וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול האקדמי היחיד שמזניק אתכם לעולם ההייטק

בשיתוף המרכז האקדמי פרס

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 10:32

חולמים על קריירה בהייטק לאחר הלימודים? התוכנית הייחודית הזו לא רק מציעה תואר ראשון יוקרתי ותעודות מקצועיות ללא עלות נוספת, אלא מבטיחה השמה מקצועית לבוגריה. כל הפרטים כאן

חולמים על קריירה בהייטק מיד אחרי הלימודים? בשנים האחרונות הביקוש לאנשי מערכות מידע בתעשיית ההייטק רק הולך וגובר; חברות הייטק גדולות במגזר הפרטי והציבורי לוטשות עיניים לבוגרי התחום, ועכשיו זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם.

סטודנטים, לימודים, לימודי הוראה. ShutterStock
במרכז האקדמי פרס חושבים כל הזמן על הצורך להעניק לסטודנטים יתרון משמעותי בכניסה לשוק העבודה/ShutterStock

במרכז האקדמי פרס חושבים כל הזמן על הצורך להעניק לסטודנטים יתרון משמעותי בכניסה לשוק העבודה ולפתוח בפניהם אופק תעסוקתי תוך כדי הלימודים, וכעת ניתן למצוא שם את המסלול האקדמי היחיד בישראל שמעניק השמה מובטחת בהייטק לאחר סיום התואר.

תוכנית הלימודים החדשה והייחודית הזו לא רק תאפשר לכם ליהנות מתואר ראשון יוקרתי לצד קבלת מגוון תעודות מקצועיות ללא עלות נוספת, אלא מהווה גם מקפצה היישר לעולם ההייטק. כך תוכלו להתחיל את הקריירה במקצוע אותו בחרתם ללמוד, בהתחייבות.

מערכת הלמידה בתוכנית גמישה; היא מציעה מסלול ישיר לתואר שני וגם אפשרות לתואר דו-חוגי. בין התעודות המקצועיות אותן ניתן לקבל במהלך התואר: סייבר ואבטחת מידע, Data Analyst, Full Stack- Web Development ועוד. בנוסף, סטודנטים מצטיינים יכולים ליהנות מתכנית LEVEL-UP המשלבת אותם בשנת הלימודים האחרונה במגוון חברות מובילות במשק כמו חברת החשמל, יוניליוור, פרוקטר אנד גמבל ועוד.

סטודנטים לומדים מול מחשב. ShutterStock
תוכנית הלימודים החדשה והייחודית מהווה גם מקפצה היישר לעולם ההייטק/ShutterStock

אז מה לומדים בתואר הראשון במערכות מידע ניהוליות?

בשנים האחרונות עוד ויותר סוגי מידע ותוכן הופכים לדיגיטליים. חשבונות הבנק נשלטים מהטלפונים החכמים, מידע רפואי מועבר במחשבים ובאפליקציות וכו'. לפיכך, מקצועות העוסקים במערכות מידע, ניהול דאטה, אבטחת מידע וסייבר - הפכו להיות מבוקשים עד מאוד.

התוכנית החדשה שמציע המרכז האקדמי פרס מעניינת במיוחד: היא משלבת בין ידע אקדמי לבין התנסות מעשית ובין הבנה מעמיקה של מערכות מידע לבין הכרת איומי סייבר החיונית כיום לכל מנהל מערכות מידע או נושא תפקיד ניהולי אחר בהייטק.

ד"ר רמי רשקוביץ, אחד ממייסדי תחום ניהול מערכות מידע בישראל ומוביל התוכנית החדשה, מסביר: "המסלול מורכב מ-360 שעות, חצי מהן נלמדות במסגרת קורסים אקדמיים ונחשבות כנקודות לתואר. יש כאן חבילה שבה מקבלים את המיטב שבשתי התוכניות: גם ידע תאורטי נרחב ומעמיק וגם ניסיון מעשי שמוציא סטודנטים מוכנים לשוק העבודה".

רומן סנקו, ראש מסלול סייבר בהאקריו, המשתתף גם הוא בתוכנית, מתאר את ההתנסויות בעבודות הסייבר השוטפות: "בנוסף לתרגולים המעשיים במעבדות, אנחנו מייצרים לסטודנטים "אתגרים" בסייבר התקפי. הסטודנט צריך ליישם את הידע שצבר על מנת לפצח בעצמו את האתגר".

"הניסיון שלנו מלמד שההשמה המקצועית הצליחה", מדגיש רשקוביץ. "חלק מהסטודנטים אפילו לא הגיעו לשלב ההשמה, כיוון שתוך כדי הלימודים כבר החלו להשתלב בשוק העבודה".

סטודנטים לומדים. ShutterStock
הסטודנטים עובדים בסביבה ייחודית המאפשרת לצבור ניקוד על פיצוח אתגרים/ShutterStock

המרכז האקדמי פרס מציע תוכניות לימוד גמישות וייחודיות, סגל אקדמי מעולה, ושם לעצמו מטרה להוות בית חם ל-7,000 הסטודנטים הלומדים בו ב-13 מסלולי לימוד מגוונים לתואר ראשון ושני, החל מתואר ראשון במדעי התזונה ועד לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית.

בקמפוס הייחודי, שמספק את הציוד והכיתות החדישים ביותר שיש, תמצאו סגל אקדמי מהשורה הראשונה, מסלולי לימוד המלווים על ידי בכירי החברות במשק, תעודות מקצועיות שניתנות במהלך התואר האקדמי, תוכניות למצטיינים ועוד. במרכז תוכניות לימוד מגוונות, המותאמות אישית לצרכיו של הסטודנט הלומד, כך שאם יבחר, יוכל לפתח את הקריירה כבר במהלך הלימודים.

לפרטים נוספים והרשמה>>

בשיתוף המרכז האקדמי פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully