וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משווקת Pioneer בישראל מרגיעה: חטיבת האודיו של המותג תמשיך את פעילותה

19.5.2022 / 15:14

הדיווחים אודות פשיטת הרגל של תאגיד האלקטרוניקה היפני "Onkyo" הלחיצו את קהל הלקוחות של חברת הבת Pioneer. היבואנים הרשמיים בישראל מבקשים להרגיע ולהבהיר שהחברה עברה לבעלות אמריקאית עוד בשנת 2021 ודגמים חדשים צפויים להגיע בקרוב

לאור הדיווחים האחרונים אודות הגשת הבקשה לפשיטת הרגל של תאגיד הענק "Onkyo" היפני, אשר העלה את החשש בקרב לקוחות רבים לגורל חברות הבת הנמצאות בבעלות התאגיד, ובניהן חברת טכנולוגית הסאונד המובילה Pioneer. חברת TR, המייבאת ומשווקת רשמית של מותג Pioneer, מבקשת להרגיע את קהל הלקוחות הרחב של החברה ולהבהיר שלהגשת הבקשה לפשיטת הרגל של חברת האם היפנית, אין השפעה על פעילות מותג Pioneer.

על פי המשווקת הישראלית, חטיבת האודיו של חברת Pioneer תמשיך לפעול תחת בעלות אמריקאית, לאור העובדה שבשנת 2021 חברות הבת של התאגיד היפני ובניהן המותג הוותיק, נקנו ע"י חברות PAC ו-SHARP הכוללים גם את המותגים Klipsch וJamo ומכאן, כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות פיתוח המוצרים, המכירה, השיווק וההפצה שלה ממשיכים להתקיים ולצמוח תחתיהן.

פיוניר. יחצ,
קולם עוד יישמע. פיוניר תמשיך לפעול בישראל/יחצ

חברת Pioneer היא חלוצת דרך בתחום הסאונד הביתי, והטכנולוגיה המתקדמת שלה מאפשרת למוצריה להגיע לאיכות שמע המדמה חוויה קולנועית או הופעה חיה. החברה פועלת כבר למעלה משמונים שנה בשוק ומתמחה במחקר, פיתוח וייצור של מוצרי אלקטרוניקה וסאונד. החברה החלה את פעילותה כיצרנית רמקולים לרכבים וכיום, היא מובילה את שוק מוצרי הסאונד והשמע הן לרכבים והן לסביבה הביתית. החברה מייצרת מגוון אדיר של מוצרים, מציוד למחשבים דרך רמקולים, מערכות קולנוע ביתי, ציוד לרכב, ציוד לתקליטנים ועוד.

בר בן יהושע, סמנכ"ל חברת TR: "חברת TR מבקשת להרגיע את קהל לקוחותיה המסור ולהבהיר כי פעילות המותג הוותיק בארץ ובעולם ולא תפגע. ההפך הוא הנכון, בעלת זכויות הפעילות החדשה של Pioneer צפויה להגדיל את היקף פעילות החברה בישראל, ובקרוב צפויים להגיע דגמים חדשים אל המשווקים הרשמיים וכן, אין חשש למחסור בחלקי חילוף ובמכשירים של החברה".

מותג הסאונד Pioneer משווק בישראל דרך חברת TR אשר הוקמה בשנת 1986, והיא הקבוצה הגדולה כיום בישראל לייבוא, שיווק והפצה של מוצרי אודיו, וידאו, שליטה וחשמל חכם. החברה פועלת במספר קטגוריות עיקריות: מוצרי אודיו ווידאו, מערכות DJ, מוצרים להתקנות מיוחדות, מערכות בית חכם ואביזרים נלווים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיוניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully