וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Equitybee מגייס 50 עובדים

16.5.2022 / 0:44

החברה, שמאפשרת לעובדי סטארטאפים לקבל מימון כדי שיוכלו לממש את האופציות שלהם ולהפוך לבעלי מניות, נמצאת בתהליך של התרחבות ותקלוט את העובדים למשרדיה בתל אביב ובפאלו אלטו

חברת הסטארטאפ Equitybee , שמאפשרת לעובדי סטארטאפים לקבל מימון כדי שיוכלו לממש את האופציות שלהם ולהפוך לבעלי מניות, נמצאת בתהליך של התרחבות ותקלוט 50 עובדים חדשים במשרדי החברה בתל אביב ובפאלו אלטו.

Equitybee מאפשרת לעובדי סטארטאפים לקבל מימון כדי שיוכלו לממש את האופציות שלהם ולהפוך לבעלי מניות באמצעות קהילת משקיעים גלובלית. החברה מאפשרת לעובדי הסטארטאפים להפוך לבעלים על האופציות שלהם אותן הרוויחו בעבודה קשה. כאשר עובדים עוזבים סטארטאפים בהם עבדו, יש להם לרוב תקופה באורך של כ-90 יום במהלכה הם נדרשים להחליט האם לממש את האופציות שלהם - החלטה שעשויה לשנות את עתידם הכלכלי, אך גם כזו שכרוכה בהוצאה כספית משמעותית, לעיתים מאות אלפי דולרים. Equitybee מאפשרת לעובדי הסטארטאפים לממש את האופציות שלהם מבלי להוציא כסף מהכיס ומבלי לקחת סיכון באמצעות קהילת המשקיעים הגלובלית שלה, אשר מונה מעל ל-17 אלף משקיעים.

אקוויטיבי. תמי בר שי,
אקוויטיבי/תמי בר שי

החברה הוקמה ב-2018 על ידי אורן ברזילי, מנכ"ל החברה, עודד גולן (CPO), ומודי רדשקוביץ (COO) ומעסיקה כיום כ-120 עובדים בישראל ובארה"ב. החברה גייסה 87 מיליון דולר מאז הקמתה, בין המשקיעים בה קרנות ההון סיכון Greenfield Partners ,Group 11 ו-Battery Ventures, Zeev Ventures, LocalGlobe, Latitude ו-ICON Continuity Fund.

EquityBee צומחת ומתרחבת בכל המחלקות, כולל פיתוח, דאטה, שיווק, פרודקט, ליגל וכספים עם מגוון רחב של תפקידים כולל משרות ניהול בכירות בהם סמנכ"ל מוצר, ניהול קשרי משקיעים, מנהל שיווק מוצר הוליסטי בכל מגוון הפלטפורמות, מפתחי ומפתחות Full Stack ו-Dev-Ops בכירים, אנליסט.ית דאטה בכיר.ה ועוד. אחד התפקידים היחודיים הפתוחים במשרד בפאלו אלטו הוא של "יזם בית" (EIR - Entrepreneur in Residence), שיפתח את דור המוצרים הבא של החברה. כל התפקידים פתוחים בפני נשים וגברים.

כחלק מהתבגרות החברה, הושלם לאחרונה ב-Equitybee תהליך מיתוג מחדש שעירב את כלל המחלקות בחברה. המטרה של התהליך הייתה להתאים את המותג ולרענן אותו, כך שיתאים לחזון של החברה - לאפשר לכלל עובדי הסטארטאפים לקבל מימון כדי שיוכלו לממש את האופציות שלהם ולהפוך לבעלי מניות באמצעות קהילת משקיעים גלובלית. במסגרת זו התחדשה החברה בלוגו חדש, אתר חדש, סלוגן חדש וכך גם הפרסומות לעובדי הייטק.

עינב מאיה, סמנכ"לית השיווק ב-Equitybee: "אחד הדברים שמייחדים אותנו כסטארטאפ הוא שקהל הלקוחות שלנו הוא עובדי סטארטאפים - אנחנו מאפשרים להם להרוויח מהאופציות שהם עבדו קשה עבורן. על מנת להקל על תהליך מימוש האופציות ולעשות אותו כמה שיותר חלק ופשוט עבור עובדי סטארטאפים, אנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי בטכנולוגיה ובממשק שפוגשים העובדים, בצוותים שלנו שבקשר איתם ועוזרים להם להשלים את התהליך ובתכנים שאנחנו מייצרים שנועדו לתת כוח לעובדים שיבינו יותר טוב את כל מה שקשור לאופציות שלהם. בזכות כל אלה, הצוות שלנו מחובר מאוד למשימה שלנו. בנוסף, יש אצלנו גם את כל היתרונות הידועים שבאים יחד עם עבודה בסטארטאפ צומח."

תיאור המשרות הפתוחות באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully