וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hexa מגייסת עובדים למגוון תפקידים

19.5.2022 / 17:09

החברה הישראלית המפתחת פלטפורמות להדמיה תלת ממדית הצומחת בעולם מתרחבת.

Hexa, החברה הישראלית המפתחת פלטפורמות להדמיה תלת ממדית הצומחת בעולם, מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון תפקידים/

Hexa היא חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת פלטפורמת SAAS להדמיה תלת-ממדית ייחודית שמהווה את מערכת ההפעלה האימרסיבית הראשונה בעולם. החברה מספקת תשתית רבת עוצמה המסוגלת לתמוך בכמות הנתונים הנדרשים ליצירה, ניהול, הפצה ואנליזה של מודלים תלת מימדיים באיכות גבוה, חווית 360 מעלות ו-AR (מציאות רבודה) בקנה מידה גדול, לכל שימוש ומבלי להקריב את איכות החוויה.

Hexa שנוסדה בשנת 2015 על ידי יחיאל אטיאס, רן בוכניק ויונתן קלארק, החלה את דרכה כפלטפורמת הלבשה וירטואלית. עם הזמן ותוך מאמץ ממוקד לבצע אוטומציה של תהליך יצירת תוכן תלת מימד, החברה התמקדה בעולמות התוכן של ריהוט, אופנה ואלקטרוניקה. בין לקוחותיה נמנים אמאזון, לוגיטק, מייסיס, ועוד. לאחרונה החלה בשיתוף פעולה עם ענקיות כמו אפיק גיימס, מייקרוסופט וסנאפצ'אט. החברה מונה כ-100 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.

Hexa גייסה עד היום 13 מיליון דולר בסבב SEED. בין משקיעי החברה נמנות הקרנות point 72, HTC, Sarona ventures, lord David alliance, samurai ובין לקוחותיה נמנים מייסיס, לוגיטק, יוניטי, crate & barrel.

הקסה. יחצ,
עובדי Hexa/יחצ

התרבות האירגונית של החברה מבוססת על ארבעה ערכי ליבה: פשטות, שקיפות, אחריות ומוסקיטריות, שמגדירים את ההדדיות שבין העובדים לחברה ועליהן מתבססות כל החלטותיה. בימים אלו Hexa מגייסת עשרות הקסגונים נוספים במגוון תפקידים וביניהם: 3D Operations Manager, Data Analyst, Frontend Developer, Frontend Team Leader, Junior 3D Generalist, ML Ops, Product Manager, Talent Acquisition Specialist, QA, UX/UI, Backend Developer, Customer Succsess וגם לתפקיד היחודי להקסה Happiness Officer.

יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד שותף של חברת Hexa: "לפני שנה, היו להקסה שלושים אנשי צוות וכיום שילשנו את המספר ואף יותר. אנחנו בהתפתחות מתמדת ומגייסים עוד אנשי צוות. אנחנו שמים דגש על ערכי הליבה שלנו ועל מתודת ההאפינס של החברה. מחפשים אנשי צוות חדשים עם מוטיבציה ליצור ולקחת חלק בהתפתחות החברה".

לאתר המשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully