וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס התקינה את מערכת האנאבלייר אצל מפעילת הסלולר האינדונזית

בעז בבאי

17.2.2003 / 12:24

מערכת הבילינג של אמדוקס תאפשר לאקסלקום, המספקת שירותי תקשורת סלולרית ל-1.6 מיליון מנויים, להציע ללקוחותיה מגוון של חבילות שירותי קול, נתונים ותוכן על בסיס תמחור גמיש

מפעילת הסלולר האינדונזית אקסלסומינדו פראטאמה (אקסלקום), המספקת שירותי תקשורת סלולרית ל-1.6 מיליון מנויים באינדונזיה, התקינה את מערכת האנאבלייר (Enabler) של חברת אמדוקס.

מערכת הבילינג של אמדוקס תאפשר לאקסלקום להציע ללקוחותיה מגוון רחב של חבילות שירותי קול, נתונים ותוכן על בסיס תמחור גמיש, ללקוחות פריידפייד ופוסטפייד. השקת המערכת על ידי אקסלקום היא השלב הראשון בהטמעה כוללת של אמדוקס מובייל - שילוב של מערכת ניהול יחסי לקוחות (CRM) של חטיבת קלריפיי של אמדוקס ומערכת ניהול יחסי שותפים (PRM) של אמדוקס, כדי לתמוך במנויים של החברה האינדונזית.

אמדוקס השיקה היום במסגרת תערוכת הסלולר בקאן, צרפת, את הגירסה החדשה - Enabler 4.5 - התומכת בשירותי הדור הבא בתחומי הקול והנתונים של חברות שירותי תקשורת.

מניות חברת פתרונות הבילינג אמדוקס עלו בכ-1% בסיום המסחר ביום שישי בבורסת ניו יורק לרמה של 11.84 דולר למניה, המשקפת לחברה שווי שוק של 2.55 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully