וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' פרנסיס מימוני מונה למנהל המחלקה החדשה לרפואת ילדים בקהילה של לאומית

17.5.2022 / 12:58

המינוי מהווה הרחבה של הפעילות האקדמית בלאומית, מתוך ראייה של חיזוק המצוינות בקהילה והתאמת מסלול ההתמחות של רופאי הילדים

לאומית שירותי בריאות מודיעה כי פרופסור פרנסיס מימוני מונה למנהל המחלקה החדשה לרפואת ילדים בקהילה של הקופה. המינוי מהווה הרחבה של הפעילות האקדמית בלאומית, מתוך ראייה של חיזוק המצוינות בקהילה והתאמת מסלול ההתמחות של רופאי הילדים כך שיכין אותם טוב יותר להיות רופאי ילדים מומחים המכירים את רפואת הילדים הקהילתית בלאומית.

פרנסיס מימוני. יחצ,
פרופ' פרנסיס מימוני/יחצ

פרופסור מימוני בעל עבר אקדמי עשיר במיוחד, הוא ניהל מחלקות לרפואת ילדים במרכז הרפואי איכילוב ובבית חולים שערי צדק, שימש כראש החוג לרפואת ילדים בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר של אוניברסיטת תל-אביב, כיהן כראש האיגוד הנאונטלי בישראל, כראש איגוד רופאי הילדים, כיו"ר ועדת בחינות ברפואת ילדים במועצה המדעית, כיו"ר המועצה הלאומית לבריאות הילד ולפדיאטריה ומזה שנים הוא גם היועץ הראשי של לאומית לתחום רפואת הילדים ורופא ילדים פעיל בקופה.

המחלקה תכשיר מתמחים ברפואת ילדים במסלול ייעודי לרפואת הקהילה, תפעל בשיתוף עם בתי חולים ומחלקות לרפואת ילדים בכל רחבי הארץ ותהיה מסונפת אקדמית לבתי הספר לרפואה על פי הפריסה הגיאוגרפית שלה תכשיר סטודנטים בסבב לרפואת ילדים ותקדם מחקרים אקדמיים בתחום רפואת הילדים בקהילה. הפעילות הזו מתחברת ומשלימה את תוכנית ההתמחות ברפואת המשפחה, הקמת מכון המחקר של לאומית ופעילות אקדמית עשירה ומצעידה את לאומית קדימה בתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully