוש של חטיבת ה-Delivery הגלובלית בחברת אמדוקס. הובילה את אסטרטגית הTalent - וניהלה את כל תחומי משאבי האנוש בחטיבה לרבות גיוס, הכשרת עובדים, פיתוח מנהיגות, חווית עובד ומחוברות ארגונית. בעברה הובילה את מחלקת משאבי האנוש של חברתIDE , שימשה כGlobal Director of HR - של קבוצת הפיתוח ב- Better Place, כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Telmap ו HR Director -ב-Comverse . מירב בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד, מאוניברסיטת תל אביב.

מירב לוין גדות: "אני שמחה להצטרף לנובידאה ולקחת חלק בחדשנות שהיא מובילה, בהישגיה המרשימים וצמיחתה בשוק הגלובלי. הדגש המרכזי הוא לייצר אפשרויות מגוונות למימוש עצמי לעובדים, תוך יצירת גאוות יחידה ומתן כל האופציות האישיות והתעסוקתיות שיאפשרו לחברה להמשיך להצליח ולחדש, ולהגיע לפסגות חדשות."

מייסד ומנכ"ל נובידאה, רועי אגבאבא: "מירב מצטרפת לנובידאה בתקופה של צמיחה משמעותית, הן מבחינה עסקית והן בכוח האדם. מירב תעבוד עם הנהלת החברה בבניית והובלת אסטרטגיית אנשים גלובלית שתתמוך בגדילה של החברה ותאפשר אותה. נובידאה חוללה מהפכה של ממש בשוק הביטוח וזה לא היה קורה לולא ההון האנושי האיכותי והמגוון שלנו, הידע הטכנולוגי הייחודי והתרבות הארגונית המיוחדת שלנו. נעבוד יחד בשיתוף פעולה ונמשיך לעצב את שוק הביטוח העתידי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully