וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפתיחה החגיגית: לגו מגייסת עובדים לחנות הראשונה בישראל

19.5.2022 / 15:08

לגו, שהודיעה לפני כחודשיים על פתיחה של חנויות מותג ראשונות בישראל, מגייסת עובדים עם תשוקה לחזון החברה לקראת פתיחת החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר

רשתLEGO ישראל מודיעה לראשונה על גיוס של עובדים למטה החברה בישראל ולחנות הראשונה שתפתח בתל אביב. צוות העובדים שמגייסים, יסייע להקמת החנות שתפתח בדיזנגוף סנטר, ותאפשר לתושבי תל אביב והאזור ליהנות מחוויית הבילוי והקנייה הייחודית של חנויות לגו. העובדים בחנות יכונו "בנאים ובנאיות" (Builders) ותפקידם לסייע ללקוחות החנות בחוויית הקניה. בנוסף מגייסת החברה עובדים לתפקידי מטה, ומנהל חנות שינהל את החנות.

חנות לגו. יחצ,
חנות לגו בישראל/יחצ

החנות הראשונה של LEGO בישראל תציע, לילדים ולחובבי המותג חוויה ייחודית, סוחפת ובלתי נשכחת, הממחישה את החזון של לגו - "למידה דרך משחק". החנות בסנטר תצטרף ל-678 חנויות לגו ברחבי העולם, כמו גם לLego.com פלטפורמת האונליין הדיגיטלית, ותציע מגוון של מוצרי לגו במהדורות ייחודיות ומוגבלות.

LEGOמאמינה כי הדמיון הבלתי רגיל של הילדים מאפשר להם לראות את העולם כמקום בלתי מוגבל של אפשרויות, בהתאם לתשוקותיהם. הילדים יכולים להרכיב מגוון רחב של דברים: רכבים, חיות, גיבורי על, אומנות, יצירה או כל דבר העולה בדמיונם.

"עובדי לגו בחנויות מסביב לעולם מספרים שהעבודה בלגו היא לא רק מהנה אלא גם מרגשת ומלאה ביצירתיות. אנחנו מתרגשים לגייס את הצוות שלנו בישראל שיהיו השותפים שלנו בפתיחת החנות הראשונה בארץ." אמר ערן תור זכין חנויות לגו בישראל. "אלפי ישראלים פנו אלינו וסיפרו שהם מתרגשים מפתיחת חנויות לגו בישראל, ובימים אלו אנחנו עובדים קשה על מנת לגייס את הצוות האיכותי ביותר כדי שיוכל להעניק ללקוחתנו את חווית LEGO הטובה ביותר."

להגשת קו"ח

  • עוד באותו נושא:
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully