וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר גדול: עו"ד אורי ורשבסקי עוזב את גרוס ושות' וחובר למישר ושות'

15.5.2022 / 16:13

עו"ד ורשבסקי, שותף במחלקת הנדל"ן וראש תחום ההתחדשות העירונית במשרד גרוס ושות', הודיע על עזיבת המשרד ועל הצטרפותו כשותף בכיר במשרד מישר ושות'

עו"ד אורי ורשבסקי, שותף במחלקת הנדל"ן וראש תחום ההתחדשות העירונית במשרד גרוס ושות', הודיע על עזיבת המשרד ועל הצטרפותו כשותף בכיר במשרד מישר ושות'

עו"ד ורשבסקי, שותף במשרד גרוס ושות', הודיע על עזיבתו את הפירמה אחרי כ- 6 שנים במשרד ועל הצטרפותו למשרד הבוטיק מישר ושות' כשותף בכיר. עו"ד ורשבסקי עמד בראש תחום ההתחדשות העירונית במשרד גרוס ושות' וליווה עשרות רבות של פרויקטים לפינוי - בינוי ותמ"א, ייצג לקוחות ישראליים ובין לאומיים, חברות קבלניות גדולות, חברות ציבוריות בתחום הנדל"ן המניב, גופי השקעה ועוד.

משרד מישר ושות', אליו הצטרף עו"ד ורשבסקי, הינו משרד בוטיק אזרחי מסחרי מדור המשרדים החדש שהתאים את השירות המשפטי שהוא מעניק להתפתחות ולשינויים בעולם העסקים. משרד מישר ושות' ידוע בטיפול המשפטי האיכותי והלא מתפשר, בצד הקשר הקרוב והבלתי אמצעי עם לקוחותיו, ובמשפחתיות המאפיינת את הקשר שבין כל עורכי הדין במשרד.

בין לקוחות המשרד נמנים חברות גדולות וגופים פרטיים בסדרי גודל משמעותיים. משרד מישר ושות' עוסק בין השאר גם בתחומי הליטיגציה והמסחר ואילו מחלקת הנדל"ן, אליה מצטרף עו"ד ורשבסקי, מטפלת ומקדמת עשרות רבות של פרויקטים בשלל תחומי הנדל"ן ולרבות בתחום ההתחדשות העירונית.

עו"ד אורי ורשבסקי. יחצ,
עו"ד אורי ורשבסקי/יחצ

עו"ד אורי ורשבסקי מסר: "אני שמח מאד להצטרף למשרד מישר ושות'. המדובר במשרד ייחודי ושונה בנוף המשרדים הקיימים היום. היו לי שנים מצוינות ומאתגרות במשרד גרוס ושות' ואני מאחל למשרד הצלחה גדולה בהמשך הדרך. כעת אני פורש כנפיים ועובר להתפתחות הבאה בקריירה. אני מכיר היטב את השותפים במשרד מישר ושות' ואת ההצלחה הפנומנאלית שהגיעו אליה במספר שנים מועט, ואני יודע שיחדיו השמים הם הגבול מבחינתנו".

עו"ד ליעד מרציפרו, מייסד ומי שעומד בראש מחלקת הנדל"ן במישר ושות' מסר: "מדובר במהלך משמח ומשמעותי עבור המשרד. אנו שמחים על הצטרפותו של עו"ד אורי ורשבסקי כשחקן חיזוק דומיננטי למשרדנו ובטוחים שצירופו של עו"ד ורשבסקי יוביל את המשרד להמשך צמיחה והישגים תוך שמירה על האופי המיוחד שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully