וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה עם משמעות: Nespresso מקבלת את הסמכת B Corp העולמית

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 12:09

חברת Nespresso, האמונה על המצאת קפה איכותי בקפסולה, הכריזה על קבלת הסמכה גלובלית כארגון העומד בסטנדרט B Corp. בזאת, מצטרף המותג שבסיסו בשוויץ, לתנועה בינלאומית של כ- 4500 עסקים ש"בחוד החנית" שלהם ממוקמת אחריות חברתית כייעוד

Nespresso העולמית, מבשרת כי קיבלה הסמכה גלובלית והיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים של B Corp בהיבטים של שקיפות ואחריות חברתית וסביבתית לצד חברות נוספות, ביניהם חברת האופנה פטגוניה, The Body Shop ועוד.

אישור הארגון B Corp, מהווה סמן חשוב להשפעה החיובית של Nespresso בענף הקפה בפרט ובעולם העסקים בכלל, מאז הקמת המותג ב-1986 ועד היום.

בין הקריטריונים המרכזיים שתרמו להכרה זו, נמצאת הגישה הייחודית של החברה למיקור קפה - באמצעות תכנית AAA Sustainable Quality™ של Nespresso, אשר גובשה בשיתוף עם Rainforest Alliance, וכן הברית האסטרטגית שלה עם Fairtrade, ותכנית המיחזור הגלובלית של המותג עבור קפסולות האלומיניום שלה.

חדש תערובת נספרסו nespresso vertuo -orafio. יחסי ציבור,
Nespresso מציגה אחריות חברתית וסביבתית וזוכה לאות B Corp/יחסי ציבור

הזוכות מציגות קיימות ושקיפות

נכון להיום, יש רק ארבע חברות ישראליות זכו לקבל את החותמת החשובה הזו, בהם, חברת UBQ, שמייצרת פלסטיק ידידותי לסביבה לשימוש תעשייתי מפסולת ביתית, חברת שמיים, שמספקת לצוותים ממשק למידה ארגוני לשיפור ביצועים, ושתי קרנות להשקעות אימפקט (השקעות במיזמים שמטרתם ליצור השפעה חברתית ו/או סביבתית חיובית לצד רווח): 2B-Community ו-Impact First.

יש לציין גם את חברת הביטוח הדיגיטלי הניו יורקית Lemonade, שלא פועלת בישראל אך יוסדה על ידי ישראלים, שגם היא מוגדרת כבי קורפ.

אל החברות הללו, מצטרפת חברת Nespresso, שלאחר תהליך ארוך שנים, זוכה לקבל את ההסמכה הזו, מה שמציב אותה כחברה הקפה עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר של קיימות ושקיפות חברתית.

nespresso משיקה 4 תערובות קפה חדשות מסדרת world explorations מיאמי פריז איסטנבול וריו דה ז'נרו בתמונה תערובת ריו דה ז'נרו. יח"צ,
לאחר תהליך ארוך שנים, זוכה Nespresso לקבל את הסמכת B Corp/יח"צ

"הקיימות הוא לב ליבה של פעילותנו"

גיום לה קונף, מנכ"ל Nespresso: "ההסמכה של B Corp משקפת 30 שנות מחויבות לקיימות, שקיפות ופעילות עסקית אחראית של Nespresso. אנחנו גאים מאוד להצטרף לקהילה של חברות עם גישה דומה לשלנו, החולקות איתנו את האמונה שרווח וייעוד יכולים ללכת יחד. תו ה B Corp מציע ערך מוסף ללקוחות שלנו ומחזק עבור אוהבי Nespresso את הידיעה כי מותג הקפה האהוב עליהם עושה עסקים בדרך הנכונה''.

סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל: "הסמכת B Corp מעוררת בנו השראה לעשות יותר. מושג הקיימות הוא לב ליבה של פעילותנו העסקית ובסיסו של המותג, קבלת ההסמכה מחזקת את המחויבות שלנו לחזון שלנו שלכל כוס קפה של Nespresso יש השפעה חיובית על העולם".

סוניה נסטסיה, מנכ"לית נספרסו. רפי דלויה,
סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל/רפי דלויה

"האימפקט של החברה על אנשים ועל כדור הארץ"

ג'ונתן נורמנד, מייסד B Lab שוויץ, אמר: "התהליך של B Corp בנוי מהערכה קפדנית ועצמאית של האימפקט של החברה על האנשים וכדור הארץ, בחינה של כל היבט החל מטביעת הרגל הפחמנית של החברה ועד לאופן בו החברה מתייחסת לעובדים. קבלת ההסמכה של B Corp היא נקודת ציון משמעותית עבור Nespresso. ברצוני לברך את החברה ולאחל לה להמשיך במסע הקיימות שלה".

Nespresso תוסיף את לוגו B Corp על מוצרי Nespresso והפרסומים שלה, על מנת להפיץ את הבשורה על התנועה, לחנך את הצרכנים לצריכה מודעת ולסייע להם לעשות בחירות בנות-קיימא בהחלטות הרכישה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully