וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CRM Marketing מקצועי יכול להגדיל בעשרות אחוזים את ההכנסות

תימור גורדון, קומרסיישן

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 12:26

פיני יקואל סגר את סוכנות הדאטה שלו, הפך אותה לחברת מוצר וצלח את המעבר משירותים לתוכנה. "ההכנסות מהסוכנות היו ה- seed money שאפשר הקמת חברה מהמובילות בעולם בתחומה. בשיחה עם "קומרסיישן" הוא אומר: "אתה שווה לקסטרו 5,000 שקל? אני רוצה שתהיה שווה 7,000"

בעשר שנות קיומה צמחה אופטימוב ושכללה את השירות שלה, "כיום אנחנו מאפשרים אורקסטרציה של קמפיינים בכל הצ'אנלים וגם עושים רכישות כדי שיהיו לנו צ'אנלים שלנו" מספר פיני קניאל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב. "למשל לפני חודש קנינו חברה סקוטית שמתמחה במובייל מרקטינג".

את היתרון בשוק תוכנות השיווק מבוסס הנתונים הכל כך תחרותי, מסביר פיני ב"יכולת שלנו לשמש כמח שהוא יותר מדוייק, יותר חכם, מודד יותר טוב, מתנהג ממש כמעבדה לאנשי השיווק, שם אנחנו יותר חזקים". למי שרוצה דברים יותר פשוטים הוא מסביר, יש הרבה פתרונות שאליהם פונים "כשרוצים לעלות רמה ולהגיע לפרסונליזציה בסקייל, צריך יותר תחכום בדאטה ושם אנחנו".

לאופטימוב 350 עובדים ברחבי העולם, רובם תל אביב, לונדון וניו יורק. גם השלוחה האוקראינית שלמרבה המזל לא נפגעה ממשיכה לתפקד, במקביל לפתיחת סניף חדש בפריז.

פיני יקואל. אופטימוב,
פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב/אופטימוב

למה להשקיע מאמצים בשוק הישראלי?

אז למה אופטימוב משקיעה מאמצים, דווקא עכשיו, להיכנס לשוק הישראלי? "הקורונה גרמה לשוק הישראלי להביו שאנחנו חיים בעולם אחר- אם אתה רוצה לבנות עסק מצליח אתה צריך להצטייד בטכנולוגיות עילית. יותר ויותר אנשים מבינים את זה, הטאלנט משתכלל וישראל מתעשרת".

הבגרות הזו מביאה, לדברי יקואל, לכך ש"יש יותר מקום לאמץ את הגישות האמריקאיות לקמעונאות ולאיך בונים עסקים. אני מרגיש את זה גם בהתבגרות שלי באופטימוב. אתה מקבל החלטות שתראה מהן פרי מאוד גדול או תמנע קטסטרופה רק בעוד שלוש שנים קדימה".

איך הם מודדים הצלחה? "אחוז הכסף שמגיע מהפעילות שלנו ב- CRM Marketing , כל פעילות נמדדת מול קבוצת בקרה וככה אני יודע תמיד להגיד בדיוק כמה תוספת כסף ייצרנו וזה מגיע בחו"ל ל- 30% כשעושים את זה כמו שצריך".

במהלך השיחה בינינו משולבת פינת "פרחי האיקומרס" שם מתארחת עינת רוזן מייסדת מותג האופנה סאן.סט הפועלת ממתחם האיקומרס eHouse".

לסיום, יקואל מצהיר על שאיפתו להנפיק את אופטימוב, לאחר שגייס השקעה של 75 מיליון דולר מכיוון ש"אופטימוב בנויה להתחרות מאשר להימכר".

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון, קומרסיישן/אלי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully