וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא של כאל: רווח של 80 מיליון ודבידנד של 340 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 10:11

חברת כרטיסי האשראי צמחה ב-33% ברווח וב-24% בהכנסות ברבעון הראשון של השנה. המנכ"ל לוי הלוי: "למרות שהסרת מגבלות התעופה ופתיחת השמיים היו רק בחלקו השני של הרבעון, ראינו צמיחה מהירה במחזורי חו"ל גם ביחס לרבעון ראשון של 2019, טרום הקורונה"

חברת כרטיסי האשראי כאל הרוויחה 80 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2021. כך עולה מהדוח הכספי שפרסמה הבוקר. כאל רשמה גידולים בכל הפרמטרים העסקיים. הרווח הנקי גדל ב-33% ביחס לרווח ברבעון המקביל אשתקד, ההכנסות צמחו ב-24%, תיק האשראי צמח גם הוא ב-24%, מחזור העסקאות גדל ב-21% ומספר הכרטיסים ב-8%.

ברבעון הראשון השיקה כאל פלטפורמת טכנולוגית מתקדמת של תשלומים ואשראי, אשר סייעה לחברה להגיע להסכם שיתוף פעולה עם אלקטרה צריכה וביט בהקמת מועדון משותף וכן לשיווק הלוואות עם פז באמצעות אפליקציית yellow.

כאל הודיעה היום כי בימים האחרונים שילמה לבעלי המניות שלה - בנק דיסקונט המחזיק 72% והבנק הבינלאומי המחזיק 28% דבידנד בסך 340 מיליון שקל.

לוי הלוי מנכ"ל כאל. ללא,
לוי הלוי, מנכ"ל כאל. תוצאות שיא/ללא

לוי הלוי, מנכ"ל כאל, אמר: "כאל ממשיכה להציג ביצועים חזקים הבאים לידי ביטוי בשורת הרווח ובכל הפרמטרים העסקיים. החזרה ההדרגתית לשגרה, אחרי מגפת הקורונה, הביאה לשינוי בסביבת המאקרו עם עלייה בצריכה הפרטית, הבאה לידי ביטוי בגידול משמעותי במחזורי העסקאות וגידול בביקוש לאשראי. בנוסף, למרות שהסרת מגבלות התעופה ופתיחת השמיים היו רק בחלקו השני של הרבעון, ראינו הרבעון צמיחה מהירה במחזורי חו"ל גם ביחס לרבעון ראשון של 2019, טרום הקורונה".

הלוי הוסיף עוד כי "ברבעון זה השקנו פלטפורמת אשראי ותשלומים וחתמנו על הסכמים לשיתופי פעולה אסטרטגים, המבוססים על יכולות הפלטפורמה, ומיושמים בארנקים הדיגיטליים של ביט, פייבוקס, פז ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully