וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכמניות במקום פופקורן: המהפכה הבריאה באולמות הקולנוע

16.5.2022 / 13:16

פופקורן, שוקולד והחל מהחודש גם אוכמניות. במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הסינמה סיטי וחברת פירות היער הישראלית "כרמל ברי", נמכרים במזנונים מארזי פירות יער. המטרה: לאפשר למבלים לשמור על אורח חיים בריא גם מחוץ לבית

חלק בלתי נפרד מהחוויה של צפייה בסרט על האקרנים באולם הקולנוע, הוא רכישת נשנושים ושתייה במזנון. ילדים ומבוגרים כאחד, כולם מצטיידים רגע לפני ההקרנה בפופקורן, חטיפים מלוחים, שוקולד או סוכריות. אלא שלא תמיד זה נעים ונוח. ה"פינגר פוד" השומני מלכלך את הידיים, מעורר צמא ולפעמים, חייבים להודות, גם מרעיש. מעל הכול, יאמרו ההורים בינינו, שאולי אכן מדובר בחוויה שמצפים לה, אך למען האמת לא הכי בריאה שיש או ליתר דיוק, לא בריאה בכלל.

וזה מה שהיה עד היום. אך כיצד תגיבו לו תתקלו במזנוני בתי הקולנוע בנשנוש בריא מאוד, בעל ערכים תזונתיים בלתי מבוטלים, שבכל זאת טעים, מתוק, מרענן ומאוד אסתטי?

בחודש האחרון החלו להימכר מזנונים של סניפי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, מארזי פירות היער המובחרים של חברת "כרמל ברי" מבית קבוצת אמפא. בתור התחלה ניתן יהיה לרכוש את הפירות הידועים כ"זהב הכחול", האוכמניות, שיגיעו טריות ובאריזות הרמטיות היישר מחוות הגידול שברמת הגולן. בשלב הראשון של שיתוף הפעולה בין הסינמה סיטי ו"כרמל ברי", ניתן יהיה לרכוש את הפירות במזנוני האולמות בסניפי הסינמה סיטי בגלילות, ראשון לציון, נתניה וכפר סבא. כל אריזת אוכמניות מכילה כ-125 גרם פרי.

אוכמניות במקום פופקורן. יחצ,
בהחלט חוויה אחרת/יחצ

"שיתוף הפעולה המבורך עם הסינמה סיטי הוא בראש ובראשונה, חלק בלתי נפרד ממהפכת הבריאות ובפרט המודעות ל'סופר פוד', שתופסת תאוצה לאחרונה ברחבי העולם וכמובן גם בישראל", מסביר דורון כהן, מנכ"ל חברת "כרמל ברי". "לשני הצדדים היה רצון חזק להנגיש את האפשרות למשפחות, לילדים ולנוער, לשמור על אורח חיים בריא גם מחוץ לבית, ולחשוף בפניהם את המוצר שיכול להוות גם כ'פינגר פוד' אך גם בריא ואיכותי. אנחנו מודים על שיתוף הפעולה עם הסינמה סיטי ובטוחים שקהל הצופים והמבלים ייהנו מהשינוי המרענן, בהיצע הנשנושים במזנונים".

זה המקום לציין כי האוכמניות אינם פירות המתהדרים רק בטעם מלהיב. לפרי היער הכחול והיפהפה מתווספים יתרונות בריאותיים רבים. בין היתר הפרי עשיר בוויטמינים, בסיבים תזונתיים, באנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון), בעל ערך תזונתי גבוה אך ערך קלורי נמוך, בעל רכיבים פרו-ביוטיים המסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול ומסייע לאיזון לחץ הדם. במרוצת השנים נערכו מחקרים רבים על השפעת צריכת האוכמניות על הגוף, מהם עלה כי פרי היער הכחול מסייע להפחתת הסיכון לחלות בחלות לב, לשיפור תפקוד המוח, להילחם בדלקות ובזיהומים בשתן ואף משפר פלאים את אישוש השרירים לאחר אימון ספורטיבי.

פירות היער בכללותם יכולים להשתלב בכל שלב בסדר היום, החל ממרכיב עיקרי בשייקים של הבוקר או כתוספת ליוגורט, דרך תוספת רעננה וטרייה לעוגות וכלה בחלופה ראויה ובריאה לנשנוש אחר הצהריים. האוכמניות של "כרמל ברי", תוצרת כחול-לבן, הן מזן אוסטרלי אקסקלוסיבי ועשיר, שהיה ניתן למצוא עד לאחרונה רק בחנויות ובשווקי האוכל הטובים והנחשבים ביותר בעולם. כעת, לישראלים ישנה תשובה ואפשרות לבחור בבריאות, בטעם ובתענוג בדרך בלתי מתפשרת.

  • עוד באותו נושא:
  • אוכמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully