וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות הכנת הסודה: סודהסטרים משיקה 3 דגמים חדשים ואופנתיים

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 16:55

'סודהסטרים' משיק בימים אלה את הדור החדש של מכשירי ההגזה של החברה, בעיצובים חדשים ועם חוויית משתמש משודרגת. הסדרה שזכתה בתחרויות עיצוב מהמובילות בעולם, כוללת שלושה דגמים אופנתיים להגזת מים בסטייל ובכל מקום

סדרת המכשירים החדש של 'סודהסטרים' כוללת שלושה מכשירים אשר יחליפו את הליין הקיים: מכשיר ה- ART המתאפיין בעיצוב ייחודי, במראה רטרו עכשווי עם ידית הגזה מעוצבת וחדשנית, מכשיר ה-DUO עם אפשרות להגזה בבקבוק קראף זכוכית או בבקבוק פלסטיק רב פעמי לשימוש בבית ומחוצה לו, וה- TERRA בעיצוב אלגנטי ומודרני.

המכשירים החדשים של סודהסטרים מגיעים עם טכנולוגיית ה-Quick Connect, פטנט רשום של החברה, חווית שימוש מתקדמת המאפשרת חיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה. המכשירים החדשים יחליפו את הליין הקיים של החברה ויאפשרו חוויית שימוש נוחה מאי פעם.

בסדרה שלושה מכשירים במגוון צבעים המאפשרים חופש בחירה לצרכן, הן בבחירת הסגנון העיצובי, באופי השימוש וברמת ההגזה, אם להכנת סודה טרייה או קוקטיילים מרעננים.

מכשיר ארט סודהסטרים צילום. באדיבות סודהסטרים,
מכשיר ארט סודהסטרים, 399 שקל/באדיבות סודהסטרים

זוכה פרסי עיצוב גלובליים

גולת הכותרת בסדרה הוא מכשיר ה-ART זוכה פרסי עיצוב גלובליים. המכשיר עוצב בסגנון רטרו עכשווי, המשלב חווית הגזה חדשנית במראה סטייליסטי במגוון צבעים.

ART מתאפיין במראה תעשייתי, בסגנון הידיות במכונות למזיגת משקאות בברים. מכשיר פרימיום המשלב חומרים מובילים בטרנד העיצוב התעשייתי, בשילוב מתכת כסופה וקווים רכים ההופך את המכשיר לאלמנט עיצובי במטבח, כזה שקשה יהיה להתעלם ממנו.

הוא מגיע בצבעים שיקיים של אדום-כתמתם וכחול ערפילי, או בצבעוניות הקלאסית של שחור או לבן. ה-ART זכה בשני פרסים, ביניהם 2021 GOOD DESIGN® היוקרתי, בתור אחד המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר ובתעודת ארד בתחרות Spark הבינלאומית.

מכשיר ארט סודהסטרים. באדיבות סודהסטרים,
מכשיר ארט סודהסטרים, המחיר: 399 שקל/באדיבות סודהסטרים

מעוצב במראה אלגנטי

TERRA, המעוצב במראה אלגנטי מודרני בשילוב מראה מט ומבריק, עם כפתור הגזה גדול יותר מבעבר, מגיע בצבעים שחור או לבן.

TERRA זכה בפרס היוקרתי 2021 GOOD DESIGN®, בתור אחד המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר.

המחיר: 299 שקל

סודהסטרים קולקציית מכשירים חדשים מימין לשמאל ארט טרה דואו. באדיבות סודהסטרים,
סודהסטרים קולקציית מכשירים חדשים מימין לשמאל ארט, טרה ודואו/באדיבות סודהסטרים

קומפקטי וחכם לאירוח

מכשיר ה-DUO המתאפיין בעיצוב חדשני וקומפקטי, מכשיר חכם, המאפשר הכנת והגשת סודה גם בבקבוק קראף זכוכית לאירוח מושלם וגם בבקבוק פלסטיק רב פעמי שניתן לקחת לכל מקום מחוץ לבית.

הוא מגיע בצבע שחור קלאסי ונודע כי זכה בפרס העיצוב הבינלאומי red dot ובפרס היוקרתי 2021 GOOD DESIGN®.

המחיר: 449 שקל.

"משתנה אופן צריכת המשקאות המוגזים בבית"

סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל: "מטרת העל של חברת סודהסטרים היא לשנות את האופן בו צורכים משקאות מוגזים בבית תוך צמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. על מנת להגיע לקהלים חדשים לצד שימור הלקוחות הקיימים, החברה משקיעה מאמצים רבים בחדשנות, הן ברמת בעיצוב והן בשיפור חוויית השימוש, בכדי לתת ללקוחות שלנו חוויה מושלמת להכנת סודה ומשקאות מוגשים בבית".

"צרכני סודהסטרים מאופיינים במודעות גבוהה לשמירה על הסביבה ובאהבתם לחדשנות וחיבור לטרנדים של עשה זאת בעצמך, במיוחד הכל הקשור לאירוח ובישול. לכן, פורטפוליו המוצרים החדש שלנו נותן מענה כולל לצרכנים הקיימים וגם לצרכנים פוטנציאליים".

את הסדרה ניתן להשיג באתר החברה ו/ או במוקד המכירות ו/או ברשתות השיווק הנבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully