וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעות לעיר הגדולה: חללי פופ-אפ בתל אביב מארחים מעצבות מהפריפריה

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 18:05

מיזם חללי הפופ-אפ REPOP, שהוקם ב-2020 בהשפעת אילוצי הקורונה, מציע מודל חדש של קמעונאות המחבר בין עסקים ומותגים לחללי פופ אפ באזורים מבוקשים. לקראת הקיץ וחג השבועות, איפשר המיזם למעצבות מהפריפריה, למכור בעיר הגדולה ולהיחשף לקהל פוטנציאלי רחב

המיזם מציע לשוכרים אפשרות שימוש בחללי הפופ-אפ לתקופות קצרות ולא מחייבות במיוחד לתקופות של שבועיים ועד חצי שנה וזאת באמצעות פלטפורמה ייחודית לניהול חנויות.

השוכרים מקבלים חנות מודולרית ומוכנה למכירות, בעיתוי ובעונה שמתאימה להם - ללא צורך בהתחייבות ארוכת טווח, חוזים מסורבלים וכובלים, ובלי כאב הראש של תשלום חשבונות מים, חשמל ארנונת עסקים, שילוט וכדומה.

פלטפורמת REPOP מאפשרת להזמין 'חנות' (חלל פופ אפ) בלחיצת כפתור לתקופה מוגדרת, וכן מספקת מידוף ואמצעי תצוגה מודולריים יחד עם שירותי קופה.

כיום, מפעיל המיזם 14 חללי פופ אפ בתל אביב וחלל נוסף בבודפשט, המארחים בין היתר מותגי אופנה והנעלה, גאדג'טים וטכנולוגיה מובילים. בין 600 המותגים שחברו ל- REPOP ניתן למנות את רשת H&M, Wrangler, איב סאן לורן, בילבונג, Max Mara ועוד

לצד חברות ומותגים מובילים, ריפופ דוגלת בלתת במה גם למעצבות מתפתחות שיוכלו לחשוף את מרכולתן בתל אביב, מרכז העסקים של ישראל, מה שפחות התאפשר להן עד כה בשל יוקר השכירות ושלל ההוצאות הנלוות בפתיחת עסק בתל אביב.

בחרנו שלוש מעצבות שלקחו את ההזדמנות בשתי ידיים ובחרו להשתמש באחד מחללי העבודה של חברת ריפופ, שלוש מעצבות שנראה שעתידן עוד לפניהן:

הפלטפורמה של מיזם חנויות הפופ-אפ REPOP. יח"צ,
פלטפורמת REPOP להשכרת חללי עבודה לתקופות קצרות בתל אביב/יח"צ

נופר פלדמן - בגדי ים ואופנת ריזורט

נופר, מגיעה לתל אביב מקרית ביאליק ומספרת: "למדתי אופנה 6 שנים, אני נושמת אופנה ורציתי להתמחות בהכל אבל הלב שלי והרצון להתמחות בבגדי ים לקחו אותי בסיום הלימודים ב-2017 לפתיחת העסק ובניית המותג שנועד לחגוג נשיות במגוון גילאים ולהביא משהו אחר לאופנת בגדי הים בישראל בגזרות שמעבר לסטייל או טרנדים יעניקו פתרון אמיתי, בדים איכותיים שיישבו טוב על הגוף".

"האג'נדה שלויוותה אותי הייתה שכל אשה תאהב את עצמה במראה עם הדגמים שלי. בגדי הים של המותג מציגים שילוב מושלם בין פרשנות מודרנית לסגנון רטרו באיכות בלתי מתפשרת ומגוון גזרות בעיצובים ייחודים שמחטבים ומחמיאים בשילוב תמיכות ותיפורים לחזה גדול בטכניקות ייחודיות שאני עובדת וגם מגוון ביקיני בגזרות גבוהות שנועדו לתת הרגשה של ביטחון ולא רק בשלם שנועדו לתת מענה לעוד גזרות ביקיני ושלא חייב רק שלם ביקיני זה לא רק תחתון נמוך".

"הקונספט של לפתוח חנות פופ אפ התאים בול למותג שלי,זה מה שחיפשתי. יש לי קהל מאוד נאמן באונליין, האתר מאפשר לעשות שופינג מכל הארץ אבל עם הזמן הבנתי שאני מפספסת גם המון קהל. היה המון ביקוש לבוא לחנות, למדוד ולהתרשם ובנוסף גם לקוחות ותיקות שרצו את החוויה של להכיר מי עומדת מאחורי מה שרואים באתר, להכיר ושאמליץ להן מה מתאים".


ואני הכי מבינה את זה לרכוש בגדי ים זאת חוויה אינטימית וסופר רגישה לכן עד היום אני בעצמי מגיעה לחנות לפגישות עם לקוחות שבאות במיוחד מכל הארץ ועוקבות כל שנה איפה אני נמצאת ומתי הפופ אפ הבא, היום הן לרוב עם תחילת הפרסום מתאמות וקובעות מראש פגישה אישית איתי ביחד בחנות לייעוץ, התאמה וסטיילינג, פעם אחת באות למדוד ואז הן יכולות להרגיש ביטחון להזמין באתר".

"התחלתי מכמה פופ אפים בעונה, בהתחלה התחלקתי בחלל עם עוד מעצב/ת ובכנות היו לי ים של חששות אבל מלא אמונה! לאט לאט בשילוב החשיפה מקהל באזור והמון קהל שלי שהתחיל לבוא מהפרסום מהרשתות החברתיות הפכו את זה ביחד לטירוף מדהים ודגמים פשוט אזלו באמצע עונה וזה היה מרגש וכאן התחלתי לייצר עוד וכבר לא הייתי צריכה שותפה לחנות לא היה לי מקום כבר להתחלק".

"השנה כבר בחרתי לקחת מאפריל עד ספטמבר ברצף לאור ההצלחה והביקוש הגדול, זה מדהים זה מרגש וזה מספק הרבה יותר שאני רואה את האושר של הלקוחות,התגובות,הפרגון זה מקרב מאוד, כשכבר מאות לקוחות יוצאות בחיוך ואומרות לי תודה ששיניתי להן את החוויה של רכישת בגדי ים, בניתי קהל איכותי שאני נותנת לו מענה למה שאני בעצמי לא מצאתי וגם לי החוויה של החנות גורמת להרגיש כל פעם מחדש שאני במקום הנכון, כי משלוחים זה מרגש ברור אבל כשזה קורה מול העיניים שלך ואת חיה את זה זה מלמד המון ומרגש עוד יותר".

נופר. יח"צ,
נופר פלדמן - בגדי ים ואופנת ריזורט/יח"צ

קרן שביט "טוב ויפה" - אופנה נשית

גרה ומנהלת סטודיו לעיצוב אופנה וטקסטיל בקיבוץ גבת בעמק יזרעאל, בעלת חנות גלריה בחיפה בעיר התחתית ומיצרת בישראל בגדים נשיים ש'רצים למרחקים ארוכים', בקשת רחבה של מידות 34-48.

שביט מספרת: "הקורונה תפסה אותי ביפו, עם חנות עיצוב ענקית (200 מ"ר) בשוק הפשפשים.
כבר בסגר הראשון קיבלנו החלטה (חכמה!) לסגור את החנות ביפו, להעביר את הסטודיו ולבנות מחסן לוגיסטי תפעולי בעמק יזרעאל, בקיבוץ שלי, הפעילות התמקדה בעיקר במכירות באתר ונהנתי מתמיכה של הלקוחות שלי, שהמשיכו להזמין און ליין ואיפשרו לעסק לעבור בשלום את הסערה".

"אני בלוגרית לייפסטייל מהותיקות בארץ, הבלוג שלי "טוב ויפה" עלה לאוויר ב-2009 וצבר מעגל גדול של עוקבות, שצורכות כבר שנים תוכן איכותי ואותנטי שאני מיצרת. ההתמקדות באון ליין היתה הכרחית עבור העסק ואנחנו קראנו את המפה מיד והטמענו מהר את השינוי".

"עד הקורונה הפקתי ירידי עיצוב ישראלי "קולאז של קרן שביט" בדגש על אופנה ולייפסטייל, עם קהל נאמן ואיכותי של אלפי מבקרות. במקביל לחנות ביפו ולמכירות באתר, התארחנו עם אירועי מכירות פופאפ בלוקיישנים שונים בארץ, כמו בית הנסן בירושלים, במוזיאונים, חנויות עיצוב ווילות פרטיות במושבים."

"כשהקורונה הגיעה האירועים נעצרו מהרגע להרגע וגם לחנות פיזית קבועה בלוקיישן יקר, לא היה מקום. המשכנו לעצב וליצר קולקציות קטנות ובין הסגרים שכרנו חללים בתוך חנויות עיצוב גדולות בפריפריות והקמנו פופאפים בגדרה, חיפה ורשפון, שנפתחו ונסגרו בהתאם להנחיות".

לאחר 9 חודשים, בסוף הסגר השלישי החלטנו לפתוח מחדש את חנות הדגל ולהתמקם בעיר התחתית בחיפה. במרץ 21 פתחנו חנות יפיפה במבנה עותומני עתיק ומשוחזר ומאז אנחנו שם, נהנות מהוייב החיפאי המאוורר ומאווירה רב תרבותית. החנות הפכה למוקד עיניין ועליה לרגל, הלקוחות מגיעות במיוחד מכל הארץ ואפילו יצרתי מפה מודפסת שבה המלצות לכל פינות הקסם השוות שמסתתרות באיזור העיר התחתית, "מכייפה בחיפה", ההמלצות הפרטיות שלי לחיים הטובים".

"בכל פעם שאנחנו מוציאות קולקציות אופנה חדשות אנחנו מגיעות ליריד או לפופאפ שאנחנו יוזמות במרכז. המותג שלי נבנה מראש עם שרירי ניידות מפותחים. כבר 13 שנה שאני פותחת וסוגרת במהירות, אירועי עיצוב מתחלפים (פופאפים וירידים) במקומות מרכזיים בארץ, במרכז וגם בפריפריה.".

"לפני 10 שנים הקמתי את חנות הפופאפ הראשונה בארץ, שכרתי חלל בתוך החנות של "קנה קש" ומילאתי האמגר עצום ברהיטי וינטג' ואקססוריז לבית שליקטתי בשווקים באירופה. נערכתי לפופאפ של חודש ומכרתי 80% מתוך 2 קונטיינרים שהגיע לארץ מצרפת ודנמרק. זה היה חדשני ומצליח ומאז הפופאפ דבקו בי, או אני בהם. יש לי קהל עוקבות גדול ויציב, שאני אוהבת להפתיע ולחדש לו. עבורי הניידות והשינוי הם חלק אורגני מה- DNA שלי ולמזלי זה מאפשר לי להתקיים ולהתפתח".

קרן שביט. יח"צ,
קרן שביט "טוב ויפה" - אופנה נשית/יח"צ

אנאל עמר "ANAÈLL" - שמלות כלה וערב

אנאל עמר מגיעה מהצפון ומספרת: "הסטודיו שלי בבאר שבע אך בזכות הפופ אפים שאני עושה לעיתים תכופות מצליחה לתת מענה גם לבנות המרכז והצפון שמגיעות. אני מעצבת שמלות ערב וכלה, יוצרת דגמים ופיסים ייחודים בעלי אותה זהות שמשדרת סטייל קלאסי איכותי ומדויק ובנות יכולות להגיע ולשכור דגם קיים או לבחור בעיצוב אישי ותפירה חדשה בהתאם למידות האישיות שאין כיף כזה!!"

"בקרוב מאוד עולה האתר החדש שלי שאני עובדת עליו כבר כמעט לחצי שנה,אתר של דגמי ערב וכלה הכי ייחודים שיש שהושקעה המון מחשבה ועשיה על כל דגם שנוצר,וכל זה הגיע מהמקום של להנגיש את עולם הערב והכלה לקהל נוסף ולרכישה,לכל העולם".

"לעולם האופנה לא הגעתי פשוט נולדתי לזה אפשר להגיד חח,כולם סביבי מספרים שמגיל מאוד קטן הייתה לי זיקה מטורפת לכל מה שקשור ביצירה עיצוב ובאופנה בפרט. זה ברמה שבגיל 4 לקחתי מפות לבנות של שולחן שישי ובניתי על עצמי שמלות כלה מול המראה. אני מגיעה מבית שכל כך נותן את חופש הביטוי הפנימי ליצירה ועשיה והכי מדרבן לעסוק במה שכל אחד מרגיש שהוא מגשים את עצמו.
ההורים שלי כל כך תמכו לאורך כל הדרך ורואים את זה אצלנו בבית שכל האחים שואפים ועוסקים במה שהם אוהבים".

"אחותי הגדולה אדווה בלוגרית אפיה ובישול ומעבירה סדנאות מדהימות בתחום,אחי הגדול עומרי יוצר מוזיקה ומנגן בבמות הכי גדולות בכל העולם!! אני מאוהבת ונושמת את עולם האופנה שמאפשר לי לבטא את עצמי ואת המסרים שאני מביאה על העצמה ונשיות בזכות היצירה הכל כך מדהימה. כל קולקציה חדשה שיוצאת לעולם מפוצצת אותי בסיפוק ענק וברצון ליצור כבר את הקולקציה הבאה.
אני נהנית מכל רגע בעשיה שלי,וחייבת להגיד שזה לא עולם פשוט בכלל אך כשאתה עושה את מה שאתה אוהב איכשהו יש את כל הכוחות בעולם ותחושה שהכל אפשרי ואני הולכת לעמוד ולצלוח כל אתגר, חקור,חלום גלה!"

אנאל. יח"צ,
אנאל עמר "ANAÈLL" - שמלות כלה וערב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully