וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניופאן הוכרזה כמשווקת הרשמית של המותג Scholte's בישראל

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 13:28

ניופאן חתמה על הסכם עם קבוצת SCHNEIDER CONSUMER במסגרתו תהיה המשווקת הרשמית של המותג הצרפתי והיוקרתי Scholte's בישראל, במקביל היא משיקה סדרת מוצרים חדשה מהקו הלבן. מניופאן נמסר: "אנו צופים היקף מכירות של 30 מיליון שקל בשנה הראשונה להחדרת המותג"

במסגרת ההסכם שנחתם בין ניופאן לבין קבוצת SCHNEIDER CONSUMER, הוסכם כי הראושנה תהייה המשווקת הרשמית של המותג שולט'ס בישראל.

ליין המוצרים החדש של Scholte's מציע מגוון מוצרים אינטגרליים כפתרונות אידאליים למטבח. המגוון כולל בתוכו כיריים גז, אינדוקציה ואינדוקציה משולב קולט אדים, קולטי אדים, תנורים, מיקרוגל ומדיח כלים, בעיצוב מוקפד. מוצרי הקו הלבן של scholtès ימכרו ב- 6 סניפי אביבי מטבחים הפרושים ברחבי הארץ.

ירון צפדיה, מנכ"ל משותף ניופאן אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפות המותג scholtès לניופאן ומצפים לפעילות מותגית ענפה. ניופאן קשובה לצרכן, לצרכיו, לטרנדים המשתנים, להתפתחות הטכנולוגיה ומייבאת מוצרים אשר יטיבו את הפעילות היומיומית בבית, ויתנו מענה טכנולוגי, חדשני ועיצובי".

המותג שנולד בצרפת ב-1922 ידע מאז רצף סיפורי הצלחה מלווים בחידושים. scholtès מציגה הקפדה על הפרטים הקטנים, החל בעיצוב אלגנטי ומהודר, דרך בחירת חומרים איכותיים ועד המרדף אחר חדשנות טכנולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully