וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו באשראי וקבלו בחזרה ביטקוין: MAX משיקה כרטיס חדש

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:33

חברת האשראי הודיעה כי חתמה על שיתוף פעולה עם Bits of Gold, במסגרתו תשיק כרטיס אשראי חדש שיחזיר למשתמשים זכאות לצבור ביטקוין, בהתאם למחזור העסקאות שיבצעו בכרטיס האשראי

הכירו את כרטיס האשראי חדש שייקרא MaxBack Crypto - כרטיס שיציע ללקוחותיו לצבור זכאות ל-Bitcoin (ביטקוין) בהתאם למחזור העסקאות בכרטיס האשראי.

עם הזמנת הכרטיס, ייפתח עבור הלקוח חשבון ייעודי על ידי Bits of Gold, אליו יועבר הסכום שנצבר בש"ח ו-Bits of Gold תמיר אותו אוטומטית לחלקי ביטקוין. כרטיס MaxBack Crypto יושק בשבועות הקרובים וזאת בכפוף להשלמת האישורים הרגולטוריים הרלוונטיים, בינתיים נפתח רישום מוקדם לקבלת עדכונים.

רון פאינרו, מנכ"ל Max, מסר: "אנו גאים להיות הגוף הפיננסי הראשון בישראל שמשיק כרטיס אשראי עם תכנית צבירה לקריפטו. אי אפשר להתעלם מהתנופה והעניין הרב של הציבור בתחום המטבעות הדיגיטליים שהולך ומתפתח בכל העולם, ובהתאם לכך אני מאמין בחשיבות היותנו שם עבור לקוחותינו".

רון פאינרו. הדר דולן,
רון פאינרו, מנכ"ל Max/הדר דולן

חיבור לעולם המטבעות הדיגיטליים

"אנחנו שמחים להוביל את עולם החדשנות הפיננסית גם בעולם הקריפטו בשיתוף Bits of Gold, החברה הוותיקה בישראל בתחום. יחדיו נאפשר לציבור הישראלי, שמעוניין להיכנס לתחום החדשני באופן מדוד, חיבור לעולם המטבעות הדיגיטליים. עם Max כל אחד ואחת יכולים להיות בעלים של ביטקוין ולעשות את הצעדים הראשונים בעולם הזה", הוסיף פאינרו.

יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold: "אני נרגש לקראת ההשקה, ביטקוין ומטבעות דיגיטליים הם המציאות הפיננסית החדשה. כרטיס האשראי MaxBack Crypto הוא ההזדמנות של חלק עצום מהישראלים לעשות צעדים ראשונים בצורה נוחה במציאות הפיננסית הזו ופותח להם את הדלת ליהנות מהאפשרויות שיש לעולם המטבעות הדיגיטליים להציע. שיתוף הפעולה יאפשר לישראלים להתחבר למציאות הזו באופן מאובטח, ולהחזיק בביטקוין בקלות חסרת תקדים".

רואש הוסיף וציין כי: "כמי שפורצים דרך בעולם הזה כבר שנה עשירית, אנחנו שמחים לעבוד בשיתוף עם גוף פיננסי משמעותי כמו Max, שמסתכל לחדשנות בעיניים ודוהר לכיוון, עבור לקוחותיו".

יובל רואש. רונן גולדמן,
יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold/רונן גולדמן

כיצד זה יעבוד?

לקוחות שינפיקו כרטיס אשראי, ייפתח עבורם, ללא צורך בפעולה נוספת, חשבון ייעודי על ידי Bits of Gold ועבור כל סך מצטבר של עסקות בכרטיס בגובה 160 שקל (בכפוף לתנאי השימוש), Max תעביר שקל אחד לחשבון הלקוח ב-Bits of Gold, אשר יומר לערכו בביטקוין, ללא עלות בהחזקת החשבון עצמו.

לביטקוין ערך משתנה בהתאם לערכו בשוק, כיום שקל אחד שווה כ-10 מיקרו-ביטקוין, בשמם המקובל bits, כך למשל על קניות חודשיות בסך של 5,000 ₪ בכרטיס MaxBack Crypto ירכשו עבור הלקוחות, כ-310 bits על בסיס שער הביטקוין ביום הרכישה, שישמרו עבורם בארנק. בצורה הזו יוכלו הלקוחות לצבור חלקי ביטקוין לאורך זמן, להחזיק בהם בבטחה ולהמירם לש"ח חזרה לחשבון הבנק הישראלי שלהם.

לקוחות Max יוכלו לעקוב אחר יתרת הביטקוין שצברו באפליקציית Max, ולהיכנס ממנה בקליק אחד לחשבון ב-Bits of Gold. בחשבון שנפתח, יוכלו מחזיקי כרטיס MaxBack Crypto, לקנות בכרטיס זה ביטקוין, אית'ריום ובהמשך מטבעות נוספים, בהנחה של 6% על פעולת רכישת המטבעות הדיגיטליים, ואף לצבור בגין קניות אלו זכאות לביטקוין נוסף. נוסף על כך, מחזיקי הכרטיס יהנו מתכנית הפינוקים וההטבות של max.

צילום מסך יתרת ביטקוין באפליקציית מקס. צילום מסך MAX,
צילום מסך: יתרת ביטקוין באפליקציית מקס/צילום מסך MAX

ללא עלות המרת מט"ח

בשורה נוספת לכל מחזיקי כרטיסי האשראי המתעניינים ברכישת מטבעות דיגיטליים, בזכות שיתוף הפעולה בין Max ל-Bits of Gold, היא שרכישת מטבעות דיגיטליים ב-Bits of Gold בכרטיס אשראי תהיה משתלמת יותר כיוון שמעתה ניתן לשלם ישירות בשקלים ללא עלות המרת מט"ח, כפי שהיה עד היום בתשלום באשראי מול חברות זרות. קנייה בכרטיס אשראי, מאפשרת קבלת שער המטבע מהר יותר מכפי שמתקיים ברכישה בהעברה בנקאית.

הסחר במטבעות דיגיטליים הפך לחלק משמעותי בכלכלה העולמית. שוק המטבעות הדיגיטליים העולמי שווה כיום כ-1.2 טריליון דולר, כאשר לשם השוואה, כלל החברות הציבוריות בארה"ב שוות כיום כ-40 טריליון דולר, ביטקוין אחד נסחר כיום במחיר של כ-30 אלף דולר.

ארנק ביטקוין. ShutterStock
עזבו אתכם מנקודות, לכו על ביטקוין.../ShutterStock

קפיצה של 450% בגיוס הון

סטארט-אפים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין גם הם רואים צמיחה, כאשר על פי דו"ח KPMG, הם גייסו יותר מ-30.2 מיליארד דולר בשנת 2021, המהווה קפיצה של 450% בהשוואה ל-2020. בנוסף, על פי מספר מקורות, כמות האנשים הפרטיים המחזיקים במטבעות דיגיטליים ממשיכה לעלות באופן עקבי, כאשר ארה"ב מובילה, עם כ-15%.

Bits of Gold, שמפוקחת תחת רשות שוק ההון, הגיעה להסכמות עם רשות המסים במטרה להקל משמעותית על חלק מהעול הבירוקרטי שמטריד כיום ישראלים המעוניינים לקנות ולמכור מטבעות דיגיטליים.

ההסכמה עוסקת באופן ניכוי המס שינוכה למי שמוכר מטבעות דיגיטליים ב"מעגל סגור" (ישירות מול Bits of Gold מבלי לקבל או להעביר לאחרים), וקובעת כי הוא ינוכה ישירות על ידי החברה. המשמעות היא שלקוחות יוכלו לסחור במטבעות הדיגיטליים ללא צורך בדיווח עצמאי לרשות המיסים ותהליך המיסוי יעבוד בצורה קלה וללא פעולה נדרשת מצד הלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully