וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צורך בבנק: הכירו את החשבון הדיגיטלי הראשון בארץ

בשיתוף Kesh

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 15:53

Kesh, חשבון דיגיטלי עם כרטיס ויזה חוץ בנקאי מאפשר לנהל את הכסף דרך אפליקציה, לשלם חשבונות ואף לבצע רכישות בחו"ל: "ניתן לפתוח חשבון בקלות, מקבלים כרטיס ויזה בינלאומי ויש שליטה מלאה בהוצאות". אז איך נרשמים? כל הפרטים בפנים

Kesh ביטוח ישיר. יח"צ,
"מדובר למעשה בחשבון הדיגיטלי הראשון בארץ"/יח"צ

לא תמיד פשוט להתנהל מול הבנקים - הבירוקרטיה, המסמכים הרבים והאותיות הקטנות עלולים להעיק ולהלחיץ, וזו כנראה אחת הסיבות שרבים מזניחים את הנושא ונמנעים מהתקשרות ישירה מול הבנקים. בחברת נימה, המספקת פתרונות פיננסיים מתקדמים כבר קרוב לשבע שנים, הבינו זאת כבר מזמן, ואחרי מחשבה ארוכה ועבודה מסביב לשעון החליטו להשיק את Kesh - חשבון דיגיטלי בינלאומי עם כרטיס ויזה חוץ בנקאי המאפשר לנהל את הכסף דרך אפליקציה.

אין כיום בשוק שירות או חברה שנותנים מענה לצורך הזה", מסביר יובל גבעון, סמנכ"ל בנימה, המפעילה את החשבון הדיגיטלי Kesh. "מדובר למעשה בחשבון הדיגיטלי הראשון בארץ. נכון, יש כל מיני שירותים משלימים כמו הארנק הדיגיטלי של ביט או אפל, אבל עד היום לא היה מוצר מבוסס טכנולוגיה שמאפשר להתנהל ללא חשבון בנק או במקביל לחשבון בנק. ב-Kesh לעומת זאת, אפשר להפקיד כסף, למשוך כסף והוא כולל כרטיס ויזה בינלאומי שאיתו אפשר לרכוש אונליין, לגהץ בחו"ל ועוד".

Kesh ביטוח ישיר. יח"צ,
באמצעות כרטיס האשראי של Kesh ניתן להוסיף כסף לחשבון Kesh במגוון דרכים, כולל הפקדת מזומן ולהטעין את כרטיס הוויזה - וכל זה מבלי צורך בבנק/יח"צ

באמצעות כרטיס האשראי של Kesh ניתן להוסיף כסף לחשבון Kesh במגוון דרכים, כולל הפקדת מזומן ולהטעין את כרטיס הוויזה - וכל זה מבלי צורך בבנק. אין אפשרות להיכנס למינוס או לקחת הלוואות ואפשר להעביר כסף לחברים, לשלם חשבונות, לבצע רכישות אונליין, לגהץ בחנויות ועוד.

"לעומת חשבון בנק שלוקח זמן לפתוח, פתיחת חשבון Kesh קלה מאוד, באמצעות כמה קליקים בלבד", מוסיף גבעון. "Kesh מתאים למגוון אוכלוסיות, מהורים שלא רוצים לתת לילד להסתובב עם מזומן או עם כרטיס האשראי שלהם ועד למשקי בית משותפים, שלא מעוניינים לפתוח חשבון בנק".

מה ההבדל בין Kesh לבנקט ומה היתרונות של המוצר החדש?

"בנקט הוא אמצעי למשוך כסף מכספומט. אי אפשר לעשות איתו קניות אונליין, להעביר בביט או לשלם חשבונות באופן מקוון זאת בניגוד ל-Kesh. היתרונות? ניתן לפתוח חשבון בקלות, מקבלים כרטיס ויזה בינלאומי שעובד בכל מקום בעולם, יש שליטה מלאה בהוצאות, אין בירוקרטיה ואי אפשר להיכנס למינוס".

כדי לפתוח חשבון ב-Kesh נדרשים כמה צעדים פשוטים למדי: מורידים את האפליקציה, מכניסים פרטים מזהים בסיסיים ופותחים חשבון חדש.

לפרטים נוספים ופתיחת חשבון לחצו כאן>>

בשיתוף Kesh

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully