וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח ישיר משיקה פוליסה חדשה, וליאור רז שוב מתייצב

15.5.2022 / 16:26

ביטוח ישיר משיקה ביטוח מחלות קשות , הכולל עשרות מחלות קשות, ותעניק למבוטחיה פיצוי של עד 700 אלף שקל לכל מטרה. ההשקעה בקמפיין החדש עומדת על כ-8 מיליון שקל, וגם אותו יוביל הפרזנטור ליאור רז

ביטוח ישיר משיקה ביטוח מחלות קשות, עם רמת הכיסוי הרחבה ביותר בשוק ובמחירים המשתלמים ביותר. הפוליסה מעניקה למבוטחים פיצוי כספי מהיר של עד 700,000 ש"ח במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימה של 45 מחלות קשות, ועוד 21 אירועים רפואיים, מתוכם 18 סוגים של גילוי מוקדם לסרטן. הפיצוי שיינתן יהיה ללא הפחתת סכום הביטוח עקב גיל. בנוסף, המצטרפים החדשים יקבלו שירות של ליווי ואבחון רפואי מהיר חינם לכל תקופת הפוליסה. ליווי זה כולל קשת של שירותים רפואיים בהתאמה אישית למצב הרפואי, כגון בדיקות הדמיה אבחנתיות, ייעוץ רופאים מומחים, מרפאת כאב, שינוע עזרים רפואיים , סיוע פסיכולוגי ועוד.

הפיצוי הכספי יינתן למבוטח מייד בסמוך לאבחון המחלה, מתוך הבנה שאבחון כזה, שיכול להופיע באופן מפתיע בכל גיל, הוא אירוע קשה שמשבש את חיי האדם ומשפחתו, ומצריך התמודדות עם מצב חדש ומורכב. מצב זה כרוך פעמים רבות בהוצאות כספיות גבוהות דווקא בתקופה של צמצום ההכנסות. במקרים רבים מפסיקים בני הזוג לעבוד באופן מלא או חלקי לטובת הטיפול ביקיריהם.

ביטוח ישיר השקיעה בקמפיין החדש כ-8 מיליון שקל, וליאור רז, הפרזנטור של ביטוח ישיר, ימשיך להוביל את החברה באותו קו אסטרטגי - לשים לנגד עיני הלקוח את הרגע שבו יזדקק לביטוח, רגע האמת הקריטי. כשלקוח זקוק מידית לחברת הביטוח שלו, הוא מגלה שהיא לא תמיד זמינה או דואגת להקל עליו. גם בביטוח מחלות קשות, ביטוח ישיר משלבת בין פוליסה ברמה הגבוהה ביותר, הכוללת שירותים הניתנים רק על ידה, במחיר אטרקטיבי ללקוח.

הפיצוי שיקבל המבוטח יאפשר לו לבחור את הטיפול הרפואי המתאים לו ביותר, לדאוג לעתיד המשפחה, להבטיח הכנסה, ולהמשיך ולשמור על רמת החיים גם תוך התמודדות עם המחלה הקשה. לצד זה, ייהנה מבוטח ביטוח ישיר גם מאבחון רפואי ומליווי רפואי קבוע, ללא תוספת עלות.

קובי הבר. כפיר סיון,
קובי הבר/כפיר סיון

קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר, אמר בהקשר זה: "חשוב לנו לעמוד לצד לקוחותינו בכל רגע מאתגר ומורכב בחיים שלהם. אדם ש מתמודד עם מצב רפואי קשה ומפתיע, עלול להתמודד עם קשיים כלכליים המשפיעים על רווחתו ורווחת משפחתו. כמו בביטוחים האחרים שלנו, אנחנו מציעים ללקוחותינו 'יותר ביטוח', וגם כאן יהיה ערך מוסף ומעבר לתשלום הפיצוי המידי, ייהנו המבוטחים גם מאבחון מהיר וליווי רופא ללא תוספת עלות. הנ"ל מצטרף לשורה של צעדים משמעותיים שביצעה החברה בתחום הבריאות, ובכללם הקמת מערך רופאים מנתחים המונה כ-600 רופאים בכירים והתקשרות עם בתי החולים הפרטיים והמובילים בישראל. כל זאת מתוך מטרה להעניק למבוטח את הטוב ביותר ביום קרות האירוע".

מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית שיווק בביטוח ישיר: "הקמפיין החדש של ביטוח מחלות קשות ,הינו המשך ישיר לאסטרטגיה של ביטוח ישיר "יותר ביטוח". בשגרה ובעיקר ברגע האמת כשהמבוטח צריך את חברת הביטוח, ביטוח ישיר תדע להיות שם ולתת ללקוח מענה ושירות מעולה. ביטוח ישיר, שהינה חברת הביטוח הישירה המובילה בישראל לפרט ולמשפחה, מאפשרת ללקוח את כל קשת הביטוחים כולל ביטוח מחלות קשות וכמובן רכב, דירה, משכנתא, נח"ל וחסכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully