וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lendai מגייסת עובדים לכל המחלקות

16.5.2022 / 13:09

חברת הפינטק שפיתחה פלטפורמת מימון נדל"ן בארה"ב מבוססת AI, מגייסת עובדים למטה בישראל

Lendai, חברת הפינטק שפיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארה"ב, ללא צורך בהיסטוריית אשראי אמריקאית או תושבות בארה"ב, מגייסת עשרות עובדים למטה החברה בישראל. בין המשרות אליהן מגייסת החברה: Customer Success Manager ,Full Stack Web Developer, נציגי פיתוח מכירות, יועצים פיננסים ועוד.

Lendai משבשת שוק הלוואות מיושן בשווי של מעל לטריליון דולר, ע"י שימוש בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת למשקיעים גלובליים שאינם אזרחים אמריקאיים, לקבל מימון על נכסים בשוק הנדל"ן בארה"ב.

לחצו כאן להגשת קורות חיים.

עובדי לנדאי. רז רוגובסקי,
עובדי Lendai/רז רוגובסקי

יאיר בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף ב-Lendai: "עובדים מוכשרים הם המפתח להצלחה ואנחנו זוכים לעבוד לצד הטובים ביותר. אנחנו מציעים לעובדים המצטרפים אלינו אתגרים מקצועיים רבים ומצפים שיעזרו לנו להתפתח ולגדל את החברה יחד. אנחנו שמים דגש על מנטורינג של העובדים הזוכים ללווי וחניכה של חברי הנהלה בעלי ניסיון. זה מוכיח את עצמו לאורך זמן ומשפר הן את מקצועיות העובדים והן את התקשורת בחברה. כעת, אנחנו מחפשים שותפים שירצו להיות חלק מתחום מהפכני של אפשרויות חדשות למשקיעי נדל"ן בארה"ב. החברה צומחת בקצבים גבוהים מאוד בהכנסות, בקצב הגידול במספר העסקאות והלקוחות החדשים ונכנסים למדינה חדשה בארה"ב בכל רבעון. בקצב הגידול הנוכחי, אנחנו מצפים להכפיל את מצבת העובדים בחברה בתוך שנה".

במרץ האחרון הודיעה החברה על גיוס של 35 מיליון דולר במסגרת סבב הסיד. כיום מצבת החברה מונה 30 עובדים, במשרדי החברה ברחבי העולם: ישראל, ארה"ב (מיאמי), קנדה (טורונטו) ובריטניה (לונדון).

לנדאי שהוקמה ב-2019, על ידי צוות של מומחי פינטק, למידת מכונה וחיתום, ביניהם: יאיר בנימיני, בעז לויתן, ארז דריקר וטים מירונוב, פיתחה טכנולוגיה המאפשרת, לראשונה, ללווים זרים, המשקיעים בשוק המגורים האמריקאי, לקבל תנאי מימון אטרקטיביים ותחרותיים, בתהליך מימון מקוון פשוט, מהיר ויעיל.

הפלטפורמה של לנדאי מציעה טכנולוגיית חיתום דיגיטלית משולשת, המבוססת על בינה מלאכותית, שמבצעת הליך חיתום הן של הנכסים בארה"ב (שווי נכס ותזרים המזומנים הצפוי ממנו) והן של דירוג האשראי של המשקיע הזר, בהתבסס על נתונים ממדינת המקור שלו, בו זמנית, בהליך שניתן לבצעו באמצעות הפלטפורמה מכל מקום ובכל זמן, בנוחות ובקלות.

האלגוריתם שפיתחה החברה, משתמש בנתונים פיננסים המתעדכנים בזמן אמת. הפלטפורמה מעריכה בו-זמנית את כל היבטי ההלוואה, ומספקת אישורים מראש עבור הלוואות, תוך פרק זמן של עד 5 דקות ואישור הלוואה מלא תוך 14 יום בלבד.

Lendai מספקת למשקיעים זרים שקיפות מלאה בתמחור הלוואות, כולל מידע מדויק לגבי סכום ההלוואה והריבית הצמודה לה, תוך מספר דקות, ומאפשרת סגירת הלוואות מלאה, בשליש מהזמן הממוצע למימון עסקה עבור אזרח אמריקאי. הפתרון מייעל את רכישת הנכסים, בייחוד בזמנים בהם שוק הנדל"ן האמריקאי חווה ביקושים חסרי תקדים, כך שסוגיית המימון כדי להשלים עסקאות על מנת שלא להפסיד אותן למתחרים, היא מהותית.

מאז הקמתה, בנתה Lendai רשת עולמית של שותפים, הכוללת גופים מקצועיים רבים מתחום הנדל"ן מארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה, אסיה, ועד המזרח התיכון. רשת השותפים העולמית אף כוללת יזמים, חברות ניהול נכסים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון ומלווים שונים, שמעניקים ללקוחות שלהם אפשרויות מימון לרכישת נכסי נדל"ן בארה"ב, בלחיצת כפתור, באמצעות הפלטפורמה של Lendai.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully