וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד היפני NTT מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק מעבדת סייבר

17.5.2022 / 13:03

לאחר שתאגיד התקשורת היפני NTT, המדורג בין 100 החברות הרווחיות בעולם הקים מלפני שנה מעבדת חדשנות בישראל, כעת הוא משיק פעילות בתחום הסייבר, לקראתה מגייס האקרים מקצועיים

מעבדת החדשנות של NTT בישראל, אשר הושקה לפני כשנה, הוקמה במטרה לשתף פעולה עם חברות ישראליות ומוסדות אקדמיים בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים, אשר יתמכו ב- NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולהמשיך להוביל את החדשנות העולמית. המעבדה, מתמקדת בתחומי הסייבר סקיוריטי, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית ורובוטיקה, במטרה לאתר טכנולוגיות ישראליות, למזג אותן ל-NTT ולשווקן ללקוחותיה ברחבי העולם, תוך קידום שיתופי פעולה עסקיים ובמחקר ופיתוח והזדמנויות השקעה עם ובחברות ישראליות.

תאגיד NTT, מחמשת ספקי פתרונות IT לעסקים המובילים בעולם, מונה כאלף חברות בת, הינו שחקן גדול ומוביל בשוק התקשורת העולמי, ונחשב לחברת fortune 100, עם מעל 100 מיליארד דולר מכירות שנתי, יותר מ-380 אלף עובדים ברחבי העולם, ופועל במעל ל-80 מדינות. את מעבדת החדשנות בארץ מנהלת נועה אשר עם צוות מקצועי, אשר פועל בקידום שיתופי פעולה גם עם גופי האקדמיה בארץ, במטרה לאתר תחומי עיסוק חדשים, פרויקטים פוטנציאליים של מחקר ופיתוח וערך מוסף ללקוחות התאגיד.

NTT. יחצ,
NTT/יחצ

כעת, כשנה מהקמתה, מעבדת החדשנות של NTT בישראל מרחיבה את פעילותה ומשיקה מעבדת סייבר התקפי ומגייסת חוקרי אבטחת סייבר והאקרים. עובדי מעבדת הסייבר יצטרפו לצוות בינלאומי, אשר כולל האקרים מקצועיים מרחבי העולם, שמטרתו לאתגר את יכולות האבטחה של NTT, המנהלת טכנולוגיות מורכבות ומספקת פתרונות עסקיים בעלות ערך מוסף רב במגוון תעשיות ברחבי העולם.

משה קרקו, ה-CTO של מעבדת החדשנות של NTT: "אנחנו מעניקים הזדמנות מצוינת לקחת חלק בצוות בינלאומי חזק של חוקרי אבטחת מידע והאקרים של NTT, אחת מחברות התקשורת וה-IT הגדולות ביותר בעולם. הצוות אחראי על בדיקות חוסן הסייבר של תאגיד NTT העולמי וישמש מרכז ידע, שיטות וכלים בתחום זה. אנחנו מחפשים לצרף למעבדת הסייבר החדשה שלנו חוקרי אבטחת מידע והאקרים מוכשרים ברמות ניסיון שונות אשר יצטרפו לצוות הגלובלי. לשם כך, הם צריכים להיות בעלי תשוקה חזקה, רצון ומוטיבציה להתפתח בתחום, להיות בעלי ידע טכני ועדכני באבטחת סייבר, יכולת למידה עצמית גבוהה ויכולת השתלבות בצוות בין לאומי המתפרס על פני מספר מדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully