וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן תספק ל-NTT דוקומו פלטפורמה לאספקת שירותי וידיאו בסלולר

בעז בבאי

17.2.2003 / 15:15

החברות עורכת שירות ניסוי לראשונה בעולם לביצוע שיחות וידיאו בין בעלי טלפונים סלולרים מתקדמים לבין מחשבים אישיים


חברת NTT דוקומו, מפעילת הסלולר הגדולה ביפאן, בחרה בפתרון של חברת רדוויז'ן הישראלית כפלטפורמה לאספקת שירותי תקשורת וידיאו על רשת התקשורת הסלולרית בטכנולוגיית הדור השלישי (FOMA). שתי החברות עורכות כיום שירות ניסוי לביצוע שיחות וידיאו בין בעלי טלפונים סלולריים מתקדמים תומכים בשירותי וידיאו לבין טלפונים התומכים בתקשורת וידיאו מבוססת IP.

רדויז'ן, המתמחה במוצרים המאפשרים העברת קול, וידיאו ונתונים על גבי רשתות IP, תספק לחברת דוקומו את מערכת ה-viaIP gw-P20/M gateway כרכיב שישולב בפלטפורמת תקשורת הווידיאו של דוקומו לרשת הדור השלישי.

קבוצת התקשורת הענקית ניפון טלגרף אנד טלפון (NTT) פיתחה לראשונה בעולם פלטפורמה לתקשורת וידיאו, המאפשרת תקשורת וידיאו בין מחשבים אישיים בבית או במשרד המחוברים לרשת האינטרנט בפס רחב להתקשר עם מכשירים ניידים המחוברים לרשת הדור השלישי של דוקומו.

דוקומו, החברה הגדולה ביפאן במונחי שווי שוק, נחשבת לחלוצה עולמית בתחום של תקשורת סלולרית בטכנולוגיית הדור השלישי (G3). החברה השיקה באוקטובר 2001 לראשונה ביפאן את הרשת המתקדמת FOMA, המאפשרת למנויים גישה מהירה לרשת האינטרנט אולם קצב ההצטרפות לשירותי החדשים עדיין נמוך באופן משמעותי מהיעדים שהציבה החברה. עד סוף ינואר גייסה החברה רק כ-154 אלף מנויים סלולרים. זאת לעומת 36.5 מיליון מנויים לשירותי האינטרט סלולר מסוג i-mode של דוקומו.

רדוויז'ן דיווחה החודש על צמיחה של 28% בהכנסות ברבעון הרביעי ביחס לתקופה המקבילה, לרמה של 13.7 מיליון דולר. הרווח נקי של החברה הסתכם של 1.5 מיליון דולר או 8 סנט למניה - 4 סנט למניה מעל לתחזית הממוצעת. ברבעון הקודם הסתכם הרווח הנקי ב-650 אלף דולר וברבעון המקביל בכ-220 אלף דולר.

מניות רדוויז'ן סיימו את המסחר ביום שישי ברמה של 6.47 דולרים למניה, מחיר המשקף לחברה שווי שוק של 129 מיליון דולר. במסחר בתל אביב לא נרשם היום מסחר במניות רדוויז'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully