וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי התעשייה האווירית במגעים לחתימת הסכם ליסינג שיכלול כ-5,000 כלי רכב

עינב בן יהודה

17.2.2003 / 10:25

כך נודע ל-TheMarker; כיום זכאים בכירי תע"א לרכבים מהחברה; הוועד מעוניין לאפשר לעובדים מדרגה מסוימת לקבל רכבים בהסכם ליסינג; הוועד מאפשר חיבור מוזל ללוויין



ועד עובדי התעשייה האווירית מנהל מגעים עם מספר חברות ליסינג במטרה לשכור כ-5,000 רכבים לעובדי החברה - כך נודע ל-TheMarker. לדברי חיים כץ, מזכיר ארגון העובדים, לשעבר ח"כ מטעם מפלגת עם אחד, כיום זכאים לרכב מטעם החברה הבכירים בלבד. "אנחנו מנהלים כעת במקביל מגעים מול ההנהלה ומול מספר חברות ליסינג. מטרת ההסכם לאפשר לכל עובד שירצה, מדרגה מסוימת, לקבל רכב במסגרת הסכם ליסינג", ציין כץ. בתעשייה האווירית מועסקים כיום כ-15 אלף עובדים.



כץ הוסיף כי במסגרת פעילויות הוועד למען העובדים, יכולים עובדי החברה להצטרף לחברת הלוויין במחיר מוזל. עובדי תע"א שיבחרו בהסדר יוכלו לקבל את חבילת הערוצים המלאה במחיר של 160 שקל לחודש למשך שנה. כיום מוצע מחיר חבילה מלאה ביס, שלא בתנאי מבצע במחיר של 250 שקל לחודש.



בתום השנה יוכלו עובדי התע"א להמשיך ולקבל את כל הערוצים בתוספת תשלום של 32.5 שקל לחודש למשך שנה נוספת. כץ מעריך כי אלפים מעובדי החברה יצטרפו למבצע, עוד הוסיף כי לא התנהלו מגעים דומים מול חברות הכבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully