וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לעבוד בסייבר? החברה הזאת מגייסת

17.5.2022 / 11:01

חברת הסייבר ARMO, שהשלימה לאחרונה סבב גיוס משמעותי, מגייסת ומתכננת להכפיל את מצבת כוח האדם שלה

סטארטאפ הסייבר ARMO, שמפתח פלטפורמה קוד פתוח לאבטחת סביבת Kubernetes, השלים לאחרונה סבב גיוס A בסך 30 מיליון דולר. בעקבות הגיוס ממשיכה החברה לצמוח, ומתכננת לגייס עשרות עובדים למשרדיה בירושלים ובתל אביב.

ארמו. יחצ,
Armo/יחצ

ארמו הוקמה בשנת 2019 על ידי שאולי רוזן (CEO), לאוניד סנדלר (CTO) ובן הירשברג (VP R&D), ומפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה המבוססת באופן מלא על קוד פתוח . הפלטפורמה מאפשרת לאנשי פיתוח ו-DevOps לוודא כי קוברנטיס מאובטח ומוגן מפני התקפות סייבר לאורך כל שלבי הפיתוח - מהשלבים המוקדמים של תהליך הקונפיגורציה וכתיבת הקוד ועד הרצה בסביבות production . מוצר החברה, Kubescape, סורק קבצי קונפיגורציה (כמו YAML & Helm), שרתי APIs, קונטיינרים ו Nodes למציאת טעיות קונפיגורציה ופגיעויות בתוכנה בהתבסס על מספר מתודולוגיות מובילות בשוק - NSA-CISA, MITRE ואחרים, וכמו גם ע"י שימוש במאגרי מידע אשר מכילים מידע עדכני על פגיעויות פוטנציאליות.

בהתבסס על כך, Kubescape מחשב ציון המשקף את רמת הסיכון ומראה טרנדים של שיפור או התדרדרות. כמו כן, Kubescape מאפשר כבר כיום ניהול של ההרשאות בקוברנטיס ובחינה וחקירה קלה ונוחה על כל ההקשרים בין משתמשים, משימות והרשאות, בתוך קוברנטיס. כל זה מאפשר מבט אחוד ושליטה מרכזית על סביבת הקוברנטיס בכל רגע נתון. Kubescape גם מאפשר יכולת חקירה, תיקון אוטומטי ושיפור מתמיד של בעיות שהתגלו, ע"י שיקוף מדוע נכשלו בדיקות וסריקות, והיכן הם נכשלו עד לרמת שורת הקוד.

בתוך זמן קצר הפך Kubescape לאחד מהכלים הפופולריים הקיימים היום לאבטחת מידע של קוברנטיס. עשרות אלפי משתמשים כבר עובדים עם גרסת הקוד הפתוח של Kubescape ומעל 3000 משתמשים רשומים משתמשים בגרסת ה-SaaS.

החברה השלימה לאחרונה גיוס A בסך 30 מיליון דולר, ומתכננת להמשיך לצמוח בצורה משמעותית, לפתח את המוצר ולגייס עשרות עובדים. ארמו מונה כיום 22 עובדים, ומתכננת להכפיל את מספר העובדים שלה עד סוף השנה. לשם כך, מגייסת החברה בימים אלו עשרות עובדים במשרות פיתוח, DevOps, פרודקט, שיווק, Customer success ועוד, למשרדי החברה בירושלים ובתל אביב.

שאולי רוזן, מייסד שותף ומנכ"ל ARMO: "ארמו היא חברה צעירה וייחודית בתחום הפעילות שלה, והטכנולוגיה שלה מהותית לעבודה היומיומית של כל מפתח. לאחרונה השלמנו סבב גיוס מוצלח ומשמעותי מאוד עבורנו שיאפשר לנו להמשיך לפתח את המוצר ולסייע ליותר ויותר מפתחים בעבודתם. בשביל להמשיך ולעשות זאת אנחנו זקוקים לאנשים הטובים ביותר שיצטרפו לכוח האדם האיכותי שכבר נמצא איתנו, בירושלים או בתל אביב, ויובילו ביחד איתנו את החברה להישגים נוספים ולהמשך הצמיחה".

לאתר המשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully