וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודולפו "רודי" סיפוללי מונה ל-CRO בחברת מורפיסק

17.5.2022 / 15:15

ניסיונו הרב באבטחת סייבר וניהול מכירות יסייע להוביל את צמיחתה הגלובלית של החברה

חברת מורפיסק (Morphisec), המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות, ממנה את רודולפו 'רודי' סיפוללי "Rudy" Rudolfo - Cifolelli לתפקיד CRO (Chief Revenue Officer).

בתפקיד זה, רודי יוביל את מאמצי המכירות, ההתרחבות המואצת של עסקי החברה בשווקים הגלובליים ושימור לקוחותיה. "לרודי יש ניסיון מרשים ומוכח במגוון חברות הייטק המתאפיינות בצמיחה גבוהה, בהן הוא יצר מקורות הכנסה חדשים וסייע לצמיחתן", מציין, רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק. "אנו שמחים על הצטרפותו של רודי לחברה ומשוכנעים כי הידע והניסיון שלו יסייעו לנו לפרוץ לשווקים חדשים תוך המשך צמיחה מסיבית של מכירות החברה", מוסיף.

רודולפו רודי סיפוללי. מורפיסק,
רודולפו סיפוללי/מורפיסק

לרודי ניסיון של למעלה משני עשורים בניהול מכירות בתחום ההייטק ואבטחת סייבר. הוא כיהן כנשיא חברת SafeBoot Corp במשך שנתיים וחצי, במהלכן הוא הגדיל את מכירות החברה פי 20. בהמשך מונה לסמנכ"ל מכירות בחברת Prolexic Technologies, שם תרם לחברה בכך שהגדיל את המכירות בכמעט פי שלושה ב-26 חודשים, לפני שנרכשו ע"י Akamai ב-2014. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מכירות בחברת .Anitian רודי הינו בוגר אוניברסיטת Ferris State, ובעל תואר ראשון במדעי מערכות מידע. "מורפיסק נמצאת במסלול צמיחה מרגש והיא מיצבה עצמה כמובילה בתחומה", אומר רודי, ומוסיף: "אני גאה להצטרף לצוות מוכשר שיודע איך לחשוב מחוץ לקופסה, ואני מאמין כי יחד נצעיד את החברה לעבר שיאים חדשים".

חברת הסייבר הישראלית מורפיסק חווה כיום צמיחה ומומנטום משמעותיים בעקבות העלייה במתקפות הסייבר על ארגונים, מה שמעלה את הדרישה של מערכת הנותנת מענה להגנה על נקודות קצה קריטיות, שרתים ועומסי עבודה בענן. החברה פיתחה טכנולוגיה מהפכנית המונעת איומים שטכנולוגיות אחרות אינן מסוגלות למנוע, לרבות מתקפות מסוגי APT, Zero-Day, תוכנות כופר ומתקפות "Fileless". הטכנולוגיה של מורפיסק מגנה היום על למעלה מ9 מיליון נקודות קצה ושרתים ברחבי העולם, ומונעת מלמעלה מ 30,000 מתקפות ביום. מרכז הפיתוח המרכזי של מורפיסק פועל בבאר שבע עם סניפים בת"א וירושלים, לחברה גם משרדים בארה"ב ובהודו. מורפיסק, שהוקמה ב-2014, מעסיקה כ-140 עובדים ומשרתת יותר מ - 5,000 חברות ברחבי העולם, ביניהן חברות ענק כגון מוטורולה, חברת הספנות מארסק, בתי חולים בעולם ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully