וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל נערכת לאספה הכללית. על הפרק: שכר המנכ"ל וקאמבק מפתיע

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:24

שכר מנכ"ל שופרסל, עופר בלוך, יעמוד על 1.5 שקל ברוטו לשנה. עוד ייהנה בלוך מאופציות בשווי של יותר ממיליון שקל לשנה ומבונוס - כך עולה מהפרסומים לקראת האסיפה הכללית שתתקיים בעוד כחודש. עוד על הפרק: מינוי דירקטורים, כולל זה של המנכ"ל הקודם, איציק אברכהן

שופרסל פרסמה זימון לאסיפה הכללית השנתית שתתקיים בתאריך ה-21 ביוני 2022. דירקטוריון החברה מציע למנות 5 דירקטורים מתוך 7 מועמדים מוצעים לתקופת כהונה שתחל במועד אישור האסיפה ותסתיים בתום האסיפה השנתית הבאה. כמו כן, באסיפה יאושרו תנאי הכהונה וההעסקה למנכ"ל החברה הנכנס, עופר בלוך.

בנושא הדירקטורים החדשים: ועדת ההרכב המליצה (ודירקטוריון החברה קיבל את ההמלצה) למנות 5 דירקטורים שאינם דירקטורים חיצוניים לדירקטוריון החברה, מתוך 7 מועמדים מוצעים. השמות המוצעים לבחירה הם: רן גוטפריד, יואב שלוש, איציק אברכהן (עד לפני זמן קצר מנכ"ל החברה), משה אטיאס, רון הדסי, שלמה זהר ואילן רון. חמשת המועמדים שיקבלו את מירב הקולות מכלל הקולות המשתתפים בהצבעה, ימונו לדירקטורים בחברה.

מתוך השמות, שני מועמדים מכהנים בדירקטוריון כיום: רן גוטפריד, שנמצא בדירקטוריון כבר שלוש וחצי שנים ולאחרונה, מאז עזיבת היו"ר, יקי ודמני, מכהן גם כיו"ר.המועמד השני להמשך כהונה הוא יואב שלוש, המכהן כדירקטור בחברה כשנה ושבעה חודשים.

חמשת השמות הנוספים המוצעים למינוי כחברי דירקטוריון, אינם מכהנים כיום בדירקטוריון החברה והומלצו על ידי המשקיעים המוסדיים.

לפי פרסומי שופרסל, לאחר שוועדת ההרכב בחנה את המועמדים ואת הפרופיל העסקי והמקצועי שלהם, החליט דירקטוריון החברה פה אחד לאמץ את המלצת ועדת ההרכב. ועדת ההרכב כללה את אלדד אברהם (יו"ר הועדה), מיכל קמיר, גדעון שור ואיריס שפירא ילון.

עופר בלוך מנכ"ל שופרסל. יוסי וייס,
עופר בלוך: 1.5 מיליון שקל, לא כולל בונוסים - ועוד אופציות בשווי של כמיליון שקל לשנה/יוסי וייס

כמה ירוויח המנכ"ל?

הנושא השני שיידון באסיפת בעלי המניות, הוא אישור תנאי הכהונה והעסקה של עופר בלוך, מנכ"ל החברה הנכנס, שהחל את תפקידו ב-9 במאי 2022.

על פי פרסומי שופרסל, יעמוד שכרו (ברוטו) של בלוך על 125,000 שקל לחודש ויהיה צמוד למדד המחירים לצרכן. בנוסף, המנכ"ל יהיה זכאי למענק שנתי מותנה ביצועים בהתאם להוראות מדיניות התגמול של החברה.

כן יהיה זכאי בלוך לקבלת 853,021 אופציות שיחולקו ל-4 מנות, בשווי הוגן כולל של 4,200,000 שקל אשר יבשילו על פני תקופה של 4 שנים (משקף שווי לשנה של 1,050,000 שקל).

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל קלוז אפ. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
הקאמבק של איציק אברכהן? המנכ"ל המוערך עוד ישוב לצמרת שופרסל דרך הדירקטוריון/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

בן עזר לא תמשיך: "מודה לשופרסל ומאמינה שתגיע לפסגות חדשות"

ד"ר איילת בן עזר המכהנת כמנכ"לית וסגנית נשיא אוניברסיטת רייכמן וכן כדירקטורית בקבוצת שופרסל במהלך 6 השנים האחרונות הודיעה למזכירת החברה כי עם תום כהונתה הנוכחית במועד האסיפה הכללית הקרובה, לא תמשיך לכהונה נוספת.

ד"ר בן עזר מסרה כי: " אני מודה לשופרסל על 6 שנים מאתגרות ומלמדות. אני גאה להיות חלק מדירקטוריון של החברה הקמעונאית הגדולה בישראל ולהיות שותפה להחלטות אסטרטגיות שהובילו את הקבוצה למובילת שוק. אני חשה סיפוק רב וזו העת להמשיך בשאר עיסוקיי. אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון והעשייה וכן על האמון שהמליצו עלי להמשיך לכהונה נוספת. אני מאחלת לשופרסל הצלחה רבה ואני מאמינה בחברה שתגיע עוד לפסגות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully